Tanıtım

4.9K 141 68
                                    

 -Tanıtım-

“Yüzünün ne kadar güzel olduğunu biliyor musun, bu bir erkek için hakaret. Ha bir de, söylesene yüzünde kaç estetik var? ” Kız alayla güldü. “Fanlarını ben doğalım diye kandırıyor olman ne kötü…”

İnatçı ve sinir bozucu bir eş.

“Kapa çeneni katır kılıklı, benim yüzüm doğal ve ben kız gibi değilim! Fanlarımda bunu biliyor.”

Dünya çapında tanınan meşhur bir koca.

Evet. Onlar evliler.

Aralarındaki tek bağ, şirketler arası yapılan büyük bir anlaşmadan ibaret olsa da, evliler.

Ve bu kesinlikle normal bir evlilik değil!

Bir tarafta kocasından nefret eden bir gelin, diğer tarafta ne yapacağını bilemeyen bir koca. Ve gelini öldürmek isteyen psikopat fanlar…

Ha bir de, damadın dostları.

“En az 11 çocuk istiyoruz Lu-go.”

“Rakip futbol takımına ihtiyacımız var!”

~~

“Seni susturmak için ne yapacağımı biliyorum.”

Lu Han. Güzel yüzüne nazaran sert bir adam. Fanları yaptıklarını duysa… Ağızları kesinlikle açık kalırdı. Genç adam, kesinlikle Mia’yı bastırmanın yolunu bulmuştu.

“Bana dokunursan seni öldürürüm, anladın mı?”

Hwang Mia şirketinde ipleri elinde tutan güçlü bir kız. İnadıyla her şeyi başarabilir, her duvarı aşabilir. Dİ.

Karşısında kimse duramazDI, o yönetilmez yönetirDİ.

Sözleşme üzerine yapılan bir evlilikte, kim mutlu olabilirdi ki?

Onlar birbirlerinden nefret ediyordu, her şeyden çok.

Pekala, fazla klişe ama… Nefret, aşka dönüşür müydü?

****

Merhaba millet.

Ne desem bilemiyorum çünkü bu paylaştığım ilk hikayem. Öncelikle şunu söylemek isterim, hikaye tamamen bitti.

Beğenilmesi halinde bölümlerin çabuk ve düzenli geleceğinden emin olabilirsiniz.

Sevmenizi umut ediyorum, teşekkür ederim. :'))

Marriage? No!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin