"Fantoma"

273 12 5
                                    

Stau pe marginea mării...
Respir aerul îmbâcsit de mirosul de alge...Pescărușii zboară deasupra capului meu,cum zboară vulturii în  jurul unui cadavru.Ei mă cunosc mult mai bine.Ei mă cunosc mult mai bine decât alții.
Sunt un mort care merge pe nisipul fierbinte.Știu sigur că nu sunt fantomă,căci las urme pe unde merg...las urme...încă una,și încă una...Sunt doar un mort care lasă în urmă doar...urme.Urme de amintiri,urme de înșelătorii,urme de iubiri,urme de ură,urme de surâs,urme de lacrimi...
Nu-mi place să fiu clișeică.Așa că o să trec direct la subiect.
Mă cunoașteți?Știți cine sunt?
Sau poate că am să folosesc totuși clișeele.
Așa că voi spune:nici eu nu știu cine sunt.Poate că sunt un neufragiat.
Uite!Și văd în zare umbra vasului meu!
Unde mi-or fi mateloții?
Echipajul meu,unde o fi??
Nu,nu.Clișeele nu sunt pentru mine.Fiindcă eu nu am mateloți.Nu am echipaj.
Nu am tovarăși de drum!
Nici măcar unul!
Singurătatea mă omoară.
Și la figurat,dar și la propriu: e un lucru dovedit științific.Singurătatea chiar omoară oamenii...
Dacă ar fi să continui cu povestea de la malul mării,m-aș întreba:oare câte cadavre or mai fi pe stradă?
Nisipul ascunde foarte multe lucruri...sau poate acele lucruri sunt acum,chiar în acest moment,nisip.
Petrecem o viață întreagă,o viață întreagă să acumulăm bunuri,avere,comori,însă pierdem un detaliu mărunt,mărunt cât un bob de nisip..că, în final, totul devine praf și pulbere.
Vorba proverbului:s-a ales praful de tot.
S-a ales praful de mine;praful de tine;de ei;de voi toți;de noi toți;și de el.
S-a ales praful de viața noastră.
Ah,mai am încă un proverb bun pentru voi!!(bate din palme):cine sapă groapa altuia,cade singur în ea...bufff!!Uite așa cade!
Și ne rupem în două și mintea,și trupul,și sufletul.
Cum așa?Să le luăm pe rând.
Faci rost de bani,cum-necum.Îngropi,dezgropi........trecutul,oamenii...la figurat,desigur!!Hahaha!Cum să nu?!....da...
Și,ai bani.Nu-ți mai ajung banii pentru toți medicii care trebuie să-ți repare mintea!Și îi înnebunești și pe ei.Hahaha,uitați-vă ce sarcasm pe Universul asta!
Hmm.Apoi...
Se spune că haina face pe om;dar haina aceea îmi va acoperi rănile?Va ascunde toate sacrificiile făcute pentru o palmă de pământ?
Eiii,și aici există o parte bună!!Serios!Chiar există!
Măcar ai unde să te îngropi!Sub palma aia de pământ!
Te îngroapă de viu,hahahahaha!!Pleosc!Încă o palmă de la karmă...
Nu mă doareee!!Nu mă doaree!!Prinde-mă dacă poți!!Prindeți-mă,voi toți!!
Oi putea desena cu creta pe nisip??Vreau să fac un X în dreptul comorii furate,ca pirații!!
Dar dacă n-o să văd doar eu X-ul și o să-l vadă și alții?!
Nu,nu,nu.Comoara asta nu pleacă nicăieri.Nu mi-o ia nimeni.Mi-aș vinde și sufletul pentru asta!!Mi-aș vinde și sufletul!!
Ahh..ce spui tu?L-am vândut deja?Uitasem...
Cred că am amnezie,de când am neufragiat.
Oare am ajuns în triunghiul bermudelor?Nu,nu.Cred că mă aflu în cercul bermudelor!...Fiindcă mă tot învârt...hahaa,mă învârt în cerc....adică,am luat-o iar de la început!
Stau pe marginea mării......
Respir aerul îmbâcsit de mirosul de alge......
Pescărușii zboară deasupra capului meu...cum zboară vulturii în  jurul unui cadavru....(leșină)

MONOLOGURI.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum