1.7

6.3K 305 181
                                    

Osman aga skdnjdndjd

🎈🎈

"Sence bu nasıl?" Gökhan kafasını arkaya atıp sabır dilercesine bana baktı. Tamam biraz fazla elbise gösterip onu bunaltmış olabilirim kabul ediyorum.

"Bebeğim. Pamirden falan hoşlanıyorsan söyle."

"Yok kanka o Ekinden hoşlanıyor" Koraya gözlerimi açabildiğim kadar açtım. Telefonla uğraşıyordu ve bizle alakasızdı ama Ekinden hoşlandığımı söylemişti. Erva ve Gökhan aynı anda "NE" diye bağırdılar. Koray yaptığı şeyin farkına varmış olacak ki telefondan başını kaldırıp etrafa baktı.

"Onu dememem gerekti değil mi"

"Koray kaç"

"Niye ki Asucum ne güzel arkadaşca oturuyoruz" gözlerimi kapatıp sabır diledim.

"Bir saniye, bir saniye sen Ekinden mi hoşlanıyorsun? Hani şu bizim Ekin? Yuh lan" Gökhan sadece susuyordu. Hiç bir şey yapmıyordu ama gözlerindeki kırgınlığı görebiliyordum. Peki ya neden?

"Asıl size yuh! Lan kız Ekine nasıl bakıyor ve siz ben söyleyene kadar hiç anlamadınız diğmi? Aptallar!" Gözlerim dolmuştu. Onu sevmeyi asla kabullenmedim ve kabullenemiyorumda.

"Neyse ben gidiyorum. Asu sen de iyice süslen güzelleş malum kendini beğendirmen gereken bir Ekin Sönmez var." Diyip karşılık vermemi beklemeden çıkıp gitti. Tepkileri normal değildi anlayamıyordum.

Erva da Gökhanın peşinden gidince Korayla ben kalmıştık. Şuan onu harika biçimlerde öldürebilirim.

"Kankacııım. Şey ben de gideyim hadi eyvallah" diyip koşarak odamdan çıktı.

İnstagrama girip atılan gönderilere baktım. Ekin, Gökhan ve Erva fotoğraf paylaşmıştı.

@ekin.snmz

9,594 beğeni 694 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9,594 beğeni 694 yorum

Sıcaktan ölmeme çelinç

@koray.sezn: yazım yanlışı yapan hödük

@86: İzin ver saçındaki kepek olayım

@ekin.snmz: @86 saçımda kepek yok napıcaz?

@86: CEVAP VERDİİ. BANA VERDİ CEVAP. KUDURUN LAN BANA CEVAP VERDİ.

@asu.tekindr: cık cık cık fake hesaplarla uğraşamam :)))

@ekin.snmz: @asu.tekindr yani şunu diyorsun. O kadar taşsınki sevgilim olur musun? :'))))

@asu.tekindr: @ekin.snmz bazen şey diyorum. Neden?

CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin