"Matematik sınavına gircez" Gökhan*
"Yok kanka matematik sınavı bize giricek" Koray*
"Sonra notları görünce babam bana giricek" Ekin*
"E okul notları bize giricek" Pars*
"Ne fesat insanlarsınız ya!" Dedim onlara karşı."Aman bize diyene bak. Gelde cebime gir hanfendi" Ekine gözlerimi devirdim. Ne kadar zor olabilir ki bir sınav? Tamam yani matematikten en yüksek notum 37 olabilir ama zorda değil yani. Çarpıldı*
Zil çaldığında ben Gögö ve Erva kol kola girip sınıfa çıktık. Orta sıranın en arkasına oturdum. Gökhan önüme onun yanınada Erva oturdu. Ben tek oturmayı sevdiğimden kimse yanıma oturmazdı.
Herkes matematik hocasını beklerken içeriye müdür girdi ve yanında birisi.
"Dil sınıfından yeni arkadaşınız Reha" tamam güldük eğlendik hadi sınava girelim.Yeni çocuk yanıma gelip oturdu. Aynen benim yanıma oturdu.
"Napıyorsun?" Dedim.
"Iyi sen?" Derince bir nefes aldım.
"O anlamda değil. Sınıftaki herkes tek oturmaktan hoşlandığımı bilir. Yanıma oturamazsın" dediklerime güldü ve daha çok yayıldı."Bana bak kalk git yanımdan"
"Yerinde olsam öyle demezdim" elime belime koydum ve tek kaşımı kaldırdım.
"Nedenmiş o?"
"Matematikten en düşük notum 83"
"Canım sıra arkadaşım benim" 360 derece dönüş nasıl yapılır en büyük örneğim.
"Sevindim" diyip güldü. Aman çokta fifi.Şuan sınıftaki bütün kızlar Reha yanımda oturuyor diye kuduruyor. Kudurun aq. Gerçi esmerler tipim değil ama olsun.
Kapı açılıp matematik hocası girdi. Toplu cenaze törenine hoş geldiniz gari.
"Kalem kağıt dışında hiç bir şey masanın üstünde kalmasın" pekala. Umarım Reha denilen çocuk bana kopya verir.
Soğuk soğuk terler dökerken 15 soru içinde daha -5 soru yapmıştım. Aynen -5. Yaptım fakat yanlış olduklarına adım gibi eminim.
Hocaya baktığımda telefonuyla ilgileniyordu. Ben de kafamı hafif kaldırarak Reha'nın kağıdına baktım. Bana kafasını çevirince hemen eski pozisyonuma döndüm.
Ufak bir gülme sesi geldi Reha'dan.
"Ver kağıdı" ona baktım. Kesin kopya çektiğimi anladı ve kağıdımı hocaya vericek. Yavaşca uzattım. Masadan sürükleyerek kendi kağıdını önüme verdi. Anlamsızca ona bakıyordum."Yüksek almak istemiyor musun?"
"İstiyorum" dedim. Fısıltı şeklinde konuşuyorduk. Kağıdıma soruları teker teker çözdü. Ben de onun kağıdını incelemeye başladım.Yazısı çok güzeldi. Cebimde olan bilinmeyenin yazdığı nota baktım. Yazıları çok benziyordu. "Al" sesi duymamla Reha'ya döndüm.
"Teşekkür ederim Reha" diyip gülümsedim.
"Bir şey değil ge-" diyip sustu.
"Ge?"
"Geçmiş olsun" kaşlarımı çatarak ona baktım. Pekte umursamayarak kağıdımı öğretmen masasının üstüne bıraktım ve sınıftan çıktım.
~~~
Az kaldı bilinmeyen ortaya çıkıcak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALL ME MAYBE ||texting||
Short StoryBilinmeyen: queen of the night Asu: ? Bilinmeyen: Bu çiçek çok kolay yetişir. Asu yazıyor Bilinmeyen: Yazma dinle Bilinmeyen: Fakat yılda sadece bir kere açar. Bilinmeyen: Bitkinin oluşumu 1 yıldır ve ömrü sadece bir gecedir Bilinmeyen: Bir gece...