12 🖤

238 9 1
                                    

LENA:

Probudila sem se přesně ve 14:00. Hnedka sem vstala, vykonala hygienu, oblékla se a začala si balit poslední věci, které tady ještě mám.
Akorát sem se dobalila a byl nejvyšší čas jet na letiště.

,,Holky máte tu odvoz" zavolala na nás babička. Naposledy sem se rozhlédla, a když sem se ujistila, že jsem nic nezapomněla, tak sem se šla obout.

,,Babi moc rády sme tě viděli a slibujeme, že ještě přijdeme, nebo můžeš ty za náma do Německa" usmáli sme se na ni a objali ji na rozloučenou. Poté sme si vzaly kufry a šli k taxíku, který nás odveze na letiště.

Zaplatili jsme taxikáři s šli ke kontrolám, kterými jsme prošli bez problému. Nasedli jsme do letadla a už se nemohli dočkat až budeme doma.

,,Myslela sem, že to dopadne trochu jinak" podívala sem se ven z okýnka.

,,Já taky" povzdechla si Lisa. ,,Ale jsem ráda, že jsme takhle rychle vypadli. Chci být doma a zapomenout na ně" kývla sem na souhlas, i když sem věděla, že na Marcuse jen tak nezapomenu, protože si troufám říct, že ho miluju, ale on má oči jen pro tu svoji Madison a já se s tím musím vyrovnat, že si vybral ji a ne mě.

✈️✈️✈️✈️✈️

,,Mami jsme doma!" Zakřičeli sme naráz.

,,Holky babička mi volala, že jste jeli dříve. Co se stalo?" Podívala sem se na Lisu a ta zas na mě.

,,Už sme chtěli domů. U babičky to bylo moc fajn, ale neměli sme s kým chodit ven..." začala si vymýšlet Lisa.

,.Tak si běžte vybalit. Kývli jsme na souhlas a každá šla do svého pokoje. Vybalila sem si věci a špinavé donesla do pradelního koše. Ještě sem přidala starší fotku na instagram, protože už jsme tam dlouho nic nedali.

@lisaandlena - Behind every beautiful thing there is some kind of pain (za každou krásnou věci je nějaký druh bolesti)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@lisaandlena - Behind every beautiful thing there is some kind of pain (za každou krásnou věci je nějaký druh bolesti)

@jacobsatourius - true. ❤️ I like. 🥰

@marcusgunnarsen - beautiful photo. 😘

@lecus.and.linus - where si Marcus and Martinus? 🥺

,,Leno pojď na večeři" řekla mamka a tak jsem šla. Co mi zbývalo.

Sedla sem si ke stolu a začala jist, nebo spíš jsem se přehrabovala v jídle. Neměla jsem vůbec na nic náladu.

,,Zlatíčko je ti něco?"

,,Ne jen... jen jsem unavená z toho letu" zalhala jsem a dal přemýšlela o Marcusovi. Tak on nás prvně seřve, a pak beautiful photo. Nechápu.

,,Už nebudu" zvedla sem se a šla do sprchy.

Po sprše jsem se oblékla do pyžama a chtěla jsem jít spát, ale zavolal mi po dlouhé době Jacob.

,,Ahoj" zvedla sem to.

,,Ahoj" věděla jsem, že se usmál.

,,Potřebuješ něco" zeptala sem se.

,,Vlastně jo" uchechtl se. ,,Za 14 dní pojedu do Německa, tak mě napadlo, jestli bych nemohl být u vás. Dlouho jsme se neviděli, tak by jsme alespoň nějaký ten čas strávili spolu" zdálo se mi to jako dobrý nápad. Třeba přestaneme myslet na ty dva.

,,Jo proč by ne? Myslím že mamka tě taky ráda uvidí, tak není co řešit"

,,Super, tak se uvidíme za 14 dní babe. Tak se měj. Mám tě rád"

,,Já tebe taky, tak pa" rozloučila sem se a hovor sem položila. Telefon sem si ještě píchla na nabíječku a šla spát...

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat