Birden dudaklarıma yapıştı karşılık vermeye başladım bende. Ama elleri hiç rahat durmuyordu.
+18 okuraşklarım rahatsız olan bu yeri geçebilir
Elleri kalçamı sıktığında inledim. Yatağa yatırdı ve gelinliği çıkarmaya başladı. Gelinlik çıkınca dudaklarıma yapıştı.
Sütyen giymemiştim zateno yüzden bir eli ile göğsümü avuçluyordu. Göğsümü emmeye başladığında inledim. Boynuma çıktı. Tekrar inmeye başladı.
Kızlığıma gelince kilodumu çıkardı. Dili ile kızlığımı oynamaya başladı. İnlemelerim çoğalmaya başlamıştı.
Üstünü çıkardı pantolonu da çıkarınca büyüklükle yutkundum. Poyraz birdem içime girince evi inlettim resmen. Gel git yaparken inlemelerim çoğalıyordu.
İçimdeki sıcaklıkla ikimizin de boşaldığını anladım. Poyraz içimden çıktı. Yanıma yattı. Nefes alışverimiz çok hızlı idi. Gözlerim kapanmaya başladığında kendimi daha fazla tutmayıp uykuya daldım....
+18 KISIM BİTTİİ
*******
Kasıklarımdaki ağrı ile uyandım. İnleyerek ayağa kalktım. Banyo ya girdim. Suyun sıcaklığını ayarladım. Elime şampuanı döküp güzelce saçımda köpürttüm.....
Banyodan çıktım,dolabımdan kıyafet seçtim ve giyindim.
Saçlarımı kurutma makinesi ile kuruttum ve taradım. Sonra da düzleştirdim. Poyraz'ın yanına gittim, yanaklarını sulu sulu öptüm. Ama uyanmadı.
Sen şimdi görürsün Poyraz Sert! Odadan çıkıp aşağı indim. Muftaktan bir su bardağı alıp içine ceşmeden su doldurdum. Bardak ile odaya geri çıktım.
Poyraz'ın yanına yaklaştım. Bardağı suratına döktüm. Hemen geri çekildim. Bu manyağın sağına soluna belli olmaz şimdi😂
Poyraz aniden kalkıp yataktan yere düştü. Kahkhaa atmaya başladım.
"Ne oluyor lann!!"
Poyraz ayağa kalktı bana yaklaşmaya başladı. Bende geri geri gitmeye. Sırtım duvara deyince kaçacak yerim olmadığını öğrenmiş oldum. Dudaklarıma yapışınca karşılık vermeye başladım. Nefes nefese kalınca ayrıldı.
"Ş.şey açım ben kahvaltı mı hazırlasam artık" Dedim.
"Hazırlan had iki günlüğüne,Nevşehir'e gidiyoruz yolda kahvaltı yaparız"
Sevinçle dolabıma yöneldim.
"Sakın bavul alayım deme! Bir çanta ya bir kaç parça şey koy"
"Uff iyi be!"
Dolabın altından çantayı aldım. İçine bir kaç parca kıyafet koydum. Diğer tarafa da Poyraz'ın bir kaç kıyafetini koydum.
Çanta ile aşağı indim. Poyraz çantayı aldı ve birlikte dışarı çıktık. Arabaya bindik,ilerlemeye başladık.
*1.30 saat sonra*
Kahvaltı yapmaya güze otantik bir yere gelmiştik. Mükemmel bir kahvaltı yapıyorduk.
"Poyraz, kaç saatlik yolumuz kaldı?"
"Çok değil üç saatcik"
"İyi ki cok değilmiş"diyip gözlerimi devirdim.
Üç saat nedir ya! Kafayı yiyeceğim! Kahvaltımız bitince Poyraz hesabı ödedi. Arabay bindik. 3 saatlik! Yola devam ettik.
Telefonum titreyince tus kilidini açtım. Gelen 2 farklı kişiden gelen mesaj baktım.
Birsi teyzemden di.
Gönderen:Teyzem
Hayırlı olsun kuzucuğum!
Eyvahh yandım ben. Diğer mesaj da bilinmeyen numaradan.
Gönderen:********
Damadım ile bir ara elimi öpmeye gelirsin kızım!
Hadi teyzemi anladım da bu kimdi ki şimdi?...
Arkadaşlar kısa.bir araa vericeğim...
Kafamı toparlamam lazım. Bu yüzden pekk uzun bir bölüm yazamadım.
Sizleri seviyorum desteklerinizi bekliYorum...
1K İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİMMM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18
Novela JuvenilHayatına giren üvey abisi Poyraz ile hayatı değişen Maral'ın hikayesi.... ***** Annesinin başka bir adam ile evlenmesi ile hayatları değişecek. ***** Bakalım Maral ve Poyraz'ı nasıl tehlikeler bekliyor. ***** O zaman okuyarak öğrenelim. ***** Vote...