Tam oturacağı zaman tekrar çaldı.
-Derya otur sen ben bakarım
Derya da oturdu zaten. Kapıyı açtığımda.. Görmek istemediğim iki kişiyi gördüm..
-Gökhan?
+Mert seni istedi bende getirdim
-Burayı nereden buldun?
+Orası kolay oldu
-Hadi gidin buradan
+Niye, bu çocuk ikimizin çocuğu!
-Değil!
Poyraz geldi yanıma. Gökhan'a iğrenir bir bakış attı
"Yanındaki veleti de al git hadi" dedi
Gökhan sinirle;
+Görüceksiniz siz!
"Hade siktir git! Önceden dedin ne değişti!
Gökhan sinirle gitti. Tabi kucağında Mertte. Sinirle kapıyı kapattım,yerime oturdum.
Doruk;
-Bu adam niye hâlâ geliyor?
+Mert için.. Biliyorum o benim de çocuğu- diyordum ki Poyraz kesti.
"O çocuk senin çocuğun degil!" dedi bağırarak.
+Artık gidelim mi yoruldum ben. Dedim.
Poyraz da onayladı. Evden çıktık arabay bindik. Poyraz da şoför koltuğuna bindi arabayı çalıştırdı, eve doğru ilerlemeye başladık.
Eve geldiğimizde kendimi hemen duşa attım. Güzel bir duş aldım. Pijamlarımı giydim. Ben çıktıktan sonra Poyraz da girdi duşa. Mutfak ta tost yapmaya başladım.
Tostlarımız hazır olunca masaya 2 tabak 2 bardak koydum. Tostlarımızı tabaklara koydum. Bardaklara da kola koydum. (Hep koyuyor bu arada😂)
Poyraz da gelince yemeğe başladık..
"Güzelim,iki gün sonra düğünümüz var biliyorsun? Bu yüzden yarın gelinlik damatlık bakmaya gidelim"
"Tamam olur"
Sonuncu lokmamı da afiyetle ağzıma attım. Güzelce çiğneyip yuttum. Kolamda ki son yudumu da içtim. Bulaşıkları yıkamaya başladım.
Yıkadıktan sonra oturma odasına Poyraz'ın yanına gittim. Maç izliyordu, oflayarak Poyraz'ın yanındaki tekli.kotluğa oturdum.
"Poyraz?"
"Hı?"
"Poyraz dedim!"
Şu erkekleri anlamıyorum cidden! Maç olunca yanındakileri unutuyorlar.
"Poyraz.. Aaa yeter be başlayacağım maçına!!"
"Ne oldu Güzelim söyle hadi"
"Bir sey olduğu yok. Bakıyorum da maç olunca hemen biricik müstakbel karını Unutuyorsun"
"Ya güzelim saçmalama!Az kaldı zaten bitmesine"
"Uff iyi be! Ben yatmaya gidiyorum!"
"İyi geceler güzelim"
"Hıhh"
Merdivenlerden yukarı ciktim, odaya girdim. Ayy yeter da ne maçmış kardeşim. Kendimi hemen yatağa attım. Daha fazla düşünmeyip kendimi uykuya bıraktım...
*******
POYRAZ
Maral odamıza gittiğinde rahatça maçı izlemeye devam ettim. Koyu fenerliyim oglum ben bu maçı hayatta kaçıramazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18
Novela JuvenilHayatına giren üvey abisi Poyraz ile hayatı değişen Maral'ın hikayesi.... ***** Annesinin başka bir adam ile evlenmesi ile hayatları değişecek. ***** Bakalım Maral ve Poyraz'ı nasıl tehlikeler bekliyor. ***** O zaman okuyarak öğrenelim. ***** Vote...