ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM 11-

10.4K 188 165
                                    

Teyzem odamı gösterip gitti. Kapıyı açıp iceri girdim. Sandalyeme oturup bir kaç şeye göz attım. Kapı çaldığında gördüğüm kişi ile şok yaşadım.

"Anne" dedi Mert.

****

Ayağa kalktım hemen. Mert gelip sarıldı bana. 2yıldır almadığım kokuyu şimdi aldım.  Mert benim oğlumdu.... 2yıl önce sevdiğim adamla birlikte olmuştum. Biraz erken oldu biliyorum. Ama kaza ile olmuştu. O gün bara gitmiştik. Yani o yüzden kendimizde değildik. Sonra bir oğlum oldu. Zaten babam benim yüzünden böyle oldu. Aksoylarin soyadını çıkartmayayım diye. Mert'i kucağıma alıp kokusunu çektim. Birlikte olduğum adam da burada idi. Gökhan... Onunla ayrılmıştım. Beni aldatmıştı.

"Annecimm seni çok özledim" dedi minik Mert'im.

"Bende seni çok özledim birtanemm"

Gökhan'a döndüm. Yüzünde pişmanlık vardı. Ama umrumda değildi! Kapı açıldı. Kapıya doğru döndüm. Hayır Poyraz... Mert'i bırakıp Poyraz'a döndüm.

"Hoşgeldin birtanem"

"Hoşbuldum. Missfirlerimiz var herhalde"

"Anne bu adam kim?" dedi Mert Poyraz'ı göstererek.

Poyraz saşkınca.

"Anne mi?"

"Poyraz seninle konuşabilir miyiz? Dışarıda.."

Poyraz ile sirketten çıktık. Gözlerim dolmuştu şimdiden.

"Maral o çocuk niye sana anne diyor"

"Poyraz şimdi..."

"Beni aldattın mı?"

"Poyraz hayır"

"O zaman ne Maral!!" ağlamaya başlamıştım artık. Ya beni terk ederse... 
Gözyaşlarımı sildi.

"Ağlama güzelim.. Ne olur anlat hadi"

"B.Benim 2yıl önce sevdiğim bir adam vardı. Onunla çıkmıştık. Artık sevgili olmuştuk. O gün bara gittik.. O zaman onunla birlikte oldum. Poyraz gerçekten isteyerek olmadı"

Poyraz'ın gözleri kızardı.

"Niye ayrıldın?"

"Beni aldattı"

Ellerimi tuttu..

"Sen benim ilkim değilsin yani?"

"Sende benim değilsin?"

Anlamaz gözlerle baktı.

"Yanii diyorum ki sende bir çok kız ile yattın.. Off ne diyorum ben... Tamam beni terk edebilirsin"

"Terk etmek? Güzelim geçmişte olmuş bir olay? Hem çocuğunu ben kabul ederim. Ama kardeşte yaparız ona göre" dedi dalga geçer bir tavırla.

"Gıcık" 

"Gerizekalı"

"Artık çıkalım hadi yukarı"

Birlikte yukarı çıtlık. Gökhan ve Mert bekliyorlardı. Gökhan kolumu tutarak

"Konuşalım mı?"

"Önce çek o elini  konuşursunuz" dedi Poyraz.

Gökhan elini çekince odadn çıktık.

"Dinliyorum"

"Bsn özür dilerim Maral.. Geçmişte yaşanan olaylar için.. Beni affedemezsin ama ben Mert'i anne ve babası ile büyütmek istiyorum. Ellerimi tuttu lütfen oğlumuzu birlikte büyütelim"

ÜVEY ABİME AŞIK OLDUM +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin