Selam Arkadaşlar🖐🏻
Nasılsınız?
Öncelikle size teşekkür etmek istiyorum. 7K okumamız olmuş😊
Sizleri seviyorum. Çok teşekkür ederim.
İsterseniz bir tanıtım videosu hazırlayabilirim.
Ama dediğim gibi isterseniz.
Yoğun olduğum için hemen gelemese de ben yakın zamanda atmaya çalışacağım;)Merak ettiğiniz soruları yazarsanız sevinirim❤
Fazla uzatmadan bölüme geçelim.
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Kapıya doğru döndüğümde gördüğüm
kişi ile dondum. Ne yani beni duymuş muydu. Şimdi mi karşıma çıkıyordu.Onu seviyor muydum? Hayır özlesem bile eskisi gibi sevmiyordum.
"Güzelim.."
Gözlerim doldu. Hayır şimdi olmazdı ağlayamazdım. Bana yaklaşmaya başladı. Hemen tuvalet kabinlerinden birine girdim,kapıyı kilitledim.
"Güzelim ne olur aç.."
"Git buradan!" diye bağırdım. Ağlamaya başladım.
"Poyraz.." dedi Derya. Ne gelmiş miydi? Yani o kadar uzun durdum gelirdi tabi.
Kapı tıklandı. "Maral aç hadi" dedi Derya. Bende hıckırıp açtım. Derya beni çıkardı hemen kabinden. Poyraz ise olduğu yerde duruyordu.
Derya konuşmaya başladı.
"Bak Poyraz! Sebepsiz yere yolun ortasında bırakıp gittiğin kız! Görüyor musun ne halde! Ama ben sana bir sey diyeyim mi! Bu kız seni eskisi gibi sevmeyecek! Bunu o beynine sok" dedi Derya ve birlikte kapıya doğru ilerledik. Kolumun tutulması ile arkamı döndüm.
Bana pişmanca bakiyordu. Hayır Maral kanmayacaksın! Diyen iç sesime hak verdim. Kolumu çektim yani çekmeye çalıştım.
Derya'nın telefonu çalınca beni bıraktı ve telefona baktı. Hemen açtı.
"Efendim?"
"......"
"Doruk hayır ya!"
"...."
Poyraz bir sey mırıldanıp hemen beni kucağına aldı ve kafeden çıkardı.
"Ya bıraksana manyak! Hamileyim ben!!"
Dediğimde duraksadı. Hemen indirdi.Kolumu tutarak arabaya soktu. Derya sattı seni galiba. Ulan iç ses!
Kendisi de bindi ve sürmeye başladı.
"Ya durdur su arabayı! İndir benii!"
Beni takmadan sürmeye devam etti. Gözlerin doldu ve kafamı cama yaslayıp sessizce ağlamaya başladım.
Araba aniden durunca öne uçuyordum ki bir kol beni kurtardı. Tabikide Poyraz..Kafamı ellerinin arasına aldı. Gözlerimin icine derin derin baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18
Novela JuvenilHayatına giren üvey abisi Poyraz ile hayatı değişen Maral'ın hikayesi.... ***** Annesinin başka bir adam ile evlenmesi ile hayatları değişecek. ***** Bakalım Maral ve Poyraz'ı nasıl tehlikeler bekliyor. ***** O zaman okuyarak öğrenelim. ***** Vote...