0.7

6.7K 313 133
                                    

Asu

Satır arası yorum yapın hadi minnoşlar 😄

🎈🎈
Anonim: 1 hafta oldu namıssız

*iletilmedi*

Anonim: Yeter kaldır şu engeli

*iletilmedi*

Anonim: 1 haftadır okula gitmiyorum. Sırf sen varsın diye. Sırf o gün sana Pamir dedim diye.

*iletilmedi*

Anonim: Ve şuan okula istemeye istemeye gidiyorum. Anne zoru olunca mecbur

*iletilmedi*

Anonim: Geç kaldım ve şuan teneffüstesiniz. Sen her zaman ki gibi top peşinde koşuyorsun.

*iletilmedi*

Anonim: Saçın alnına yapışmış terden. Benim ise tek yapabildiğim buraya yaslanıp seni izlemek

*iletilmedi

Bu hattı çıkartıp kendi hattımı taktım. Daha doğrusu yeni aldığım hattı. İçeri giriş zili çaldığında ayaklarımı istemeye istemeye okula sürükledim. Benim manzaram çok güzeldi ama.

Benden hırkasını almıştı o gün. Elimden sertçe çekip almıştı. Fermuar kısmı elimi sıyırıp kanatmıştı ama aldırmadım. O hırkayı alması daha büyük bir acı benim için.

Sınıfa girip sırama oturdum.
"Uçan balonlar bile rahatlatmıyor beni" diyip nefesimi üfledim.
"Ne olduğunu anlatsana artık" kafamı iki yana salladım. Bunu Ervaya anlatma gibi bir niyetim yoktu.

"Asu" başımı kapıya çevirip Gögöye baktım. "Söyle Gögöm" aslında adı Gökhan ama ben Gögö diyorum. Daha samimi geliyor bana. O sırada içeriye Ekin girip yanıma geldi.

"Ezgi hoca grubu kurmamı söyledi. Artık numaranı versen mi?" Ben onu unutmuştum ama neyse ki yeni hat almıştım. "Tamam 053* *** ** **"
"Tamamdır gruba aldım" diyip gitti. Gitme kal demek istiyorum her anımda. Kokunu içime delice çekmek istiyorum.

🎈🎈

Eve sadece bir kaç sokak kalmışken telefonuma gelen bildirimle duraksadım.

Bilinmeyen: Ölüyorum ama annem bana hiç kızmıyor 🎈

Mesajı okuyup idrak etmeye çalıştım. Benden bir tane daha üstelik uçan balon.

Asu: Kimsin?

Bilinmeyen: Boşversene

Asu: Pekala. Ne istiyorsun?

Bilinmeyen: Başımı dizine koymayı ve uyuyana kadar saçlarımı okşamanı

Asu: Şey nasıl hislerinin gerçekliğini anlayacağım?

Bilinmeyen: Zamanla güzelim zamanla...

Telefonumu kapatıp arka cebime koydum. Yağmur atıştırmaya başlamıştı. Yavaş yavaş yağarken şuan sel gibi yağıyor üstüme.

Ekin ve ben bu yağmurda. Hayali bile çok güzel. Yağmur daha fazla şiddetlenirken çantamı yere atıp iki elimi açıp gökyüzüne çevirdim tüm vücudumu.

Geçti mi şimdi acısı? Hayır geçmedi sadece bir anlığına kayboldu. Gözümden bir yaş firar ederken duraksadım. Karşımda lambanın altında kapşonlu birisi var. Yağmur yağdığı için yüzü net değildi. Eline telefonu alıp bir şeyler yazıp cebine koydu. Tam o anda bildirim geldi.

Bilinmeyen: Gözündeki yaş canımı yaktı Asu'm

Yağmur şiddetli olduğu halde nasıl görebildi o yaşı?

"Nasıl gördün?"

Bilinmeyen: Emin ol görmesem bile neler yaptığını biliyorum

"BANA KENDİNİ GÖSTER"

Bilinmeyen: Cesaretim yok. Ya beni sevmezsen? Üstelik yanında sönük kalıcak bir tipim var?

"MESAJ ATMAYI KES ARTIK. BARİ KONUŞTA SESİNİ DUYAYIM"

Bilinmeyen: Sen de eve git. Bünyen çok zayıf yarın hasta olarak uyanıcaksın.

"BENİ SİNİR ETMESENE LAN. ÇIK KARŞIMA"

Bilinmeyen: Kızınca çok çekici oluyorsun. Benim gibi namuslu bir adamı yoldan çıkartmak istemezsim değil mi Gecenin Kraliçesi?

"PEKALA GİDİYORUM"

Adımlarımı hızlıca eve doğru sürüklemiştim. Harika! Kapının önünde yine sayamayacağım kadar çok koruma. Babam yine bir şeyler yapıyor ve bizi korumak istiyor. Bir gün bunlar da yeterli olmayacak eminim.

Odama çıkıp ıslak kıyafetlerimi çıkarttım. Duşa girip temiz kıyafetlerimi giyindim. Telefonuma bir kaç bildirim gelmişti ama takmadan telefonumu kapattım ve yatağıma geçip film açtım.

~~~

Bir bilinmeyen daha çok gariiip

Acaba kim bu bilinmeyen :))))

CALL ME MAYBE ||texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin