Gökhan
Satır arası yorum yapar mısınıız 😄
🎈🎈
"YORULDUĞĞM HAYAAAT GELME ÜSTÜĞĞME" sınıfa böyle gelen Gögöye hoca dahil tüm sınıf bakmıştı.
"Gögöm napıyorsun?"
"Aşk acısı çekiyorum kül kediisiiğ" diyip dizlerine vurmaya başladı. Bana lakap takmayı çok seviyor. O yüzden her gün farklı şeyler diyor. Bu günde kül kedisi. Başımla sınıfta olan hocayı işaret ettim.
"Ne kaş göz yapıyon be kül kedisi. Bir dakika hoca sınıfta mı?" başımı evet anlamında salladım. Yüzünü belirsiz ama tatlı bir surat yaptı. Çeni ben ısırırım yaa.
"Eşhedüenlailaheilllahveeşhedü- günaydın hocam" diyip sırıttı. Tuğçe hoca Gökhanın muzurluklarına alıştığı için o da gülüp yerine oturmasını söyledi. Benim sırama gelip yanımda oturan Ervanın kolundan tuttu.
"Kalk kız şırfıntı Kül Kedimin yanına ben oturcam" diyip kolundan tuttuğu gibi Erva yı yere fırlattı.
"Gerizekalı, öküz, hayvan, su aygırı, eşek, inek" Erva Gökhana saydırarak arka sıraya geçti. Gökhan yanımdaki çantayı da atarak başını omzuma yasladı.
"Katırını çok üzdüler Kül Kedisi" ellerimle saçını karıştırdım. Aşk acısı çekiyor ve kim yüzünden olduğunu söylemiyor. "Anlat hadi Katırcım" dediğimde omuz silkti. Eminim ki bütün gece uyumamıştı ve Tuğçe hoca ders anlatırken uyuyacaktı.
"Gel dizime yat Gögö" dediğimde bunu bekliyormuş gibi bacaklarını yan çevirip dizime başını koydu.
"Okşasana" dediğinde elimi saçını koydum ve yumuşacık saçlarını okşamaya başladım."Ayy kız dur İnstagramcığıma fotoğraf atayım da insanların gözü gönlü açılsın" diyip çantasından telefonunu çıkarttı. Fotoğraf seçmeye çalışırken yüzü çok komik bir hal alıyordu. Telefonuma gelen bildirimle fotoğrafı attığını anladım.
@gökhan_aksoy kişisi bir fotoğraf paylaştı.
Resime girip hemen baktım. Mavi gözlerine kurban
Gokhan_aksoy3.958 beğeni 1.075 yorum
Tatlım tb yapalım dedik
@95: Dudakların tam öpmelik öpüşelim miiiğ?
@asu.tekindr: @95 o dudağını münasip bir yerine sokarım lan! Benim kankama yavşayamazsın o kadar 😄
@20: yavrum baban nereli nereden bu kaşın gözün temeli
@asu.tekindr: @20 babası İzmir'li şimdi katma sen orayı da. Kaşın gözün temeli benim. Yani benim gibi kankası var di mii aaa çk ayp .s
@93: Senin için kalbim atıyor fırfır
@asu.tekindr: @93 kalbini sökerim senin lan
@asu.tekindr: Gögöm bebeğim çok taşsın maşallah
@gokhan_aksoy: @asu.tekindr kimden geçti acabaa
@ekin.snmz: Yanındaki mavi gözlü çocuk kim?
@gokhan_aksoy: @ekin.snmz ben seninle fotoğraf atmıştım aa bak gördün mü koluma çıkmışsın
@ekin.snmz: @gokhan_aksoy laf soktu :"))
@koray.sezn: Gay olma şansım hala varsa ben de gay olucam. Her yakışıklı gay. Ehehehe ben de yakışıklı olduğuma göre 😎
@pamir.aktas: Kolyen çok güzelmiş knk
@asu.tekindr: @pamir.aktas ben aldım knk
@pamir.aktas: @asu.tekindr her mesajı üşenmeden okuyor musun lan
@asu.tekindr: @pamir.aktas neden olmasın ki
Gögöye baktığımda sırıtarak yorumları okuyordu. Tuğçe hoca çıktı ve fizikçi geldi. "Ben uyuyorum Kül Kedisi. Hoca beni sorarsa öldü dersin"
"Tamam gel yat" diyip dizlerimi gösterdim. O da yatıp gözlerini kapattı. En iyi kurtuluş yolu uyumak. Ben de mi uyusam acaba?~~~
Derste uyumak haram
Kırk yıldır değişmeyen matematikçimizin sözü skdndkndx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALL ME MAYBE ||texting||
Short StoryBilinmeyen: queen of the night Asu: ? Bilinmeyen: Bu çiçek çok kolay yetişir. Asu yazıyor Bilinmeyen: Yazma dinle Bilinmeyen: Fakat yılda sadece bir kere açar. Bilinmeyen: Bitkinin oluşumu 1 yıldır ve ömrü sadece bir gecedir Bilinmeyen: Bir gece...