Pesme za slusanje uz ovaj deo:
-Safe and Sound by Taylor Swift
-When you're gone by Avril Lavigne
-Always by Gavin James
-Stand by you by Rachel PlattenHermione's POV
Noc je bila predivna. Izgleda da bas zbog toga ne mogu da zaspim. Sedim kraj prozora sobe i gledam ka visokoj kuli koja je zaklanjala pogled ka Mracnoj sumi. Svuda se osecao prelepi miris vanile. Kao da je ova noc stvorena specijalno za mene da razmisljam nocas. I imam o cemu da mislim. Dzini mi je jutros postavila krajnje fascinantno pitanje - da li postoji neko?
To je pravo pitanje... A da li postoji? Ne znam. Ne bih rekla. Mada sve mi je sada zbrkano u glavi... Ne znam ni sta da mislim.
Osecam da ce me ovo pitanje muciti jos dugo...Third person's POV
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ove godine grifindorski sedmaci imaju dosta predmeta sa Sliterinom. Ranijih godina tako je bilo s Haflpafom, ali sada je iz nekog razloga drugacije. Mada, nakon bitke, imaju sve manje neprijatnosti sa Sliterincima na predavanjima. Verovatno je to i zbog Melfoja koji je sada bio blizak s njima.
Casovi Napitaka bili su jedni od tih. Hari i Ron sedeli su pozadi sklanjajuci se od pogleda pojedinih sliterinskih ucenika. Iz nekog razloga, za razliku od ostalih predavanja, danas Hermiona nijd imala gde da sedne. Gledala je po ucionici i jedino slobodno mesto bilo je kraj Draka Melfoja. Dvoumila se da li da sedne kraj njega ali nije imala izbora. Ipak, on nije los iz napitaka.
Prisla je i obratila mu se nesigurno:
-Drako?
On podize pogled i u njegovim ocima pojavi se neobjasnjiva toplina koju Hermiona ne primeti.
-Da?
-Mogu li... Sva mesta su... Htela sam da...
-Naravno da mozes da sednes - rece on kao da joj procita misli. Dok je sedala videla je kako je Pensi zavidno posmatra. Kada je Puzorog usao zadao im je zadatak da naprave Veritaserum. Na tabli su bili ispisani sastojci koje Harmiona pazljivo prikupi. Seckanje, mlevenje, cedjenje... Mnogo cedjenja. Bilo je naporno. Ipak, oboje su bili odlicni iz ovog predmeta pa im nije bilo mnogo tesko.
U jednom trenutku, Drako i Hermiona uhvatise se za istu bocicu. Njegova ruka lezala je preko njene. To nije dugo trajalo. Posle sekundu ili dve oni sklonise ruke stidjivo.
-Izvini... - rece Melfoj - Evo izvoli.
On joj pruzi bocicu i ona prosu njen sadrzaj u kotao.
I naravno, ko je napravio najbolji Veritaserum? Bili su to njih dvoje. Bas zato su od pomalo razocaranog Puzoroga, jer Hari nije bio bolji, dobili po 20 poena za Sliterin i Grifindor.
-Odlicno obavljeno - rece Hermiona nq kraju casa - Zaradili smo posteno te poene...
-Naravno da jesmo. Jer smo najbolji.
Na ovu Drakovu recenicu ona se glasno nasmeja a zatim izadje iz ucionice.
Osim Napitaka, narednog dana imali su i zajednicki cas Odbrane od Mracnih vestina sa Sliterinom. Mesto nastavnika zauzeo je Edvard Braun, jedan od bivsih radnika ministarstva.
Draco's POVDanas nas je Braun sve okupio u sali bez stolova ili stolica jer je rekao da ce nam tako biti lakse za rad. Posmatrao sam Hermionu koja je stajala kraj Rona i Harija i smejala se. Kako cr ovaj cas biti dug...
Braun najzad ustade od katedre i poce:
-Deco, danas cemo raditi nesto sto ste mozda radili s ranijim profesorima ali verujem da vam ovo nije na odmet. Siguran sam da neki ovo vec znaju - on pogleda u Harija, Rona i Hermionu i baci brz pogled ka Nevilu, Luni i jos nekim pojedincima - Ali moram to da vas naucim jer je jako vazno.
Pitao sam se sta je u pitanju kada je tako pogledao sve njih. Nadam se da se necu izblamirati ako bude nesto zahtevno.
-Danas vam demonstriram kako da stvorite Patronusa.
Kada je to rekao kao da me je lupio necim po glavi. Patronus? Pa ja to nikada nisam umeo... Probao sam ali nije islo jednostavno. Verovatno ni nemam neke lepe uspomene koje bih upotrebio. Kako cu se izblamirati...
-Patronus predstavlja skup vasih najdubljih i najsrecnijih uspomena i dozivljaja predstavljen kroz neku zivotinju koja vas opisuje. Patronus moze da se menja u zavidnosti od vaseg raspolozenja, ali ne uvek. On sluzi da vas, kao sto vec znate, odbrani od Dementora...
Bla bla bla... Kako dosadno... Ovo sve vec znqm napamet ali ne uspevam. Polovina njih vec zna da izvede ovo. Voleo bih da sada nestanem s lica zemlje.
Braun je objasnjavao sve potrabno i nepotrebno... Meni to nije znacilo ali sam ga ipak slusao pomalo. Koncentracija... To je bitno. Moram da uspem... Moram.
-Pocecemo od vas, gospodjice Grejndzer - rece Braun iznenada prenuvsi me iz razmisljanja.
Hermiona istupi nesigurno pred kovceg u kom se nalazio lazni Dementor. Ovo je bila jedina cin koja joj nije najbolje isla.
-Eks...Ekspekto Patronum.
Iz vrha njenog stapica izadje srebrnasto i svetlucavo oblicje, u pocetku vrlo nestabilno i tanano ali sto se vise kretalo, sve vise se nazirao oblik vidre. Prelepa srebrna vidra lebdela je ucionicom dok su je ucenici s divljenjem posmatrali. Hermionin osmeh bio je dovoljan.
Nakon nje, na red je dosao Hari koji je bez problema proizveo Patronusa u formi jelena. Bilo je tu i pasa, macaka, labudova, zeceva i lasica.
Sliterinci su se pomucili ali su svi proizveli kakvog-takvog Patronusa. Najzad dosao je red na mene.
Braun mi je govorio u detalje kako da postupim, kao i svima do sada. Ipak nisam bio siguran u sebe. Mislio sam i pokusavao da se prisetim bilo kakvih lepih uspomena.
Vreme provedeno s ocem i majkom. Kreb, Gojl, Pensi, Blejz... Smrtozderi... Nista od toga nije delovalo kao prava stvar.
Sanduk se otvorio i iz njega izadje crna silueta od koje je u citavoj ucionici postalo hladno. Kao da je bio Pravi Dementor...
Palata Melfojevih, majka otac, palata Melfojevih , majka, otac...
-Ekspekto Patronum! - rekao sam zbunjeno a iz vrha mog stapica izlete pramen srebrnastog dima. Ta figura nije nimalo podsecala ni na kakvu zivotinju. Dim je lebdeo par centimetara iznad vrha stapica i onda iscezao. Kakva sramota... Svi su me posmatrali s cudjenjem dosaptavajuci se. Hari i Ron su me gledali kao da me sazaljevaju ali je Hermiona bila potpuno drugacija. Gledala me je s nekim osmehom koji nije kazivao apsolutno nista.
YOU ARE READING
❣️People change - Dramione story❣️
RomanceŠta kada se neprijatelji zaljube? Prijateljstvo ili ljubav njenog života - šta ce izabrati najmudrija veštica svog doba? Hermiona Grejndzer - clan Zlatne trojke, bila uz cuvenog Decaka koji je preziveo, u najtezim trenucima. Najinteligentnija vesti...