Yoongi feldúltan érkezett vissza, majd idegesen kezdett el járkálni, én nem mertem rákérdezni mi a baja, gondoltam hagyom lenyugodni.
— Kicsim, ne ijedj meg, de az a baromarcú közölte velem, hogy el fog jönni ide, és nem hiszi el, hogy te el mered hagyni őt. — nevet fel erőltetetten. — érted? Azt hiszi, hogy beveszem neki ezt az aggódó hangot, hát kurvára nem!
— Nem fog megtalálni. — motyogom magam elé.
— Nem hát. — mosolyodik el Yoongi és újra mellettem foglal helyet, a telefonomat pedig a zsebembe csúsztatja. — szeretném, ha boldogan élhetnénk együtt. Szerinted lehetséges lenne? — kérdezi meg reménykedve.
Nem szerettem volna hazudni, ezért kitértem a valódi válasz elől.
— Nem tudom. — ez volt az igazság, félig.
— Értem. Jimin, én mindent megteszek, hogy elfelejtsd mi történt veled. Bízol bennem?
— Igen. — hajolok közelebb hozzá, és ajkaimat óvatosan szétnyitom, lépnem kell felé, szeretném a tudtára adni ténylegesen, hogy mit érzek iránta, egy csók pedig különleges lenne.
Yoongi nyel egyet, majd tovább cikázik a tekintete az ajkaim és a szemem között. Aprót biccentek neki, hogy nyugodtan tegye meg, ő pedig halovány, de annál őszintébb mosollyal csókol meg. Ajkaink tökéletesen illeszkednek egymásra, ami miatt varázslatos lesz az egész. Yoongi ajkai nagyon puhák és eszméletlen jól csókol.
Számunkra egy nagyon jó kezdet lehetne.— Nem volt ez túl gyors? — kérdezi meg félve, hátha megbántam.
— Pont jó volt. Ennek most kellett megtörténnie, hidd el. — ölelem meg, majd a vaníliás illatát próbálom minél jobban belélegezni. Muszáj lesz elengednem őt. — ma még el kell menned a zongoráért ugye?
— Sajnos igen. Vissza kell mennem, annak a szerencsétlennek a boltjába.
— Ne erre gondolj, hanem a csodás hangszerre. — mosolyodok el, amit előszeretettel viszonoz.
— Igaz. Gyorsan elmegyek, egy fél óra alatt megjárom, de te maradj itt, nem akarom, hogy megint letámadjon téged Jaemin. — ölel át még szorosabban.
— Menj csak. — küldöm ki az előszoba felé, és alaposan megnézem magamnak még utoljára.
Annyira csodálatos ez az ember.— Yoongi köszönök mindent. — mondom neki, amikor már a kilincsen van a keze. — nagyon szeretlek. — ölelem át, és egy gyors csókot nyomok ajkaira.
— Én is kicsim, sietek vissza. — fogja meg a kezemet, és mit sem sejtve lép ki az ajtón. Miután eltelt pár perc elkezdtem a kabátom zsebében turkálni és elővettem a pár hónapja megírt listámat. Mindent felírtam rá, amit meg szeretnék tenni.
•Mielőtt meghalok•
• Sok időt töltök hangszerboltban ✓
• Szerzek egy barátot ✓
• Szerelembe esek ✓
• Megbízom egy emberben ✓
• Csókolozok, szerelemből ✓
• Őszintén elmesélem a múltamat ✓Mindent kipipáltam. Yoongi segítségével egy csomó minden összejött. Bár arra nem gondoltam, hogy a szerelem egy ilyen erős érzés. Nehéz lesz elengedni a fiút, de muszáj lesz. Képtelen vagyok azzal a tudattal élni, hogy a saját nagybátyám erőszakolt meg. A szüleim és a nővérem halálán túltettem magamat, de ettől függetlenül hiányoznak. Yoongi pedig nem tudom meddig bírná ki mellettem, hiszen teljesen össze vagyok törve. Néha felveszem az álcámat, néha leveszem. Össze-vissza változtatom a gondolataimat, és nem lehet kiigazodni rajtam. Nincs jövőképem és nincs semmim se, max egy érettségim.
Yoongival lehet, hogy szép életem lehetne, de egy végzetes hiba és az életem újra tönkremenne. Nem szeretnék csalódni, és szenvedni, ezért elengedek mindent és mindenkit. Száraz szemekkel lépek be a tágas fürdőbe, majd a táskámba nyúlva veszem elő a sok gyógyszert. Yoongi fog megtalálni legelőször, de szeretném, ha tudná nem miatta tettem.Öngyilkos leszek, mert egyszer az életben a könnyebbnek tűnő utat választom.
•••
Ciao!Csak szeretném leírni, hogy SOHA ne gondolkozzatok úgy, mint itt Jimin:(
Mindig van egy jobb megoldás, ami lehet hogy nehezebb is, de végül minden jóra fordulhat:)Köszönöm az olvasást!
Jön az utolsó rész hamarosan :)Van esély a happy endre, és a sad endre is, szóval ne aggódjatok🖤
YOU ARE READING
ʏᴏᴏɴᴍɪɴ | ᴇɢʏᴇᴛʟᴇɴ ᴇsᴇʟʏ
Romance,,- Elmondhatok egy titkot? - Igen. - nézek rá várakozóan. - Én sem szeretem, ha megérintenek. - görbülnek felfelé ajkai, és csak most tűnik fel mennyire hasonló a mosolyunk, egyik sem őszinte." Lehet boldog két olyan személy, akik egész életükbe...