(Asezata pe un fotoliu.In fata,o masa joasa plina de sticle cu bauturi alcoolice.Bea inghitituri mici,repezite si dese.Ofteaza.)
Vreau sa beau...sa beau,beau,beau,beau,beau,beau...tot ce am si nu mai am.(Se lasa pe spatarul fotoliului.)Sa te beau pe tine picatura cu picatura.Sa te simt pe limba mea si cum imi aluneci in tot corpul.Sa te beau iar si iar(strangand usor de materialul de pe manerul fotoliului)si niciodata sa nu te termini(strangand odata,tare.).Sa te iubesc asa cum n-am putut-o face nicicand.Sa te iubesc!
(Se ridica de pe fotoliu,loveste piciorul mesei,nervoasa:)La naiba,eu chiar te iubesc.La naiba cu iubirea asta!!(Se plimba prin sala.)Ma simt de parca as fi un caine surd la vanatoare,alergand pe un pod care se clatina si in jos e o prapastie mare,infinita...(alearga in fata,apoi se operate brusc,de parca ar fi vazut o prapastie.)
Asta face dragostea din om,te innebuneste.
Dragostea asta!La naiba cu mine,la naiba cu tine,la naiba cu noi,la naiba cu ei,la naiba cu voi!"Iubeste-ma!".Asta i-as spune daca l-as avea in fata."Iubeste-ma macar jumatate din cat te iubesc eu!"
La naiba cu tine!Stiu ca nu ma iubesti!
Iar eu...cum as putea iubi pe altcineva,cand te iubesc pe tine?!..
Doar continui ce incepusera altii(uitandu-se la masa,cu mana in sold.):sa beau,sa beau,sa beau,sa beau,sa beau.
(Ia o inghititura.)Beau in cinstea ta,om de nimic,ca m-ai lasat cu ochii-n soare!Beau in cinstea femeii pentru care m-ai parasit si mai beau in cinstea mea,pentru ca am fost o proasta ca te-am iubit.(inghitituri repetate.)
Bea cu mine,omule!Bea cu mine!(intinzand mana cu sticla catre public.O trage inapoi.)Canta:hai sa bem,sa bem,sa bem,pana n-o sa mai putem!Sa bem!
Zic...ce face alcoolul asta din om!Te face sa divulgi toate secretele si iti da senzatia ca nu mai esti singur.
Si,parca un gand ma bate.Il vad pe el,mai frumos ca niciodata,cum cu privirea-i jucausa ma studiaza din cap pana-n picioare...
Sunt beata!Sunt beata!
Mult prea beata!
Dar,gata!O sa bat pe oricine imi iese in cale.Poate pe tine sau pe voi sau pe ei sau pe ele sau pe El!
Nu mai pot!Intelegi?!
Asta nu-s eu,m-ai transformat!Intelegi...Ori tu(aratand cu degetul;apoi se uita la alcool),ori alcoolul,ori nu mai stiu...
Totul e negru si ma pierd in abis,alaturi de toti ceilalti care au iubit vreodata...
Acolo urmeaza,oare,sa te vad si pe tine?!
Si,vino si tu,straine!
Vino sa bem un pahar cu cel mai dulce vin!
Vino!!(se lasa jos,pune capul pe masa si bate cu pumnul in ea.)
Sa bem...(mai ia o inghititura si incepe sa planga.Lasa sticla sa ii scape pe podea...)Mononog scris de doua genii pustii😂😂de Alexandra3Gaby si mine.Sper ca va place!
CITEȘTI
MONOLOGURI.
NouvellesPrimul monolog este monologul meu de suflet.Se numește EU. Da,EU. Prima dată l-am scris în caietul meu vechi,secret,ca pe niște pagini secrete de jurnal.