13 🖤

221 10 4
                                    

MARTINUS:

Už jsou to 3 dny co jsme se dozvěděli, že Lisa a Lena odjeli zpět do Německa. Je mi to docela líto, ale to co řekli holkám bylo opravdu hnusné, i když srdce mi říká, že Lisa by toho nebyla schopná. Chybí mi. Cože?!

,,Ahoj miláčku" přišla Sofie.

,,Ahoj" políbil sem ji.

,,Máme jít dolů" řekla Sofie a tak jsem šel.

Dole seděla Madison s Marcusem, tak jsme si sedli k nim.

,,Tohle nám poslala Lisa s Lenou" poukázal na obálku kterou držel v ruce.

,,Tak to otevři"

,,Ahoj tady Lisa s Lenou. Jen pro ujasnění už vás nikdy nechceme vidět. Buďte si radši s těma vašemu kurvama. Jsou to jen falešné kundy, ale asi proto si tak rozumíte. Jste úplně stejní. Dělejte si co chcete a s kým chcete čuráci. S láskou Lisa a Lena" dočetl Marcus. Hruď se mi nepříjemně svírala. Jak jsem se v Lise mohl tak splést.

,,Holky měli pravdu. Měli sme je poslechnout už od začátku" řekl Marcus.

,,Zlato důležité je, že jste přišli na to jaké doopravdy jsou" pohladila ho Madison po zádech. Podíval sem se na Sofii a ta se pousmála.

,,Nepůjdem se podívat na nějaký film" navrhla Madison.

,,Tak běžte nahoru s my doneseme nějaké pití a jídlo" holky kývli a šli nahoru.

My jsme šli do kuchyně, kde jsme vzali pití, jídlo a šli nahoru, ale před dveřmi jsme se zastavili, protože jsme zaslechli jak se holky smějou.

,,Viděla si jak se tvářili?" Zasmála se Madison.

,,Už nám zobou z ruky. Chudáci Lisa a Lena. Budou se trápit" řekla ironicky Sophie.

,,Ale s tím dopisem to byl dobrý nápad"

,,Jsme prostě geniální" podíval jsem se na Marcuse ve stejné chvíli jako on na mě. Najednou se Marcus podíval na dveře a vešel dovnitř.

,,Takže to vy jste psali dopis a chtěli nás rozdělit od holek. Všechno jste si vymýšleli" řekl naštvaně Marcus. Ty dvě se podívali na sebe a věděli že jsou v háji.

,.Nevim co jste kde slyšeli, ale není to pravda"

,,Sofie?" Podíval jsem se na ni přísným pohledem. Všechno to začalo dávat smysl.

,,Dobře je to pravda, ale protože vás milujeme a nechceme vás ztratit" začala se vymlouvat.

,,Sofie ať jsi měla důvod jakýkoli, tak ti narovinu řeknu, že bych s tebou nebyl šťastný, protože od doby co odjela Lisa na nic jiného nemyslím"Musel sem se pousmát nad myšlenkou na ni.

,,Takže mi dáváš jako konec?! Kvůli nějaký slepici z Deutschlandu?!" Začala se rozčilovat.

,,Kdyby ses chovala tak jak máš, tak by sme spolu mohli být i šťastní, ale nebudu s člověkem, který mi lže, takže si sbal věci a vypadni"

,,Madison pro tebe platí to samé a po tomhle už nám nelezte na oči" holky si sbalili svých pár věci s opravdu odešli.

,,Tak to by bylo" řekl Marcus a sedl si na postel.
,,A co budeme dělat?"

,,Musíme jet do Německa, protože pochybuju, že holky nám vezmou telefon, i když osobně to bude lepší" Myslel jsem jen na tu nevinnou princeznu, která se teď určitě trápí jen kvůli mě.

,,Jdeme koupit letenky" řekl Marcus a už se natahoval pro MacBook....

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat