Bölüm 31

26 5 4
                                    

"Eğer seni kırdıysam darıl bana! Amaa bir gün beni ararsan bak ruhunaaa! Birden gecem tutarsa güneşi çevir bana! Sevgilim bağışla biraz zor olsada! AFFET BENİ AKŞAM ÜSTÜ! GÖLGEM UZARKEN!"

"Aleda. Keser misin sesini!"

"SABAHA KARŞI AFFET! TAM AYRILDIK DERKENNNN!"

"Aleda gelirsem affedicem seni kapa çeneni!"

Adama bak ya. Tam bir mal.

Çınar hikayesini anlatınca direk kendimi odaya attım. Bir saatten fazla ağladım. Bir  şeker kutusunu bitirdim. Şimdi de müziklerle ağlayıp üzüntüm gitsin diye bitiyorum.

Zeynep Çınarı üzmüştü. Çınar da ben üzülmeyeyim diye yanıma erkek sinek gelmeyeceğine, buna izin vermeyeceğine yemin etmiş. Yani bu ne demek?
Yavuza goodbye.

"AFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTT...."

Gözlerimden yaşlar boşalmaya başladı. "Ya ben neden bu kadar şansızım? Bir adamı seviyorum ama ona asla kavuşamıyorum. Kavuşamayacağım. Abim varken unut sen Aleda Yavuzu unut!"

O sırada kapı çaldı. İlk önce annem bağırdı.

"Aledaaaaaaaaaaaaaaaa!"

Umursamadım. Sonra bizimki böğürdü.

"Aleda git bak kapıya da!"

Kapıyı açmamla kucağıma ağlamaktan gözleri şişmiş bir İclal gördüm.

"İclal?"

İclal burnunu çekti. "Aledaaaaaaaaaaaaaa!"

"Lan oldu? Gel gel." İclal hıçkırarak salona girerken Çınar 'ne oldu?' diye bakıyordu.

İclali oturtup peçete verdim. Gözlerini sildi. Sonra gidip su getirdim. O suyunu içti sonra tekrar ağlamaya başladı.

"Aleda. A-leda..."

"İclal ne var ya anlatsana insan gibi."

"Aledaaaaaaa... Yağız beni sevmiyor!"

Çınar ofladı. "Ula bunun için ağlanır mı da?"

"Çınar. Anladım öküzsün de... Hani şuan olmaz."

Çınar gözlerini kıstı.

"Kanka nerden çıkardın bunu?"

"Aleda bana dedi ki.. Evlenmek için çok erken. Hatta.. Hatta hiç evlenmeye gerek yokmuş. Sonra. Ben hayal ediyordum böyle minik minik bebeklerimizi. Hatta üçüz istiyodum biliyor musun? Yağıza söyleyince abartma İclal dedi. Ben çocuk sevmem dedi!"

İclal bana sımsıkı sarılırken ne diyeceğimi bilememiştim.

Biraz omzumda ağladı. Sonra sakinleşip gözlerini sildi.

"Neyse." dedi. "Sen ne yapıyorsun?"

Fısıldadım. "Bi öküz tarafından hapisteyimne yapayım? Şey... Çekimler ne âlemde?"

"Aa.. Yavuz bugün gazetecilerle konuşacaktı."

"Ay.. Benim sevdiğim televizyonda mı olcak!"

Çınar arada bize baktığından sessiz oluyorduk.

"Of İclal ben işimi çok özledim."

"Yavuz halleder. O seni bırakmaz."

Güldüm. O sırada annem geldi.

"İclal kızım hoşgeldin."

"Hoşbuldum Gülsüm Teyze."

Annem Çınara bakıp ofladı.

AŞK BAKIŞLARINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin