3.3

6.1K 282 330
                                    

Pamir

Bilinmeyen bu bölüm açıklanıyor.

Sizce kim tahminlerinizi yazar mısınız?

🎈🎈

Asu: Merhabalar mis kokan adam

Bilinmeyen: Merhabalar günümü güzelleştiren kadın

Asu: Yaa şapşik şeey

Bilinmeyen: Hayırdır ne bu cıvıtmalar falan?

Asu: Iıı şey okulda mısın?

Bilinmeyen: Etüte kaldım evet

Asu: Bana bu gün hırkayı verdiğin ağacın dibinde ki kutuyu alsana

Bilinmeyen: İzlemediğini nerden bileyim

Asu:

Asu: hırkan üstümde ve evdeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asu: hırkan üstümde ve evdeyim

Bilinmeyen: Aman tanrım

Bilinmeyen: Şimdi bu kız benim mi?

Asu: Yavaş gel yiğidim

Bilinmeyen: Peki hanfendi

Asu: Git kutuyu al

Bilinmeyen: Gidiyorum gece kraliçem

Bilinmeyen'den

Sınıfta boş boş oturmak yerine Asunun dediği yere gittim. Yüzümdeki sırıtış Reha'yı görmemle alt üst oldu.

"Ne işin var burda" bana bakıp sırıttı ve elindeki siyah kutuyu salladı ve diğer elindeki boş çikolata kabını.

"İşini biliyor bu kız Pamir" derince bir nefes çektim.

"Reha siktir olup git" işaret parmağını bana doğru ve cıklayarak salladı.

"Aaa Pamircim hiç öyle demek yakışıyor mu sana?" Elindeki çikolata kutusuna baktı. "Ayrıca tadı güzelmiş. Yememen çok kötü oldu sevgili dostum" elimi yumruk yaptım. Her türlü ondan daha güçlüyüm fakat o iyice sinirime basıyor.

"Reha ne yapmaya çalışıyorsun?" Sırıttı.

"Pamir, bir bilemedin iki ay sonra geberip gidiceksin. Sence de Asuya kendini açıklaman saçma değil mi?" Lanet olsun!

Bir kez daha sorumu tekrarladım "Ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Hiiç. Sadece ufak bir oyun. Ve ödülde Asu" sinirim iyice artıyordu ve bu hastalığımı tetikliyordu.

"Ama ben korkak gibi ona telefonun arkasından yazmayacağım. Karşısına çıkıcam ve biliyor musun? Ben kazanıcam" dediklerine karşı  sırıtan ben olmuştum. Çünkü Asu beni seviyor ve Reha'yı seçicek birisi değil.

"Nasıl kazanıcaksın çok merak ediyorum. Asu beni seviyor" güldü elindekileri yere attı ve bana yaklaşmaya başladı.

"Asu seni sevmiyor. Bilinmeyeni seviyor. Unuttun mu? Sen onun gözünde 'kanka' sın. Kim bilir belki öğrenince senden soğuyacak" böyle bir şey olamazdı. O benim onu sevişimi sevmişti. Beni öpmüştü. Beni seviyor o.

"Kendi hayal dünyanda bol eğlenmeler Reha" diyip arkamı döndüm. İğrenç sesiyle arkamdan ba

"PAMİR SADECE 1 AY SONRA ÖLÜP GİDİCEKSİN VE ASU BANA KALICAK"

~~~

Kudurun bilinmeyen Pamir eheheh

CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin