bevezető = kezdetleges fájdalom

3.6K 263 20
                                    

'Jimin élete egy évvel ezelőtt'

— Jimin hányszor mondjam el, hogy takarítsd ki azt a kibaszott nappalit? — üvöltötte el magát a nagybátyám.

— Ki-kitakarítottam. — suttogtam, de erősen a falhoz lökött.

— Mi a faszról beszlész? Egyfolytában hazudsz! Kibaszott hazug vagy, mint amilyenek a szüleid voltak!

— Bo-bocsánat. — motyogtam lehajtott fejjel. Nem mertem ránézni.

— Jó kurva életbe már. Te semmire nem vagy jó bassza meg. Döglöttél volna meg anyáddal meg apáddal együtt. — kiabálta kegyetlenül. — bár a nővéredet sajnálom, elég jó nő volt. — röhög fel kíméletlenül.

Nem szóltam semmit. Tűrtem ahogyan engem ocsárol. A szavai nem fájtak, inkább az ütések, amiket néha a testem összes pontján éreztem. Az arcomra mérte a legkevesebbet, a legtöbbet pedig a hátamra. A tükörbe nem néztem meg mennyire súlyosak a sérülések, de néha éreztem az erős fájdalmat.

— Mi a fasz van veled? Nem válaszolsz a nagybátyádnak? Már itt tartunk te korcs! Kurvára el vagy kényelmesedve! — ordította el magát, majd elrángatott a faltól és a földre lökött, amit a térdeim bántak.

— Te gyenge pöcs. — vigyorodott el, ahogyan meghallotta fájdalmas sziszenésem. — tényleg buzikám, mikor szoptál le valakit utoljára? Vagy még az se ment? Csak baszni tudsz, nem? Kefélsz te mindenkivel. Na majd a nagyapád megmutatja neked milyen az igazi dugás. — nevetett fel, és ott, a nappali padlóján, könyörgésemet figyelmen kívül hagyva, könnyeimmel nem törődve, megtette.

A saját nagybátyám erőszakolt meg.


***
Iszonyúan nehéz volt megírni ezt a rövid bevezetőt, de mindenképpen szerettem volna egy szomorúbb hangvételű történetet írni.

Itt egy gyönyörű Jimin látható😊

Itt egy gyönyörű Jimin látható😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ʏᴏᴏɴᴍɪɴ | ᴇɢʏᴇᴛʟᴇɴ ᴇsᴇʟʏWhere stories live. Discover now