1.6

5.9K 285 30
                                    

Asu

🎈🎈

"Pamir'in partisine gelicek misin?" Nefesimi seslice dışarıya üfledim. Sabahtan beri aynı soruyu soruyorlar ama benim aklım bilinmeyende olduğu için cevap vermiyorum. Oraya gidip eğlenmek istemiyordum. Yakın arkadaşlarımdan birisi olduğu için kendimi mecbur hissediyordum.

"Bilmiyorum Gögöm. Hiç keyfim yok" Bana bakıp gözlerini kıstı. Bu Gökhanın bir çeşit 'sen de bir şeyler var ama bize söylemiyorsun' bakışıydı. Gökhanı, Gökhandan iyi tanırım.

"Neyin var gece kuşu?" Gece kuşu dedi. Aklıma bilinmeyenin  Gece Kraliçesi demesi gelmesi normal mi?

"Bir şeyim yok. Sadece şu son zamanlarda fazla yorgunum" diyip başımı Gökhanın omzuna yasladım.

"Dondurmalar geldiii" Korayın sesiyle kendime geldim. Elindeki dondurmalara baktığımda

Kakako, vanilya, çilek

Antep fıstığı, karamel, ahududu

Limon, çilek, kavun

3 tane dondurma vardı. Bende en ekşili olanını yani limon, çilek, kavunluyu aldım. Ekşiyi seviyordum.
"Sağol bebeğim" diyip öpücük yolladım Koraya. Bana göz kırpıp dondurmasını yalamaya başladı. Grubun içinde biz üçümüz birbirimize çok yakındık. Yani bana çok yakın olan ikisi vardı.

"Okula yeni kız gelmiş." Korayın sesiyle ona döndüm. "Hıı biliyorum. Hani şu müdürün kızı değil mi?" dedi Gökhan. "Aynen" ne konuştukları hakkında en ufak fikrim yoktu. Kafamı bilinmeyene o kadar takmıştım ki ne konuştuklarını anlamıyorum bile.

"Neyden bahsediyorsunuz?" Diye sordum.

"Boşver kanka" beni başlarından savmaya çalıştıkları belliydi. Hoş uğraşamam zaten.

"Dondurma bitti. Ben eve kaçar"

"Aaa Gece Kuşu nereye böyle? Bizi bırakacak mısın?" Gökhana bakıp başımı evet anlamında salladım ve durağa gittim. Hayatıma bak anasını satayım. Zenginim ama otobüse binicem.

🎈🎈

Bilinmeyen: Doğum günü partisine gelicek misiniz hanfendi?

Gelen mesajla gülümsemiştim. Bekletmeden cevap yazdım

Asu: İstemiyorum

Bilinmeyen: Hmm peki isteğinizi nasıl getirebiliriz?

Asu: Neden gelmemi istiyorsun?

Bilinmeyen: Çünkü seni görmek istiyorum.

Asu: Yani sen de gidiceksin

Bilinmeyen: Bütün okul davetli Asu

Asu: Peki -,-

Bilinmeyen: Eee geliyor musun?

Asu: Bir şartım var

Bilinmeyen: Söyle Gece Kraliçesi

Asu: Sana sarılacağım

Bilinmeyen: Opss

Asu: Lütfen bak. Buna ihyacım var. Söz veriyorum bakmam ama seni hissetmek istiyorum. Lütfen kırma beni bilinmeyen

Bilinmeyen: Bak eğer hastalığım yüzünden bunları diyorsan yapma. Gerçekten iyiyim ben.

Asu: Hayır onun için değil. Dedim ya buna ihtiyacım var.

Bilinmeyen: Tamam o zaman

Bilinmeyen: Bir şarkı yazmıştın hatırlıyor musun

Asu: ?

Bilinmeyen: Yazmıştın ya. Hatta ilk defa o gün konuşmayı başkatan sen olmuştun

Asu: CALL ME MAYBE?

Bilinmeyen: Aynen o şarkı çaldığında arka bahçeye gel ve yüzün denize dönük otur. Ben gelip gözüne bandaş bağlayacağım.

Asu: Tamam ♡

Bilinmeyen: AYMS LMYLR BŞR ANDS KSLP
(ATMA ŞÖYLE BİR ANDA KALP)

Asu: Tamam atmam

Bilinmeyen: ♡♡

Asu: :)) görüşürüz

Bilinmeyen: Görüşürüz Gece Kraliçesi

*görüldü*

~~~
Yaaa pomçik şeyler siziii


CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin