1 🖤

657 30 2
                                    

LENA:

,,Pospěš si Leno!" Zakřičela na mě Lisa

,,Už jdu" vzala jsem svůj kufr a šla dolů. Obula jsem se a šla k autu. Kufr jsem dala do kufru a sedla si do auta.

,,Doufám, že víte jak se máte chovat"

,,Slušně" řekla jsem.

,,Taky babičce pomáhejte, přeci jen už není nejmladší"

,,Neboj mami"

,,Jsem ráda, že jedete k babičce, ale pořád nechápu co tak najednou"

,,Už se nám po babičce stýskalo a taky si chceme odpočinout, ale v Německu to prostě nejde" mamka chápavě přikývla.

,,Tak jsme tady" oznámila nám mamka a zastavila před letištěm.

,,Děkujeme" s mamkou jsme se rozloučili a vydali se na letadlo, aby nám neuletělo.

✈✈✈✈✈✈

,,Ahoj babi" řekli jsme s Lisou naráz a objali babičku.

,,Holčičky moje vy jste ale vyrostli" usmála se na nás.

,,Rády tě vidíme" řekla Lisa za obě dvě.

,,Tak pojďte dál. Běžte si vybalit, a pak přijďte za mnou" vydala jsem se do 'svého' pokoje. Jo máme tady každá své pokoje, protože babička měla pět dětí, takže má velký dům a tím pádem i hodně pokojů, tak se rozhodla, že nám tady udělá pokoje, protože jsme tady dřív bývávali víc.

Otevřela jsem dveře do mého pokoje a nice se tady nezměnilo, až na to, že to tu je uklízené.

Ještě chvíli jsem se rozhlížela, a pak si šla vybalit věci do skříně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě chvíli jsem se rozhlížela, a pak si šla vybalit věci do skříně.

Když jsem to měla uklizené, tak jsem šla dolů za babičkou, která s někým volala.

,,Samozřejmě že bych šla ráda, ale nevím jestli se holkám bude chtít. Přeci jen dneska přijeli" říkala babička do telefonu.

,,Dobře přijdeme" řekla nakonec babička a rozloučila se.

,,Kam jdeme?" zeptala se Lisa, která právě přišla.

,,Volala mi Maggie a zve nás na grilování. Prý tam přijde i její dcera s rodinou a chtěla by vás zase vidět"

,,Jo to je ta milá paní, která nám pořád nosila sladkosti" řekla Lisa a babička se smíchem kývla.

,,Dobře tak my se skočíme převléct a půjdeme" babička kývla na souhlas, a tak jsme se vydala zase k sobě do pokoje. Vzala jsem si na sebe černé kraťasy s černým tílkem a k tomu ještě přehoz vínové barvy. Trochu jsem si přežehlila vlasy a zpravila make-up. Do zadní kapsy jsem si dala telefon a obula jsem si vínové Vans boty. Ještě jsem pobrala zbytek bot a donesla je dolů, aby babička nenadávala, že je mám v pokoji, jak to má ve zvyku. Srovnala jsem si boty a počkala na babičku s Lisou.

,,Dnešek je nějaký divný" pronesla babička.

,,Máš pravdu" nechápavě jsem se na ně dívala.

,,Ta které vždycky nejvíc zdržuje je tady jako první" zasmála se Lisa s babičkou.

,,No nezvykejte si na to"

,,Tak pojďte" řekla babička. Zamkla, a pak jsme se konečně vydali na cestu. Rozhlížela jsem se okolo sebe a pozorovala všechno co se tady za těch pět let změnilo.

Babička zastavila před oranžovým domem a zmáčkla gumové tlačítko...

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat