#4 | Szereném, ha figyelnél |

4.3K 375 42
                                    

Gondoltam, hogy a nővérnél ébredek fel, de arra nem számítottam, hogy Jimin és Yoongi engem szugerál egyfolytában.

— Miért nem mondtad el?! — támad le rögtön a szőkeség.

— M-mi? — kezdek el dadogni, ugyanis egy perce sem, hogy felkeltem, azt sem tudom hol vagyok.

— Park, Min, Jeon menjenek kifelé, most! Azt mondták tudnak viselkedni! — szídja le őket a nővér, végülis csak Jimin szólalt meg, és egy kérdést tett fel, nem értem mi a baj a többiekkel, várjunk JEON?!

— Milyen Jeon? — kérdezem meg gyorsan, és szinte rettegek a választól.

— A végzős fiú, Jungkook. — mosolyog a nővér, volt olyan kedves, hogy idecipelt téged, mivel a többiek nem rendelkeznek valami jó izomzattal. — neveti el magát. Ez egyben bántó, és kedves is. Hiszen virágnyelven elmondta, hogy egy kövér nyomorult vagyok, akit csak Jungkook bír felemelni...

A nővér nagyon sokáig tartott bent. Szerintem két órán keresztül beszélgetett velem, hogy mi a bajom pontosan. Természetesen tud a betegségemről és a sok gyógyszerről, amit szedek, de most nem csak azok miatt ájultam el.

— Jobb lenne, ha kerülnéd az ilyen stresszes helyzeteket. — mondja.

— Rendben. — motyogom, de szívem szerint ordítanék. Nem tudom elkerülni őket, mert az emberek imádnak rajtam élősködni. És nem most fogják abbahagyni.

— Menj haza, pihenj. — paskolja meg a vállamat én pedig felállok a fekhelyemről, majd végigsétálok az üres folyosókon, ki a friss levegőre, végre.

Nem tudom milyen órám lenne, de tényleg jobban járok, ha haza megyek. Holnap majd jobban felkészülök a bántó szavakra.

Hirtelen kapom meg az értesítőt, én pedig furcsa arckifejezéssel veszem elő a telefonomat. Jimin írt rám, ilyen még soha nem fordult elő. Ez a nap tényleg megváltozatatja az eddigi életemet? Lehet, hogy Jimin tényleg a barátom lesz? Nekem már az is elég lenne, ha néha odamehetnék hozzá, egy kis menedék érdekében. Nem is kellene beszélnie hozzám, csak hagyj maradjak mellette, addig legalább nem bántanak.

 Nem is kellene beszélnie hozzám, csak hagyj maradjak mellette, addig legalább nem bántanak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin tud a betegségemről, ezek szerint a nővér beszélt neki. De... Yoongi és Jungkook is vele voltak, tehát ez a három személy mindent tud. Nem hiszem el, ennél megalázóbb már nem is lehetne semmi!

Jungkook ezek után nem fog leszállni rólam, csak jobban fog piszkálni. Sose lesz nyugtom ebben az iskolába.

— Állj csak meg Kim. — hallom meg a gondolataimban szereplő személy hangját. Remegve torpanok meg, majd a földet kezdem el szugerálni.


———
Köszönöm szépen, hogy elolvastad az újabb részt is >.<

<

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ᴠᴋᴏᴏᴋ | ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ɴᴇʜᴀ ᴠᴀʟᴛᴏᴢɴᴀᴋWhere stories live. Discover now