Kahretsin erken uyanmaktan nefret ediyorum. Yataktan ayyaş bir şekilde kalkarak banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Normal saatten 1 saat önce kalkmıştım o kutuyu gidip alacaktım. Aynanın karşısına geçtim ve kıyafetlerimi giyindim. Evde kimse yoktu zaten.
Bahçeden bisikletimi alıp okula gitmeye başladım. 15 dakika içinde okula geldiğimde direk okulun arkasındaki büyük ağacın altına gittim. O sırada telefonum titredi.
Bilinmeyen: Geleceğini biliyordum
Etrafıma bakınmaya başladım. Kimseyi göremeyince kutuyu aldım ve açtım. Gri kapşonlu bir hırka vardı. Elime aldığım sırada ayaklarımın ucuna bir not kağıdı düştü. Eğilip aldım ve okumaya başladım.
Benim gibi kok istiyorum. Kokum üstüne sinsin istiyorum. Benim olduğunu herkes anlasın istiyorum.
Hırkaları çok sevdiğini biliyorum. Şimdi üstündeki o hırkayı çıkar ve benim hırkamı giyin.
Bilinmeyen
Gülümserim ve kağıdı katlayarak telefonla, telefon kılıfının arasına koydum. Üstümde olan pudra pembesi hırkamı çıkartıp bu hırkayı giyindim. Bana baya bol ve uzun gelmişti. Ayrıca hayatımda aldığım en güzel kokuydu bu. Telefonumu çıkartıp bilinmeyene mesaj attım.
Asu: Yanıma gelir misin?
Bilinmeyen: Neden?
Asu: Sadece gel lütfen
Bilinmeyen: Pekala. Yüzünü ağaca dön ve arkana bakma
Asu: Tamam :)
Bilinmeyen'den devam
Dediğim gibi yapmıştı ve yüzünü ağaca dönüp beklemeye başlamıştı. Arkasına geçip onu izlemeye başladım. Hırkam çok büyük olmuştu. Kolları uzun geldiği için çok tatlı bir görünüm vermişti. Arkasına geçip gözüne bandaşı bağladım.
Yüzünde koca bir gülümsemeyle arkasını döndü ve anında bana sarılmaya başladı. Ellerini saçlarımın arkasında gezdirmeye başladı. Kafasını boynuma gömdü. Ben de ellerimle saçlarını okşuyordum.
"Kokun çok güzel bilinmeyen" dedi. Sesi boğuk çıkmıştı. Ellerini gevşetip geri çekildi. "Biliyor musun bunu uzun süredir yapmak istiyorum" ne yapmak istediğine anlam verememiştim. Ellerini tekrar kafamın arkasına dolayıp beni kendine çekti. Yüzünde aynı tebessümle dudaklarıma yaklaştı. Aklımdaki şeyi yapıyordu.
Dudaklarımın üstüne dudakları deyince ürperdim. Ellerimi beline dolayarak öpmeye başladım. Şuan ilk defa birisiyle öpüşüyordu. Acemiydi öpüşünden belli oluyor. Ayrıca ilk öpücüğünü almak fazlasıyla gurur vericiydi. Geri çekildiğinde nefes nefese kalmıştı. Ben alışık olduğum için nefeslerim gayet düzgündü.
Nee? Yakışıklı bir adamım ve çoğu kız bunun hayalini kuruyor. E bende onları geri çevirmiyorum. Sonuçta kalpleri kırılır değil mi? Şaka lan şaka Asuya aşık olduğumdan beri hiç bir kızla öpüşmedim.
"Bilinmeyen seni görmek istiyorum" elleri bandaşa gidince durdurdum. Sesimi değiştirerek "oyun bitince Gece Kraliçesi" dedim. Oflayıp ellerini saçımdan çekti. Boynuna bir öpücük kondurup "eve gidince prenses, prensine aldığı şeyle bir fotoğraf atıcak ve prensin galerisini süsleyecek" dedim. "Peki atarım" gülümsedim. Şimdi gidip ders başlayana kadar erkekler tuvaletinde beni öpmesinin şokundan çıkıp kendime geleyim.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALL ME MAYBE ||texting||
Short StoryBilinmeyen: queen of the night Asu: ? Bilinmeyen: Bu çiçek çok kolay yetişir. Asu yazıyor Bilinmeyen: Yazma dinle Bilinmeyen: Fakat yılda sadece bir kere açar. Bilinmeyen: Bitkinin oluşumu 1 yıldır ve ömrü sadece bir gecedir Bilinmeyen: Bir gece...