2 🖤

405 14 6
                                    

LENA:

,,Dobrý den" pozdravili jsme Maggie, která se s babičkou hnedka vítala pusami na tvář.

,,Ahoj holky" usmála se na nás a pustila nás dál. Přišli jsme na zahradu, kde už Pan Smith stál u grilu a griloval. U stolu seděla menší brunetka nejspíš s rodiči.

,,Dobrý den" pozdravili jsme je, aby se neřeklo, že jsme neslušné.

,,Ahoj jsem Gerd-Anne, to je můj muž Kjell-Erik, naše dcera Emma a někde jsou naši dva synové"

,,Ich bin Lena und-"

,,To je Lena a já jsem Lisa" přerušila mě Lisa, a já si až teď uvědomila, že jsem mluvila německy.

,,Omlouvám se" řekla jsem Norsky. Je to pro mě docela náročné mluvit Norsky po takové době. Sedli jsme si ke stolu a poslouchali o čem si povídají.

,,Babi můžu si vzít lízátko?" přiběhl na zahradu blonďák s krásnýma hnědýma očima. Obě dvě jsme se s Lisou začali smát a náš smích byl asi natolik nakažlivý, že se rozesmál celý stůl.

,,Jistě Marcusku, že můžeš" řekla mu Maggie a on celý zrudnul.

,,Co se děje?" přišel druhý blonďák.

,,Lisa a Lena že?" ujistil se, když jsme přikývli, tak se usmál a šel k nám.

,,Jsem Martinus a to je Marcus"

,,Já jsem Lisa a to je Lena" ukázala na mě.

,,Já vím kdo jste, jen jsem nevěděl která je která, ale co tady děláte?" Zeptal se.

,,No přijeli jsme za babičkou na prázdniny. Chtěli jsme si odpočinout od fanoušků a tak"

,,No tak tady si asi moc neodpočinete" přisedl si k nám Marcus.

,,S tím počítáme, ale v Německu máme víc fanoušků než tady v Norsku" objasnila jsem mu.

,,A jak to že umíte tak dobře Norsky?" Dobrý vtip Marcusi.

,,Vlastně naše mamka je Norka a už od mala nás vedla k norštině"

,,Pojďte se najíst" řekla Maggie, a tak jsme se zvedli a každý si vzal talíř. Vybrali jsme si maso a šli si ho sníst zpět ke stolu. S klukama jsme si povídali, teda spíš Lisa, ale já je poslouchala. Celkem dost jsem se o nich dozvěděla. Jsou to zpěváci. Je jim 18 a měli zatím jen jednu holku. Zvedla jsem se od stolu a šla k větším dekorativním kamenům. Sedla jsem si na jeden z nich a pozorovala krajinu.

,,Můžu?" optal se Marcus a já kývla na souhlas.

,,Jsi nějaká tichá. Nevím ale v těch rozhovorech jsi vždycky upovídanější jak Lisa"

,,Jo to máš pravdu. Jen jsem unavená"

,,Tak si vezmi klíče a já tě půjdu doprovodit" váhala jsem, protože je to hloupé odejít, ale zas na druhou stranu jsem vážně unavená, a tak jsem kývla na souhlas. Oba dva jsme se zvedli a já si šla za babičkou pro klíče. Řekla jsem, že mi není dobře, takže všichni chápali. S Marcusem jsem se vydala k nám.

,,Vlastně co tě baví, co děláš ve volných chvílích"

,,No tak hrozně ráda jezdím na kolečkových bruslích a taky ráda tančím, zpívám, ale ze všeho nejradši spím" řekla jsem a oba dva jsme se zasmáli.

,,Chceš jít dovnitř?" zeptala jsem se ho, když jsme stáli před domem. ,,Že by jsme se koukli na nějaký film?"

,,Tak jo" řekl po chvilce váhání. Vešli jsme dovnitř, kde jsme se vyzuli a šli ke mně do pokoje. Podala jsem Marcusovi macbook, ať něco vybere. Já si zatím převlékla kraťasy za tepláky. Bylo mi celkem jedno, že je kousek ode mě. Určitě to není poprvé, že se před ním někdo takhle převléká.

Ještě sem nám skočila pro pití a nějaké ty bombony.

,,Tak co si vybral?" lehla jsem si k němu do postele.

,,crazy rich asians kamarádi říkali, že je to dobrý" pokrčil rameny a film spustil...

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat