14 🖤

269 12 8
                                    

LISA:

Ležela sem v posteli a koukala do stropu. Myslela jsem na něj. Co dělá? Jak se asi má?

,,Ahoj"

,,Jacobe co tady děláš?" Vyskočila sem z postele a šla ho obejmout.

,,Volala mi tvoje mamka, že mužů přijet dříve, tak sem tak udělal a jsem tady" usmál se na mě. ,,Ale co je s tebou princezno?"

,,Bude lepší když ti to řekneme s Lenou najednou" mrkla jsem na něj a šla k Leně do pokoje. Také ležela a koukala do stropu.

,,Ahoj" pozdravil ji Jacob a ji se oči rozzářily jako diamanty.

,,Ahoj" objala ho. Jacob si lehl k ní do postele a čekal až mu řekneme co se stalo.

,,Jeli sme za babičkou do Trofors..." postupně sem mu všechno řekla. Vynechala jsem tu část, kdy sme zjistili, že je chceme.

,,To bude dobrý baby" přitáhl si Lenu k sobě. ,,Pojď taky za mnou" natáhl Jacob ruku ke mně, a tak sem si lehla z druhé strany.

Chvíli sme takto leželi dokud mě něco nenapadlo.

,,Co kdybychom šli do kina, aby jsme přišli na jiné myšlenky" podívala sem se na Lenu a čekala až se k tomu vyjádří.

,,Myslím že je to dobrý nápad, ale musím se vysprchovat" kývla sem na souhlas, protože musím jít taky.

,,Tak dobře. Já si zatím vybalim" usmál se na nás Sebastián.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Když jsme přišli z kina, tak jsem zalezla k sobě do pokoje a přemýšlela nad Martinusem. Podívala sem se na svůj noční stolek kde byla naše fotka.

To jsme ještě kdysi bývali nejlepší kamarádi a měl mě rád

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To jsme ještě kdysi bývali nejlepší kamarádi a měl mě rád. Povzdechla sem si a složila hlavu do dlaní.

,,Napadlo nás s Lenou, že by sme zašli do kavárny co ty na to?"

,,Dobře" vzala sem si nějaké peníze a vyšli sme.

Celou dobu si povídala jenom Lena a Jacob. Ne že by mi to vadilo alespoň sem mohla myslet nad svými věcmi.

,,Dobrý den. Poprosím..." něco tam objednával Sebastián a já se zaměřila na jednoho kluka. Martinus. Zatřepala sem hlavou, abych se probrala. Co by tady Martinus dělal. Mýlila sem se. Byl to jenom nějaký podobný kluk.

,,Sedneme si sem na bar" řekl Jacob, a tak sem si sedla.

,,Vyfotili by ste se semnou" přišla za náma jedna holka, a tak sme se s ní vyfotili.

,,Mohla bych poprosit" oslovila sem ji ještě. ,,Vyfotila by si nás" ona kývla s tím že není problém.

,,Děkuju" slušně jsem ji poděkovala, když vrátila telefon. Hned sem tu fotku hodila na instagram.

@lisaandlena - A lot of people are afraid to say what they want

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


@lisaandlena - A lot of people are afraid to say what they want. That's why they don't get what they want. (Hodně lidí se bojí vyslovit to, co chtějí. Proto nedostanou to, co chtějí)

Chtěla sem zamknout telefon, ale někdo mi napsal, tak sem se podívala kdo to je.

Martinus: Lis... chci se omluvit možná sem na tebe byl příliš hnusný, ale chci aby si věděla že mě to mrzí. I miss you babe. 🥺❤️

Srdce mi radostí povyskočilo a musela jsem se usmát, když jsem si přečetla poslední větu, ale musím stát nohami na zemi.

Me: Taky mi chybíš, ale myslím že už sis vybral, a proto bude lepší když se výdat nebudeme. Stejně by to dopadlo jako v Trofors.

Martinus: Myslím že se uvidíme dřív než myslíš...

Jak to myslí? Zatím to nechám být. Telefon sem schovala do kapsy a povídala si s Lenou a Jacobem.

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat