Sahrana

381 15 0
                                    

Predlozi za slusanje - If I die young

Draco's P. O. V. - Razotkrivanje istine
_______________________
Priblizavao sam se Crnom jezeru. Bila je neverovatna guzva. Nekoliko kovcega bilo je na obali a oko njih su se okupljali ljudi. Stao sam iza sirokog hrasta da me ne bi primetili da bih posmatrao. Kovceg najblizi meni bio je od veoma tamnog drveta, povrsno i ne tako detaljno izrezbaren, osim tri isprepletana ljiljana izrezbarena na njemu. Na njemu je stajala meni veoma poznata fotografija ispod koje je zlatnim slovima pisalo "Severus Snejp". Jos ljiljana bilo je polozeno u vencima oko kovcega...
Nisam do sada ni shvatao da je poginuo. Iako je Voldemor rekao da je mrtav nikako mi to nije islo u glavu.
Naredna dva bila su priblizena jedan drugom. Na njima su bile dve fotografije s natpisima: "Remus Lupin" i "Nimfadora Tonks". Kakva nesreca. Samo sto su dobili dete...
Najdalji kovceg od mene bio je od hrastovine, detaljno izrezbaren i prelakiran. Na njemu je bila fotografija ridjokosog mladica koji se smejao i mahao iz srebrnog rama. Na obodu je pisalozlatnim slovima "Fred Vizli". Nisam mogao da verujem ali nekako mi je bilo zao tog saljivdzije...
Oko njegovog kovcega skupia se masa podjednako ridjokosih ljudi. Moli Vizli plakala je drzeci maramicu na licu a Artur ju je pridrzavao da se ne srusi ne zemlju. Carli Vizli stajao je grleci svoju sestru Dzini koja je jecala, a Bil i Fler Delaker stajali su kraj Persija. Najpotisteniji bioje mladic potpuno istog izgleda kao pokojnik. Jedina razlika bila je ta sto je ovom nedostajalo jedno uho. Dzordz Vizli bio je skrhan. Slomljen. Iako to nije pokazivao, to se videlo jasno.
Ron je bio iza njega grleci jedinu osobu koja se tu isticala po boji kose - Hermionu Grejndzer.
Nisam video Harija u njihovoj blizini. Uocio sam ga pored Snejpovog kovcega kako zamisljeno gleda fotografiju coveka kukastog nosa, crnih ociju i masne crne kose. Verovatno je za njega sve to bio veliki sok. Saznanje da je covek koji te je beskrajno mrzeo, ziveo za tvoju majku i tvoju dobrobit i jeste sokantno. Hagrid je stajao pokraj ostalih i duvao nos u ogromnoj marami velicine stoljnjaka.
Ceremonija sahrane blizila se kraju. Nisam ni primetio ko je stajao kraj mene. Zapravo nisam primetio ni kada je Grejndzerova dosla do hrasta i kad je nestala s mesta sahrane.
-Drako. - rece ona.
-Grejndzerova - potvrdih klimnuvsi glavom sto sam hladnije mogao.
-Otkud to da si dosao? - upitala me.
Misli, Drako, misli...
-Majka mi je rekla da bi za ugled i cast Melfojevih bilo korisno da se pojavim ovde.
Hermiona zakoluta ocima na obe moje reci. Da nisam morao da se borim da ovo sto govorim izgleda uverljivo, i sam bih zakolutao ocima na ove kojestarije. Istina je bila potpuno suprotna...
-Ako nemas nista protiv - rekoh ja- zeleo bih da bez ometanja nastavim obavljanje porodicne duznosti, Grejndzerova.
Ona krenu.
-Kako god...
Prisla je Hariju kome je drustvo do tada pravio Ron. Pricala je sa njima. Tada se obojica naglo okrenuse ka meni. Imali su neki zamisljen pogled - ako se za malog Vizlija moze reci da razmislja. Posle nekog vremena otisli su kod ostalih Vizlijevih i proveli neko vreme s Dzordzom. Posmatrao sam Grejndzerovu. Bila je isto onako bozanski lepa kao kada sam se pre sedam godina zaljubio u nju. Isto onako slatka kao kad sam je nazvao prljavom malom Blatokrvnicom. Jednako simpaticna kao kad me je u trecem razredu udarila u lice. Isto onako zanosna kao na balu povodom Trocarobnjackog turnira. Istina, voleo sam je od druge godine na Hogvortsu. Voleo kao nikoga do tada. Sve veze koje sam imao s devojkama iz Sliterina bile su samo nacin da je prebolim. Pokusao sam. I docekalo me ono sto me doceka uvek kad nesto pokusam. Neuspeh...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
❣️People change - Dramione story❣️Where stories live. Discover now