10 🖤

259 9 3
                                    

LISA:

Ráno jsem se probudila v prázdné posteli. Vzpomněla jsem si na včerejšek a musela sem se usmát, ale úsměv mi zmyzel, když mi hlavou prolétla myšlenka, že nevím co to pro něj znamenalo.

Domem se rozezněl zvonek a tak sem se začala oblékat. Seběhla sem schody a otevřela dveře. Stálá tam Sofie.

,,Takže naposledy, kdy u tebe Martinus spal. Já jsem s ním měla spát první. Já ho měla mít v posteli. Je to můj přítel ty děvko! Ze života ti udělám peklo" mrkla na mě a zmlkla, protože přišla Lena s klukama a Sophii.

,,Ahoj" pozdravili.

,,Ahoj" pozdravila sem je nazpět, ale ještě v šoku z toho, co mi Sofie řekla.

,,Ehm... pozvala sem je k nám na film, aby jsme se s holkama poznali a tak" řekla Lena.

,,Jo jasně. Skončím se převléknout a jsem u vás" otočila jsem se a šla do pokoje.

Ze skříně jsem si vyndala kraťasy s bílým crop-topem. Oblékla jsem se a někdo klepal na dveře.

,,Dále"

,,Ahoj Lis. Mluvila se mnou Sofie a jsem rád, že to máme stejně" objal mě Martinus a já neměla ponětí o čem mluví.

,,Počkej a co říkala Sofie?" Zeptala sem se zmateně.

,,No, že ses ji omluvila a že to byl úlet, chyba, která už se nebude opakovat" kývla sem na souhlas jakože chápu a šla dolů.

Rozhlédla sem se po obýváku a tam nikdo, tak sem šla na zahradu, kde všichni kromě Sofie hráli fotbal.

,,Tak co? Ani na tebe nesáhl co?" Ušklíbla se Sofie.

,,Hele Sofie nebylo by dobrý spolu aspoň trochu vycházet?"

,,Ne ty kurvo" odfrkla si.

,,Neurážej mě. Kdyby semnou nechtěl spát, tak to neudělá."

,,Tady takový znám. Jdete jenom po penězích" tak teď sem se musela začít smát, ale hned na to sem zvážněla.

,,Nevím na co si hraješ. Jde na tobě vidět, že jsi falešná a ve skutečnosti ho nemáš ráda. Navíc nevím proč bych to dělala. Já mám peněz dost" možná to znělo namyšleně, ale co už.

,,Martinusku podívej jak je na mě zlá." Rozběhla se Sofie do je ho naruče.

,,O co tady jde?" Zeptal se naštvaně.

,,Nabízela sem ji brigádu kdyby si chtěla přivydělat, ale že by jste se tolik nevýdali, tak jestli by ji to nevadilo a ona říkala, že si na něco hraju, že jsem falešná a že má peněz dost, takže nemusí chodit do práce jako já"

,,Liso tohle si přehnala! Jestli se budeš takhle chovat tak si u mě skončila" začal na mě křičet.

,,A co jsem udělala?" Řekla jsem v klidu. Podívala sem se na Sofií, která se vítězně usmála.

,,Tak vzpomínej co si řekla Sofií" odešel za ostatníma i se Sofií za prdelí. Stálá sem úplně v šoku. Čekala sem, že se vrátí a vysvětlíme si to v klidu ale ne. Zklamaná sem šla do obýváku za nima. Neměla sem na nikoho náladu, ale měli by kecy. Nechtěla sem tam s nimi být. Dívat se jak se Sofie plazí po Martinusovi.

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat