0.5

7.6K 408 260
                                    

Allah rızası için satır arası yorum yapın lütfeeğğn

🎈🎈

Anonim: Naber hayatımın anlamı 🎈

Anonim: Merhaba sevgilim 🎈

Anonim: Kafayı yemek üzereyim

Anonim: Lan karşımda ne de güzel öptün o kızı

Anonim: Allah belanı versin Ekin!

Anonim: Amk YİTİR AYRIL ŞU KIZDAN!

Anonim: Yedin aq malı kızı yedin

Ekin: Rahat dursana be. Bir ağız tadıyla öptürmedin kızı

Anonim: Sıçıcam ha ağzına siktir git lan. Acı çekiyorum acı.

Anonim:

Anonim: Sen beni görmesen bile her geçen gün daha fazla ölüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anonim: Sen beni görmesen bile her geçen gün daha fazla ölüyorum.

Anonim: NSOSNDOD şu fotoğrafa bakınca deli gibi güldüm

Anonim: Napıyorsun bana Ekin?

Telefonumu kilitleyip Korayın bacağının üstüne koydum. Daha doğrusu attım. Şuan Ekin bir kızla sarmaş dolaş oturuyor. Bok ye Ekin!

"Asu sakin ol be kızım. Bildiğimiz Ekin işte. Siktir et" Koraya öldürücü bakışlarımı atıp tekrar onlara bakmaya başladım.

KIS-KA-NI-YO-RUM

Şuan ikisini de nasıl öldüresim var. Nasıl paramparça edesim var. Sakin ol Asu sakin ol. Geçicek yavrum geçicek.

Zil çaldığında herkes sınıflarına dağılıyordu. Benim sınıfım Ekinin bir üst katındaydı. Canım müdürümüz 12. Sınıflar çok yorulur diye alt kata almış. Sen de bok ye müdür.

"Asu" duyduğum sesle arkama döndüm. Bir sn kalp krizi geçirip geliyorum. Ekin bana doğru yaklaşırken ona sinirli görünmemeye çalışıyordum ama başarılı olduğum pek söylenemez çünkü sinirliyim ehehe.

Yanıma gelip bir not kağıdı çıkardı.
"Ezgi hoca yine satranç grubu kuracak ve senin de satrançın iyi katılmak istersin diye düşündüm" ona gülümseyip -ki bu 32 diş oluyor- teklifini kabul ettim.

"Adın soyadın ney diye sormayacağım.  Asu Tekindor yanlış mıyım?"

"Hayır" diyip tekrar gülümsedim.

"Pekala şimdi telefon numaranı ver grup açacağız çünkü" ahaa sıçtın sıva bakalım Asu. Bir şey düşünmeliyim.

"Ya şey ben yeni hat alacağım bu gün. Sen bana telefon numaranı ver ben ararım seni" diyerek telefonumu çıkardım. Numarasını ezbere biliyordum o yüzden o söylemeden yazdım. Tabii ki bunu ona fark ettirmedim.

"Görüşürüz Asu" diyip el salladı. Hay senin gülümsemeni yerim çocuk. Ne tatlı şeysin sen öyle. Gülüşünü ham yaptığımın çocuğu.

Sınıfa girip sırama oturdum Erva uyumuştu. Hayırsız arkadaş. Gökhanın içeri savaş çıkmış gibi girip ön sıranın üstüne çıktı.

"GENÇLER CANER HOCA GELMEMİŞ FİZİK DERSİ BOŞ ALLLAAH" Erva bunu duyunca sıradan kalkarak halay grubuna katıldı. Gerizekalı işte. Dersten kaçmak için uyuma numarası.

Telefonuma bildirim gelince kilidi açarak üstteki bildirimlere baktım.

@ekin.snmz sizi takip etmek istiyor

İşte kalbimin atlı gibi koştuğu o an. İsteği kabul edip ben de ona istek attım. Stalk hesabımdan onu takip ediyorum fakat buradan ilk adımı ondan bekledim haliyle.

Galerime girip en güzel fotoğrafımı seçemeye çalıştım e haliyle Ekin artık benim fotoğraflarımı görebildiğine göre atmam lazım değil mi?

Asu.tekindr

tekindr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4.726 beğeni 423 yorum

Gülüşümde sakladığım darbeler var 🎈

@89: Takipçi kasmak için tumblr havaları aynen çok güzelsin 😒

@koray.sezn: Matematik dersinde bi doz ne güzel gittin be kanka 😃

@asu.tekindr: @koray.sezn yavşadın mı sen?

@koray.sezn: @asu.tekindr estağfirullah dünya ahiret bacımsın 🙌

@08: Fake abi bu hesap fake inanmayın.

@ekin.snmz: Güzel karısın la

@koray.sezn: @ekin.snmz o nasıl iltifat aq. Hem sen ona güzel diyemezsin çünkü birazdan mat hocası bizi sikcek. Aha geliyo skksndksns

@asu.tekindr: @koray.sezn ksksbshs hocalar beni takip ediyor üzgünüm kanka arkdandan helvanı ben yapıcam söz 🙏

@koray.sezn: @asu.tekindr SŞKTŞR 😢

@86: İlah mısın Silah mı?

@23: At gibisin mübarek 😳

@gizli.asik: @23 seni kaç farklı şekilde öldürebileceğimi ben bile bilmiyorum. Hatta o atı müsaip bir yerine bile sokabilirim

Gizli aşık? What? Kimsin low sen? Gerçi takipçi sayımdan böyle çok vardı ama yine de içim içimi yiyordu. Ne güzel de kıskanmıştı beni... Tıpki Ekini kıskandığım gibi.

O değil de güzel karısın yazmıştı. Yani beni güzel buluyor. Aslında çıkıcan karşısına diycen ben Anonim'im sev ulan beni ama ben de o göt yok.

~~~

Kabul hikaye bitirme olayını asla yapamayacağım 😢

Vote atın anam vote

Yorum da atın pls 💙

CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin