2.2

5.8K 298 217
                                    

öyle gülersen ben bile aşık olurum tabii kızım

🎈🎈

Ekin'den

Aşık olduğunuz kız size aşık ve bunu birbirinize söyleyemiyorsunuz. Ne yaparsınız?

Asu

Bana anonimden mesaj atan o. Beni seven o. Bana bunu birisi demedi. Kendisi belli etti.

İlk konuştuğumuz zamanlarda. Beni yıkık dökük bir evde ağlarken gördüğünü söylemişti ama bilmiyor ki ben de onu gördüm. O an ufak bir hoşlantıyla başlasa bile şuan çok büyüdü içimde.

Ayrıca barda olan her şeyi de hatırlıyorum. Tabii bu o olma olasılığını daha da fazla arttırıyor.

Pamir yanıma gelip oturdu. Canı sıkkın gibiydi.

"Noldu kardeşim"

"Parsda bir haller var. Birisine aşık olduğu belli ama kim onu bilmiyorum" dediklerine güldüm

"Pars ve aşık olmak?" çenesini tutup kaşıdı.

"Aynen. Bende dedim kendime. O aşık olmaz, olamaz diye ama bu aralar çok farklı davranıyor"

"Nasıl farklı davranıyor?" diye sordum

"Kendine bakıyor. Hep enerjik mutlu olan çocuk şu aralar hep duygusal. Ne bilim bence aşık" omuz silktim.

"Bizene Pamir. Bırak kendi aşkında dönüp dursun" o da omuz silkerek sandalyeye daha fazla yayıldı.

O sırada yanımıza Gökhan geldi.

"Bir şey dicem ve siz eminim yanlış bulacaksınız kankalarım" ikimizde merak ediyorduk.

"Ben kör kütük aşık oldum."

"Eee ne güzel şey bu" dedi Pamir.

"Öyle de ben Asuya aşık oldum. Hem de başkasını sevdiğini bildiğim halde" dediği şeyle yumruklarımı sıktım.

Başkası dediği kişi bendim ve bunu gelip benim gözlerimin içine bakarak söylüyor.

"Kanka diyor sana o Gökhan. Yani boş hayaller kurma. Onun için sadece iyi bir arkadaşsın" amacım canını yakmaktı. Benim kızıma aşık olamazdı.

"Biliyorum onun için her gün ölüyorum ya" derin bir nefes aldı.

"Güldüğünde kısılan gözleri beni her defasında hayata bağlıyor" Gökhanı arkasında durup demişti Pars. Aşık olduğu kişi Asu mu?

Yok ebenin a..

~~~

Ulan ne Asu Hee.

Aynanda kaç adamı kendine aşık ediyor. Çakal kadın

CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin