LISA:
Ráno jsem se probudila celá rozlámaná. Oblékla jsem se a vlasy si stáhla do volného drdolu.
,,Dobré ráno" popřála mi babička, která přede mě postavila snídani, do které jsem se s chutí pustila.
,,Kde je Lena? Ještě spí?"
,,Vždyť je teprve deset" chápavě jsem přikývla a talíř od snídaně položila do dřezu. Chtěla jsem jít do pokoje, ale vyrušil mě zvuk zvonku. Otevřela jsem dveře a uviděla kluky. Martinus si mě prohlédl od hlavy až k patě a usmál se.
,,Dnešek strávíme celý spolu, jak jsem slíbil" oznámil mi Martinus a oba vešli.
,,Tak pojďte dál no" uchechtla jsem se a zabouchla dveře.
,,Kde je Lena?" Rozhlížel se Marcus jestli ji někde neuvidí.
,,Spí. Můžeš ji vzbudit" pokrčila jsem rameny a vydala se k sobě do pokoje s Martinusem za zadkem.
,,Co je v plánu?" Zeptala jsem se ho.
,,Hodně věcí, ale prvně kino" přikývla jsem a začala se přehrabovat ve skříni. Nakonec jsem něco vyhrabala a oblékla si to. Ještě jsem se lehce nalíčila a byla hotova.
,,Sluší ti to" pochválil mě Martinus.
,,Díky" usmála jsem se na něj.
,,Ty Lis... co ti včera bylo?"
,,Nechci to řešit a byla bych ráda kdyby jste se v tom ani jeden nějak nešťoural" podívala jsem se na něj celkem přísným pohledem. On zvedl ruce do obranného gesta a přikývl.
,,Můžem jít?" Vlezla do pokoje Lena, která měla na sobě stejné oblečení jako já.
,,Jdem" přikývli jsme a šli se obout.
,,Takže teď půjdeme na autobus" oznámil nám Marcus. Vydali jsme se na autobus, který jsme jen tak tak stihli.
Autobus byl plný, takže jsme museli stát. Cesta probíhala docela v pohodě, když autobus prudce zabrzdil a Martinus se rozplácl na zemi. Celý autobus se začal smát a já nebyla vyjímkou. Martinus se zvedl ze země s celými červenými líčky.
,,Takže na co vlastně jdeme?" Zeptala se Lena, když jsme stáli před kinem.
,,Uvidíš" mrkl na ni Marcus a odešel koupit lístky. S Lenou jsme pokrčili rameny a vydali se pro popcorny a coly. Vše jsme zaplatili a vydali se za klukama.
,,Jdeme" zavlel Martinus, a tak jsme se rozešli za ním.
V sále jsme si sedli na svá místa a začali ujídat popcorn.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
,,To byl zase nápad" naříkal Marcus, když jsme sbírali popcorn, který jsme po sobě házeli.
,,Ale musíš uznat, že byla sranda" usmála se na něj Lena a on se hned taky usmál.
,,Tak jdeme" řekl Martinus, když jsme vše uklidili.
Vyšli jsme s kina a mířili k lodi, do které jsme nastoupili.
Po hodine jsme dopluli k nějaké restauraci, kde jsme se najedli.
,,Máme asi 15 minut čas než nám pojede autobus" oznámil nám Marcus, když jsme čekali na lavičce.
,,Tak dáme fotku" řekla Lena a už nastavovala odpočet.
,,Ta je hezká, ale musíme pohnout, protože za 5 minut nám jede bus a zastávka je tak 4 minuty" řekl Martinus a už šel na zastávku. My jsme na nic nečekali a rozběhli se na zastávku.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dojeli jsme před nějakou pujčovnu. Byly tady čtyřkolky.
,,Tak co říkáte? Jdeme jezdit?" Koukla jsem se na Lenu a obě dvě jsme nadšeně přikývli.
Ahoj!
Tak jaký byl první den ve škole? 😂 Já tam malém usnula, takže pohoda no. 😂
ČTEŠ
HEARTBEAT
FanficJak se říká, láska je slepá, ale postupem času stejně pravda vyplave napovrch, protože lež má krátké nohy.