"Benimle evlenir misin?"
Tüm otel etrafımıza toplanmış, benim söyleyeceklerimi bekliyorlardı.
Onlar sanıyorlardır ki ben Sedatı seviyorum. Halbuki hiç... Ona karşı hiç birşey hissetmiyorum. Ama ona bunu nasıl anlatabilirim ki? Ne desem onu kırmam?
Sedat diz üstüne çöküp bir kutu çıkardı cebinden, kutuyu açtı. Bir tek taş yüzük.
"Aleda. Lütfen. Birşey de." Bir tek taşa bir Sedata bakıyordum.
"Bu sessiz kalmanı... İyi olarak algılayabilir miyim?"
Gözlerim Yavuza kaydı. Sinirden elini saçlarına geçirdi ve hızla otele girdi. İçim gitti o an. 'Evet' diyeceğimi düşündüyse...
Sedat elimi tutup yüzüğü parmağıma geçirecekken yüzüğü elinden aldım. Elini tutup avcunu bana doğru getirdim. Yüzüğü avcuna koyup kapattım eliyle.
Sedatın gözleri dolmuştu. Ama yapacak birşey yoktu. Ben... Benim aklım içerdeki duvardayken, sevmediğim birinin evlenme teklifini mi kabul edecektim?
"Özür dilerim Sedat..." Gülümsedim. "Arkadaşım olarak kal. Hayatımda bir Sedo olması harika."
Gülümseyip elimi ellerinden çektim ve otele girdim.
Dışardakilerden sesler gelirken umursamayıp hızla odama doğru ilerledim. Bugün Antalyadan ayrılacaktık bu yüzden valizimi hazırlamaya başladım.
🎀🎀🎀
"Aleda çok iyi yaptın."
"Yani Sedatla olsan gerçekten seni tanımazdık."
"Sedat Yavuza çok çektirdi. Onunla sen... Kabul edemeyiz.."
Kafam kazan gibi olmuştu. Bir yandan valizlerimizi topluyorduk, bir yandan da Sedat ve ben diye birşeyin olmayacağını konuşuyorlardı. Bense dalgın dalgın onları dinliyordum.
"Sen neden bu kadar düşüncelisin Aleda?" diye sordu Yağız.
"Üzüldün mü yoksa? Sedatı seviyor musun sen?" dedi İclal.
"Yok yok..." dedim bıkkınca. "Sevmiyorum ama... Üzüldü... Of bilmiyorum tabiki onunla evlenmem ama... Onu kırdım diye üzülüyorum."
"Ama Aled onu sevmek zorunda değilsin ki. O seni sevdi o üzülmesin diye hayatını sevmediğin biriyle mi sürdürecektin?"
Ofladım.
"Tabiki hayır."O sırada kapı açıldı. Yavuz elinde valiziyle bize bakıyordu.
"Hadi. Uçak geldi."
Yavuz benim Sedata ne cevap verdiğimi bilmiyordu. Evet dedim diye düşünüyorsa... Acaba evet dedim diye düşünüyorsa üzülmüş müdür?
Aman Aleda. Düşünse anca Sedat baş düşmanı ya o mutlu olmasın diyedir üzülürse.
Hayır. Seni sevdiği içindir.
Hayır. Seni neden düşünsün o?
Düşünmese neden hemen içeri geçti?
İşte Sedatın o mutlu halini görmesin diye.
Ay bi susun be biri kötü diye iyi şeyler söylüyor siz benim iç sesimsiniz bu yüzden farklı fikirde olamazsınız!
Yavuz gözlerime bakmıyordu. Uçağa binene kadarda bakmadı. Yağız ikimize yan yana uçak bileti almıştı. O zamana kadar bana bakmadığı için deliriyordum. Gözlerini benden kaçırıp duruyordu. Onun eşi olarak mı düşünüyordu beni? Belkide... Belkide benden hoşlanıyordur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAKIŞLARINDA
RomansaHep magazin haberlerinde duyarız "sevilen dizinin başrolleri arasındaki aşk hayatı.." peki nasıl oluyor bu? Oyunculuk bölümünü bitirip iş arayan bir kız.. Artık ümidi bitmiş evde otururken ayağına geliyor kaderi.. Hem kaderi hem geleceği.. Neler ge...