ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM 9-

12.4K 206 122
                                    

Merhabaa.. Nasılsınız birtanelerim.

Lafı çok uzatmayacağım..😂

İyi Okumalar❤

*****

Poyraz yavaşça bana yaklaşmaya başladı. Sonrası ise bir silah sesi... Ama acımıyordu.. Bağırmadım da... Bu ses erkek sesi idi..

*****

Poyraz ben vurulmayım diye beni itmişti. Hemen doğruldum. Poyraz'a baktım. Allahtan bir şeyi yoktu.

"Poyraz iyi misin"

"Bir şey yok güzelim hadi"

Kucağına aldı beni yukarı çıkarttı. Doruk ve Derin de yukarda idi.

"Abi buradan çıkmamız lazım" dedi Doruk.

"Bence de" Dedi Poyraz.

"Ya Poyraz napalım biliyor musun? Bence beni direk verin ha? Hem tehlikeden kurtuluruz nasıl olur??"  

Bana öldürücü bakışlar attı. Onu takmadan merdivenden inecektim ama kolumu tuttu kendine çekti.

"Manyak mısın kızım sen?!"

Haklıydı. Saçma bir sey demiştim. Ama benim yüzümden oluyordu bunlar hep. Poyraz birini aradı.

"Vedat dışarda durum nedir?"

"......"

"Nasıl dışarda kimse yok!!"

Çaresizce yere oturdum. 

"........."

"Vedat!! Hemen bir araba ayarlıyorsun!! Hızli ol"

"......"

"Güzel"

Beni kaldırdı. Dikkatle salona girdik. Kapıyı açtık. Arabaya bindik. Poyraz hemen sürmeye başladı. Arkamızdan gelen araba yoktu.

*******

Yarım saat yol sonunda bir eve gelmiştik. Suan evin içinde konuşuyorduk.. Yani Doruk ve Poyraz konuşuyordu. Biz dinliyorduk..

"Durup dururken niye çıktılar ki şimdi"  Doruk.

"Ben şom ağzımı açtım ya ondandır" diyip gözlerimi Poyraz'a devirdim. Hatırlarsanız odama giderken de o adamlsr götürsün demiştim. Keşke götürselerdi(!)

"Bence de şu ağzını bir kapatsan" Dedi Poyraz.

Bir şey diyeceğim zaman Derya araya girdi.

"Şuan sizin kavganızı çekemeyiz! Bu adamların baş tacı Özcan olduğuna emin misiniz?"

"Tabiki de babam başka kim olabilir ki!" Ayağa kalkıp devam ettim. "Bunların hepsi benim yüzümden oluyor. Ya ne olur da beni verseniz"

"Çok mu istiyorsun gitmek!!!" Diye bağırdı Poyraz. Gözü dönmüş gibi beni kolumdan tuttu. Sürüklemeye başladı. "O zaman yürü gidiyoruz hadi!!" Doruk gelip durdurdu. "Abi sakin ol!"

"Ya bırak madem istiyor götürelim!"

Elini kolumdan çektim.

"Sana gerek yok kendim de giderim ben!" kapıyı açtım. Çıktım evden. Koşmaya başladım. Bir yandan ağlamaya devam ediyordum. Arkamdan ayak sesleri geliyordu. Bakmayacaktım. Kimse kim banane. Ayağımın takılması ile düştüm. Yağmur yağmaya başlamıştı. Yanıma gelen biri ellerimi tutup ellerime baktı. Ben Poyraz sanarken Derya imiş.

"Kızım dizlerin de mahvolmuş. Yürü gidiyoruz hadi"

"Bırak beni istemiyorum!" Ayağa kalktım.

ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin