3 🖤

338 13 1
                                    

LENA:

Ráno jsem se probudila asi okolo deváté, což jsem se celkem divila, protože na mě je to brzo. Rozhlédla jsem se a uviděla lístek na druhé půlce postele, kde včera ležel Marcus.

Včera jsem si to s tebou užil, a když tady budeš na ty prázdniny, tak by jsme mohli zajít ven, pokud budeš chtít, tak mi napiš na mess Marcus Gunnarsen

Tak asi se tady nebudu nudit, jak jsem si myslela. Vstala jsem z postele a šla se vysprchovat, protože jsem včera usnula při filmu.

Po sprše jsem vykonala hygienu a namalovala se. V ručníku jsem se vydala do pokoje, kde jsem už měla vybrané oblečení, takže předpokládám, že Lisa už nějaké plány má. Oblečení jsem si oblékla a šla do kuchyně.

,,Dobré ráno" pozdravila jsem babičku s Lisou.

,,Dobré" odpověděli mi.

,,Nasnídej se a půjdeme nafotit pár fotek" řekla Lisa a já kývla na souhlas. Vzala jsem si jablko a pokynula Lise ať jde za mnou. Obuli jsme se a vydali se ven.

Domů jsme se vrátili až na oběd, takže jsme se najedli a šli jsme ke mně do pokoje. Vybrali jsme nejhezčí fotku a přidali ji na instagram.

@lisaandlena - relaxing at grandma

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@lisaandlena - relaxing at grandma

@marcusgunnarsen - Yes! At grandma always good 👌

@lisaandlena - @marcusgunnarsen of course 😉

@lisaundlenafp - ich liebe dich ❤

@lelibestfan - so cute 😍

,,Tak Marcus nešel hnedka domů co?" Řekla Lisa s lístečkem v ruce a úšklebkem na tváři.

,,Nešel no. Dívali jsme se na film, a pak nevím kdy odešel, protože jsem usnula" nervózně jsem se usmála.

,,Myslím, nebo spíš vím, že kluci jsou fajn a bylo by fajn se s nimi víc poznat nemyslíš?"

,,Souhlasím" usmála jsem se na ni.

,,Okey. Tak napiš Marcusovi a můžeme s ním jít ven a já jdu zatím pomoct bábí" mrkla na mě. Vzala jsem telefon a napsala mu.

Lena Mantler: Ahoj 😊 Nechcete jít dneska někam ven?

Marcus Gunnarsen: Už jsem myslel, že se neozveš 😂 Jo taky by jsme někam zašli.

Lena Mantler: Dobře, tak mi pro vás přijdeme. 😉

Marcus Gunnarsen: ehm? Vy víte kde bydlíme? 😮

Lena Mantler: Jo víme. Babička říkala a navíc vaše adresa se dá lehce najít na internetu. 😉

Marcus Gunnarsen: No jo vlastně. 😂

Lena Mantler: Tak ve tři jsme u vás.

Marcus Gunnarsen: Dobře. 😘

Podívala jsem se na hodiny a byly dvě hodiny, takže stíháme úplně v pohodě. Vstala jsem ze židle, na které jsem doteď seděla a převlékla se. Vzala jsem si telefon a šla za Lisou, která už se také převlékala.

Když jsme konečně vyšli tak mi zavolala mamka.

,,Ahoj, potřebuješ něco?" zeptala jsem se.

,,Jen jak se máte a jak se vám tam zatím líbí"

,,Máme se dobře. Dokonce jsme si našli už kamarády shodou okolností jsou to taky slavná dvojčata"

,,Marcus a Martinus že?"

,,Jak to víš?"

,,No babička mi včera večer volala" zasmála se.

,,No mami já budu muset končit tak pa"

,,Pa" rozloučili jsme se a my pokračovali za klukama.

HEARTBEATKde žijí příběhy. Začni objevovat