"İki kız yüzünden geldiğimiz hallere bak."
"Suçlu biz değiliz ama bizde içerdeyiz. Olaya bak."
3 saat önce
Polis bey amcalar ile arabaya binince Yavuz ve Yağız bana öldürücü bakışlar attı.
Karakola geldiğimizde komiser in odasına gittik.
"Ben bunlardan şikayetçiyim, yaklaşık bir yedi gün önce yolun ortasına beni darp ettiler!"
"Bende Aleda Demirden şikayetçiyim. Dün beni darp etti."
E şikayetler var, komiser doğru mu? Diye sorunca yalanlayamadık. Bahar ve Sude şikayetini çekene kadar göz altında kalacakmışız.
Ellerimizdeki kelepçeler çıkarıldı, içeri girip üzerimize demir kapılar kilitlenince Yavuz küfretti, Yağızda sustu, ama sinirliydi belliydi.
Kerem malı ile parmaklıklara yapışıp bağırdı.
"Aşkımdan mapuslara düşüyorum lan!"
Şimdi..
Yere oturmuş, ayaklarımı uzatmış karşımdaki demirlere bakarken, bizimkileri dinliyordum.
"Asıl koyan arkadaşının seni satması be."
"Ay benim kalbim acıyor, Aslı gidiyor be!"
"Kerem salak mısın? Aslı burada."
"Banane be Aledden. Ben dizideki Aslıyı seviyorum. Birde aşkom Tarığı."
"Ya aşk olsun Kerem. Ne demek Aledden banane?" dedim.
Takmadı.
"Şimdi dizi bitecek, hayır bir daha böyle sevilen bir dizi nasıl yapacağız ki biz?"
"Zor olacaktır İclal."
"Ahh Aslı..."
Sinirle başımı arkamdaki demirliklere yaslayıp gözlerimi yumdum.
Kaç saattir onlara laf atıyordum ama bana bakmıyorlardı bile. Hücrede iki yatak vardı. Yavuz ve Yağız kızlar yatsın dediler. Bizde siz yatın dedik. Öyle bir kavga oldu. Sonra hiç kimse yatmadı.
"Ya bari telefonumuzu verslerdi bir müzik dinlerdik.." dedim oflayarak. Ama yine beni umursamıyorlardı.
"Sinek vızıldıyor galiba." dedi Yağız.
"Hayır bebem, Aslı vızıldıyor." dedi Kerem.
Bunlar gerçekten bana küsmüşlerdi. Konuşmuyorlardı.
Yavuza baktım. Beni izliyordu..
Oflayıp gözlerimi çevirdim."Ya ben adam mı öldürdüm? Ne yaptım bana bu kadar küstünüz siz ya?" dedim bağırarak.
"Bazıları bir sürü şey yapar ama sonra 'ne yaptım?' derler değil mi?" dedi Yağız.
"Aynen öyle." dedi İclal.
Bunlar ben istifa ettim diye bu kadar üzüldülerse...
Başımı geriye atıp gözlerimi yumdum.
"Bu iş böyle triple falan olmaz." dedi Yavuz ayağa kalkarak.
"Aleda beni dinleyecek, sonra buradan çıkıp çekimlere devam edeceğiz!"
Yumduğum gözlerim açılırken bana baktığını gördüm.
"Sen Sedatla buluşmaya gittiğinde Yağız beni aradı. Bir kız geldi iş istedi dedi. Bende oyuncuya ihtiyacımız yok demedin mi dedim."
"Bende annesinin babasının öldüğünü söylediğini söyledim. Parası yokmuş ve paraya ihtiyacı varmış." dedi Yağız devam ederek. "Ben zaten onu tanıyordum, ama sen o gün bize onu arkadaşın olarak tanıttın Aleda. Ondan bende sorun olmayacağını düşündüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAKIŞLARINDA
RomanceHep magazin haberlerinde duyarız "sevilen dizinin başrolleri arasındaki aşk hayatı.." peki nasıl oluyor bu? Oyunculuk bölümünü bitirip iş arayan bir kız.. Artık ümidi bitmiş evde otururken ayağına geliyor kaderi.. Hem kaderi hem geleceği.. Neler ge...