2.0

5.4K 306 90
                                    

Norm life bebeğim ✌️

🎈🎈

Asu: Küs müyüz?

Bilinmeyen: Fark eder mi?

Asu: Hadi amaa yapma böyle

Bilinmeyen: Haklısın bir orospu çocuğu gelip sevdiğim kızı öpüyor ben de yapmim. Tamam

Asu: Ona öyle deme

Asu: Ayrıca öpmedi

Bilinmeyen: Hadii yaa. En çok istediğin şey elindeydi ve sen öpmedin mi?

Asu: Hayır. Ayrıca en çok istediğim şey bu deeel.

Bilinmeyen: Ney?

Asu: Kim olduğunu öğrenmek 🎈

Bilinmeyen: Sadece bir şey dicem

Bilinmeyen: APTAL!

*görüldü*

Haykıra haykıra ağlıyorum. Ben onu öpmedim bile. Aramızda hiç bir şey olmadı ama o her şeyi yanlış anladı. Aslında kafamı çevirmesem öpücekti.

"Ağlamasana kanka" her zaman  gibi Korayın yanındayım. Seslice nefesimi üfledim. Kapı çaldığında Kafamı kaldırıp ona baktım.

"Kim?" dedim.

"Bizimkiler" yine Seslice nefesimi üfledim.

"Çok mu kötü gözüküyorum"

"Yok canım alt tarafı gözlerin şişmiş ve rimelin akmış" diyip güldü. Koluna vurarak yattığım göğsünden kalktım. O da gidip kapıyı açtı. Herkes teker teker salona giriyordu. Parsta gelmişti. Tamam da neden?

"Naber güzellik" Gökhana gözlerimi devirdim.

"Hadii ama bu kılıkla güzel değilim"

"Her halinle güzelsin sen" Gökhana gülümseyip diğerlerine baktım. Ekin her zaman ki gibi umursamaz. Sorsan dünü hatırlamaz. Erva normal. Pamir de her zaman ki gibi. Parsı bilmiyorum valla. Sadece çok taş olduğunu biliyorum.

"Lan ben yatıp zıbarcam. Başım çok ağrıyor" Dün o kadar içersen tabii ağrır Ekin bey.

"Yok öyle yağma. Oyun oynayacağız hem" Hepimiz aynanda Koraya baktık. Oyun diyor ırz düşmanı pezevenk. Öhö öhö üzgünüm ama oyunlardan nefret ediyorum.

"Ben oynamam" diyip geri çekildim.

"Öyle şey olmaz sakar hanım." Parsa kafamı çevirdim. Benden sanane be adam.

"Sanane istediğimi yaparım" diyip omuz silktim.

"Haklısın özgürsün" gülümsedim. Yenilgiyi kabul etmesi hoşuma gitmişti.

"Şişe çevirmece oynayalım" diyip masanın üstündeki şişeyi aldı. Bize oturun der gibi el hareketi yaptı. Herkes yuvarlak biçimde oturduğu zaman Koray şişeyi çevirdi. Aslında oynamak istemiyorum ama Ekin hakkında ki şeyleri merak ediyorum.

Şişe dönüp Gökhan ve Koraya geldi.
Soran Koray, cevaplayan Gökhan

"doğruluk mu cesaret mi?"

"Doğruluk" dedi Gökhan

"Güzeeel, sevdiğin kızın baş harfi A mı?" Eğer Koray böyle bir soru sorduysa vardır bir bildiği.

"Evet A" Vaay bana ismini söylememişti ama ilk harfini biliyorum artık.

Tekrar şişe çevrildi.

BİNGO!

Soru soran ben, cevaplayan Ekin

"Doğruluk" gülümsedim.

"Şuan aşık mısın?" bunu bilmeye ihtiyacım vardı.

"Evet ama Cerene değil" kim olduğu önemli değil. Aşık işte.

Bir kez daha şişe çevrildi.

Erva soruyor, Pamir cevaplıyor.

Bir ara bunların arasını yapıcam. Çok yakışırlar.

"Doğruluk" dedi Pamir.

"Bir esnaf düşün. Bu dükkanı kapatıp kapıya 10 dakika sonra gelicem diyor. Peki ya biz esnafın bu yazıyı ne zaman yazdığını nasıl bilicez" Erva karşim iyi misin kafana saksı mı düştü?

"Peki ya sen bu beyinle kaç yıl yaşayacağını nerden bilicez" Pamir insanlara laf sokmayı sever. Sert bir görünümü vardır. Bu çoğu kişiyi rahatsız etsede kimse bir şey demiyor.

Tekrar şişe çevrildi.

Pars soruyor, ben cevaplıyorum.

"Doğruluk"

"Aşıksın öyle değil mi Asu? Peki ya aşık olduğun kişi bunu biliyor mu? Tahminime göre bilmiyor. Ne dersin söyler misin?" ne yapmaya çalışıyor? Ya da aşık olduğumu nerden biliyor? Neden iğneleyici konuşuyor?

"Söylerim" külliyen yalan. Söylemem.

"Söyle o zaman"

"Doğruluk dedim cesaret demedim. Ayrıca sıra geçti."

........

~~~

Gökhan kuşum. Seni seviyorum biliyorsun değil mi? :)))

CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin