Nakon Bitke

661 23 3
                                    


Bitka za Hogvorts bila je gotova i svi su sedeli u Velikoj sali zajedno - Sliterinci, Grifindorci, Revenklovci Haflpafovci, roditelji, brace, sestra, nastavnici, pa cak i kucni duhovi. Takav spokoj i sloga na Hogvortsu nisu vidjeni odavno. Hari, Ron i Hermiona upravo su dosli iz direktorske kancelarije nakon sto su tamo ostavili starozovni stapic.
-Hari,ucinio si pravu stvar. - rece mu Hermiona - Ponosni smo na tebe. Svi su ponosni, na tebe!
-Hvala, Miona. - rece Hari zeleci samo da se udalji odatle i ode u spavaonicu.
-Idem da legnem malo. Bilo je ovo previse za mene u jednom danu...
-Idemo i mi. -rece Ron a Hermiona klimnu glavom.
Oni podjose ka grifindorskom dnevnom boravku ali ih zaustavi poznati glas.
-Hari cekaj!
Oni se okrenuse i ugledase glavom i bradom Draka Melfoja. Stajao je nasred hodnika iza njih. Bili su ubedjeni da su ga videli kako odlazi.
-Hvala vam. - on rece s nekim iskrivljenim osmehom na licu. Onda se okrete i ode. Ron viknu:
-Sta kog djavola je OVO bilo?
-Smiri se... Samo se zahvalio. - rece Hermiona-Ipak smo mu spasli zivot...
Kada su dosli do portreta Debele dame Hari se doseti:
-Merlinove mi brade, ne znamo lozinku.
-Lozinka je-rece Debela dama -Decak koji je preziveo.
_______________________
Hermione's P. O. V.
Nakon sto smo se rastali i otisli u spavaonice legla sam u krevet preumorna. Mislila sam o Fredu. Nije zasluzio ovakav kraj. Dzordz je sigurno skrhan. Kao i svi Vizlijevi. Zivot je tako nepravedan. Pomislis da je najzad sve u redu i - sve podje naopako. A opet... Ovo s Melfojem naucilo me je da se nekad moze desiti i obrnuto. I on je ipak imao tezak zivot. Bio je prisiljen da ubije Dambldora, ucenjivan i mucen. Sigurno je i on dosta propatio.
Vrata su se otvorila i prenula me iz razmisljanja. Bila je to Dzini. Usla je bez reci i sela na susedni krevet. Okrenuvsi se ka njoj pogledala sam je i primetila nesto drugacije u njenom pogledu - bio je prazan, bezivotan i tup.
-Sta ima? - upita me ona tiho.
- Nista posebno - rekoh ja-osim susreta s Melfojem.
Ona me pogleda i upita sta se desilo. Ispricala sam joj sve od naseg odlaska u kancelariju i razgovora sa Dambldorom do Melfoja i zahvaljivanja.
Ona me je saslusala i rekla:
-Slusaj... Mozda se zahvalio ali to ne znaci da se promenio. Mislim... Budite ok sa njim ali... Drzite oci sirom otvorene.
-Svakako hocemo... - rekoh-Kako si ti?
Na to ona iznenada briznu u plac. Pritrcala sam i zagrlila je.
-Ej, ej, ej... Dzinevra... Bice sve u redu...
Time sto sam rekla samo sam pogorsala stvar:
-Tako me je i on zvao!
-Smiri se... Polako, Dzini. Moras da se odmoris.
Pomogla sam joj da legne u krevet i ususkala je.
-Hermiona? - upitala me je.
-Da, Dzini?
-Sta mislis... Da li nas sada vidi? Da li ce nas on ikada videti odozgo?
Na ovako detinjasto pitanje blago sam se nasmesila i prosaputala:
-Uvek.
Evo prvog dela price. Jos nema nekih posebnih Dramione delova ali bice ih u nastavku😉

❣️People change - Dramione story❣️Where stories live. Discover now