22❤

5.9K 144 21
                                    

XxxHarleyQuinnsxxX şarkı için teşekkürler...

POYRAZ

Gözlerimi zilin çalmasıyla açtım. Bu kadar önemli ne varsa artık sabah sabah. Yanımdaki güzelliğimin kokusunu çektim. Söylene söylene aşağı indim. Kapıyı açtım, gözlerim pörtledi. Bu saatte ne işleri vardı burada.. Hayır yani öğlen gelseniz ölür musunuz ? Ne böyle sabah sabah beni uyandıracak kadar önemli olan şey çok metal ettim yalnız.
"Ee bizi içeri davet etmeyecek misin abi?" demesiyle sertçe döndüm ona.
"Sen Derya'ya dua et. Yoksa seni buraya gömmüstüm! Lan gerizakli sabah sabah ne işinizvar burada!"
Dedim.
"Yok Artik Poyraz bizi kovuyor musun? Hiçbir yakıştıramadım sana. Maral'a söylecem haberin olsun!" beni kendince tehdit ederek içeri geçti.
Bize Dorukla geçtik. Doruk Bana Dönerek.
"Abi onemli isleriniz mi vardı ya? Böldük galiba" demesiyle ensesine geçirdim.
"Zevzek!" diyerek hep beraber salona geçtik.
"Eee Maral nerede?" diye sordu Derya.
"Dün kötü durumda idi. Uykuya daldi sonra soramadim sen konuş istiyorsan. Bana anlatmadı" dedim.
"Tamam sen merak etme" diyerek yukarı geçti. Doruk konuşmaya başladı.
"Ne oldu abi yengeme?"
"Bilmiyorum doruk hiç iyi değil. Dün kahve yapmaya gitti sonra geç kaldı bende bakmaya gittim. Bir baktım ağlıyor. hemde hüngür hüngür... İşte sordum falan cevap vermeden uykuya daldı..."Dedim..

MARAL...

Dürtülerek uyanmak ne kadar kötü biliyor musunuz? Şuan bunu yaşıyorum resmen Derya beni kollarımdan dürterek uyandı. Çok kötü bir duygu imiş.
İşin kötü yanı ise ağlayarak uyanmam....
"Maral kuzum birtanem. Iyisin dimi bak? Poyraz dedi dün de ağlamışın ne oldu bana anlat lütfen" dedi yalvarır tonla.
"Derya ben hiç ii değilim. Durup dururken hayallere kapılıyorum. Bir yandan olumlu düşünürken diğer yandan olumsuz birnsey geçiyor önüne ve hiç mutlu olamayacağımız aklima geliyor..." dedim.
"Şimdi Maral, yaşadıkların çok üst üste geldi. Ben olsam senin gibi olurdum belki. Belki de takmazdım. Insan yaşadığında ne yapacağını o zaman biliyor. Ama ii yönünden düşünmen lazım."dedi.
"Derya? Babamın olduğu yerde mutluluk olur mu?" Dedim.
"Baban... Özcan... yani şimdi baban ne yapar ne eder bilmiyorum ama benim anladığım kadarıyla baban can yakmaktan anlıyor veya hoşlanıyor. "Dedi.
"Aynen öyle. Annemi de sebebsiz yere dövmeye başlamıştı. Yada... Belki de bir sebebi vardı." Dedim.
"Neyse gel aşağı inelim." Dedi ve beni kolumdan tutarak odadan çıkardı lavaboya götürdü. Yüzümü yıkarken bir yandan konuşuyordu . "Senin yüzünden teyzen resmen terlik ile beni dövdü Ya! Ne diye teyzene haber vermiyorsun!" Dedi bir yandan alaycı bir tonla.
"Aman iyi be bisi demiyorum Ben" dedim .
Birlikte salona indik, Poyrazın yanına oturdum. Ağzını tam açacakken itiraz ettim. "Sonra konuşsak?" Dedim. Üstelemeyeceğini düşündüm ama, o üsteledi."Hayır şimdi konuşacağız Maral"dedi sesini kontrol etmeye çalışarak. "Poyraz son..." diyecekken bağırarak sözümü kesmesiyle sıçradım. "Şimdi konuşacağız Maral!!"
Doruk ayaklandı. Bu sırada Poyraz sinirle " Abi siz gidin hadi" Doruk onaylarken Derya itiraz etti "Hayır Ya!!" Dedi. Doruk zorda olsa Derya'yı evden çıkardı. Yani gittiler.

Bana döndü ve ellerimi tuttu. "Güzelim... ne olur söyle artık seni üzen ne ?" Dedi sakin ses tonu ile.
"Poyraz.. Ben.."
"Sen ne Güzelim!! Sen ne!! Sinirlerimi mi deniyorsunuz Ya!! Ne oldu söylesene!! Derya bile biliyor ben bilmiyorum!! Kocana ne olduğunu söylemiyorsun bile!!" Diye kükredi. Dilim tutulmuştu sanki.. Konuşamıyordum.. Karnıma giren sancı ile ellerini ellerinden çektim ve kasıklarıma getirdim,inledim..
"Güzelim ne oldu!?" Dedi endişeli tonla.. Sancı gidince derin bir nefes aldım.
"Bilmiyorum bu aralar çok oluyor"dedim.
"Doktora gidelim mi?" Dedi. Sonra duraksadı. "Niye soruyorsam tabiki gidiyoruz!" Demesiyle beni kucağına çekecekti ama durdurdum.
"Poyraz iyiyim ben bak bebişimiz de iyi. Yarın kontrol var zaten hem bebegimizin cinsiyetini de öğreniriz belki De?"
"Ulan babayım lan ben dimi şimdi!"
Dedi. Gülerek "evet" dedim..
"Peki şimdi bana ne olduğunu söyler mısın" dedi saçlarımı okşarken. Belki de artık anlatmanın zamanı gelmişti.
"Poyraz.. Hani babam bizi hiç rahat bırakmıyor ya? Bende hep hayallere dalıyorum. Olumlu giderken babam aklıma geliyor ve o hayalim kötü son ile bitiyor. Hiç bir zaman mutlu olamayacağımızı sanıyorum. Hep korku ile yaşayacağımızı sanıyorum.." daha fazla konuşamadım ağlamaktan.
"Güzelim biz elbetki mükemmel bir hayat yaşayacağız. Özcan dan korkmaya cagız.. O bizden korkacak! Kızımız sen ve ben güçlü bir aile olacağız. Yanımıza yaklaşmaya bile Cürret edemeyecek! "Dedi. Gülümseyerek. "Kızımız mi?"dedim.
"Bence kız olacak.. Hissediyorum" dedi karnımı okşayarak. Konuşmaya devam etti. "Bundan sonra başka şeyler değil sadece bebeğimizi düşünceğiz. Geçmişte olanlarla bir sonuca varamayız." dedi.
Belki de haklıydı. Olumlu düşünmeliydim... Sadece bebeğimiz ve biz..

Ben geldim ;)

Nasılsınız?

Bölüm nasıldı? Nasıl olmalı?

Cinsiyet ne sizce?

Vote ve yorumlarınız için tşk❤

Sizleri seviyorum..

Bir daha ki bölüm icin;

6 Vote

5Yorum

.........











ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin