Utançla önüme döndüm. Yolu izledim. Araba birden yamuk gitmeye başladı. Poyraz'ın ise kaşları catıktı. Off ne olmuştu ki şimdi!"Poyraz ne oluyor?"
Araba hiç düz gitmiyordu. Her an kaza yapabilirdik. Ve ben çok korkuyorum...
Poyraz birden gülmeye başladı bende anlamsız bakışlar atıyordum. Arabayı sağa çekti kahkaha atmaya başladı. Hala aval aval ona bakıyordum.
"S.sadece ş.şaka yapmıştım" kahkaha atmaktan konuşamıyordu.
"Geri zekalı!!!" diyip vurmaya başladım. "Manyak ne kadar korktum bir bilsen!!"
"Tipinden belli oluyordu" dedi kahkaha atarak. Ellerimi tuttu,dudaklarına götürdü.. "Sadece küçük bir şaka.. Büyütme" dedi ve arabayı sürmeye devam etti.
Sen dur bakalım Poyraz efendi bunun bir intikamı olucak!!
******
Eve geldiğimizde koşarak odaya çıktım. Üstümdeki kıyafetlerden kurtuldum. Rahat bir şeyler giydim. Binevi pijama diyebiliriz.
Tekrardan aşağı indim. Poyraz da maç izliyordu. Yine ve yine! Bende mutfağa gittim.. Yerleri sildim. Kaygan olucak bir şekilde 😂
Masanın oraya yaklaştım. Yere oturdum ve sandalyeyi bacağıma atacaktım ama sonra düğünümüz aklıma geldi boşverdim. Ayağa kalktım.
Aniden çığlık attım. Poyraz da koşarak geldi kaygan olduğu için kaydı göt üstü düştü😂
Şuan kahkaha atıyordum. Diz üstü yere çöktüm. Gülmekten ölmek bu olsa gerek😂
"Lan manyak! Napıyorsun!"
"Ş.şaka yapmıştım😂" gülmekten konuşamıyordum bile.
Poyraz sinirle ayağa kalktı. Beni kucağına aldı odamzıa götürdü.
"Bunun bir cezası olmalı ama dimi?"
Anlamaz ifadelerle bakarken,aniden yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı. Zaten gülüyordum şimdi ölücektim.
"P.Poyraz! Yeterr"
Biraz daha gıdıkladıktan bıraktı.
"Ölüyordum manyak!"
İkimizde gülmeye başladık. İnşallah hep böyle mutlu olurduk.
DERYA
Elbise seçmiştim sonunda. Kaç saat oldu bir türlü seçememiştik. Yani benim yüzümden😂 Şuan evde idik,Doruk dosyalarla ilgileniyordu.
Bende bugün şirkette olay olmuş onu araştırıyordum. Koray şirketi inletmiş resmen.
Şimdi Koray kim diyeceksin? Maral'ın teyzesi de bir kaç kere Koray sayesinde kocası ile kavga etmişti. Yani Koray kızlarla takılmayı seviyordu.
İste bugün Maral'ın teyzesinin toplantısına İki çift gelmiş karı koca yani. Koray da toplantıda imiş. Bu çifti kardeş sanmış bizim salak. Biraz onunla cilvelemiş toplantı çıkısı.
Ee tabi kocası görünce sinirlenmiş. Mahkemesiz çözmüşler Allahtan diyecem ama kocası çok sinirli imiş. Hatta karısı da baya sinirlenmiş.
Maral arayınca düşüncelerimden sıyrılıp telefonu açtım,kulağıma getirdim.
"Efendim Maral?"
"Koray olay çıkartmış ya!"
"Evet biraz öyle olmuş"
"Ya o toplantı önemli idi. O işi alamadık ama!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18
Novela JuvenilHayatına giren üvey abisi Poyraz ile hayatı değişen Maral'ın hikayesi.... ***** Annesinin başka bir adam ile evlenmesi ile hayatları değişecek. ***** Bakalım Maral ve Poyraz'ı nasıl tehlikeler bekliyor. ***** O zaman okuyarak öğrenelim. ***** Vote...