Dementori

242 12 0
                                    

Hermione's POV

-Nevil Longbotom je napadnut. U bolnickom je krilu. Uljez je u zamku.
Na ove reci mnogi se trgnuse. Tek sad sam primetila da Nevila ovde nisam videla.
-Moramo do njega! - tisinu prekide Hari krenuvsi ka portretu. Ron mu prepreci put.
-Zao mi je, druze, nece moci. Cuo si Mekgonagalovu. Moras da ostanes ovde.
-Hari svi smo uzrujani ali... Moras da poslusas direktorkina naredjenja. Sve je to s razlogom.
Na ove moje reci Hari slegnu ramenima i sede u fotelju kraj kamina.
-Evo ja cu probati da odem do bolnickog krila da dobijem informacije - javi se Baton - Mene ce pustiti, Ipak sam im ja i javio.
Osmehnula sam se mladicu koji brzo izadje iz boravka. Vreme je prolazilo presporo. Svaki minut bio je kao vecnost. Napokon, kada se Itan pojavio Hari poskoci kao i mnogi drugi. Okupili smo se oko zadihanog pegavog mladica koji poce tiho:
-Nevil... Nevilovo stanje je nestabilno... Pogodjen je osamucujucom kletvom u grudi, kao i Sektumsemprom - ali srecom ne tako dobro izvedenom.
Grlo mi se steglo. Umalo nisam umrla. Jadan Nevil... Sektumsempra je jako, jako opasna kletva. S obzirom na cinjenicu da ju je koristio uglavnom Snejp, verujem da znam o kome je ovog puta rec: zar on ne bi poverio Smrtozderima neku od korisnih cini?...
Pola sata kasnije, dodje Mekgonagalova i Hari odmah poce:
-Je li Nevil dobro? Ko je tamo?
-Polako, Poteru... - rece ona - Longbotomovo stanje se malo stabilizovalo ali je i dalje bez svesti. Sreca u nesreci bila je ta sto Sektumsempra nije bila tako dobro izvedena i nije napravila toliko duboke rane koliko bi ih napravila da je izvedena kao ona tvoja protiv gospodina Melfoja...
-Ko je u dvorcu, profesorka? - upitala sam preplaseno.
-Na to pitanje, gospodjice Grejndzer, odgovor cete dobiti sutra kada se u Velikoj sali obratim skoli. Do tada, mere predostroznosti su utrostrucene. Imamo dodatnu strazu koja mi se, nazalost, nije mnogo dopala - ona se blago strese ostavivsi nas da ramisljamo - U svakom slucaju postaracemo se da drzimo sve pod kontrolom.
Ona izadje brzo i ostavi nas u cudu.

**************
Draco's POV
Vesti su se brzo sirile i kada je Mekgonagalova dosla da nas obavesti o svemu vec sam znao polovinu price. Cudno... Sektumsempra je gadna kletva, iskusio sam je na svojoj kozi, i neobicno je sto je sada koriste, posebno sto nisu uspeli da je izvedu kako treba.
Kada je Mekgonagalova izasla i ostavila nas da razmisljamo, Pensi se nasmejala. Vecina naa se okrenula ka njoj skoro zgrozeno dok su se pojedinci smejali s njom.
-Sta ti je smesno, bezdusnice? - rece jedna sestakinja koja se s njom davno druzila.
-To sto mislim da... - Pensi podize primerak Dnevnog Proroka - Znam ko je to ucinio!
Blejz joj istrze novine iz ruku i pogleda naslovnu stranu s nevericom vrteci glavom. On me pogleda i videlo se da nesto nije kako treba.
-Drako,ja... - prekinu ga cudjenje svih koji su procitali reci preko njegovog ramena.
-Pretvaras se da si dobrica, ha? - upita me jedan klinac iz pete godine - A tvoja porodica ponovo pravi iste gluposti.
Imao sam los predosecaj u vezi svega ovoga. Zgrabio sam primerak Proroka iz Blejzovih ruku i procitao:

"Veliki beg iz Askabana:
Nocas oko ponoci iz Askabana pobeglo je sedam zatvorenika. Identifikovan je samo jedan za kog se tvrdi da je Lucijus Melfoj, glava nekada ugledne porodice Smrtozdera. Nepoznato je kako je grupa uspela da pobegne iz Askabana ni kuda se zaputila ali svi gradjani upozoravaju se i pozivaju na opreznost. "
Nisam mogao da verujem. Otac je pobegao... Jesu li oni uradili sve ovo? ... Svi su se smejali a ja sam se probio kroz guzvu i izasao. Niko me, za cudo, nije zaustavio usput i stigao sam brzo do Grifindorskog tornja. Rekla sam lozinku koju su mi Ron i Dzini poverili pre par dana i usao. Tamo sam zatrkao Harija i Rona kraj gomile mladjih ucenika koji su dizali pometnju. Ocigledno su procitali Prorok.
-Procitali ste? - pitao sam Harija koji klimnu glavom hladno.
-I sada me mrzite? - oni zaustise nesto da kazu ali se iza njih zacu umilni zenski glas koji me je dizao iz mrtvih.
-Naravno da ne, Drako! Znamo da nisi kriv - Hermiona rece i, na iznenadjenje svih prisutnih,
baci mi se u zagrljaj.
Ona onda sede kraj ostalih i isprica mi svoje misljenje o Sektumsempri. I ona se slaze da tu nesto nije kako treba.
-Ako su to uradili tvoj otac i njegova "ekipa" - ona rece to pokusavsi da me ne uvredi, i naravno uspelo je, jer ipak, to je ona - U gadnoj smo nevolji, a i oni su...
________________
Danas se citavog dana u dvorcu desavalo nesto jako cudno. Osim sto su svi gledali u mom pravcu sapcuci nesto, dvorac je izgledao mracnije i bilo js mnogo hladnije nego inace.
Velikom salom cuo se sapat i mnogi su gledali zbunjeno u mom pravcu, sve dok se direktorka ne obrati.
-Molim za paznju - rece ona - juce je, kao sto znate, napadnut Nevil Longbotom. Trebutno je u bolnickom krilu u nesvesti. Verujemo da smo nasli krivce. U pitanju su, sigurni smo, sedmorica Smrtozdera koji su nedavno pobegli iz Askabana. Mislimo da se, nazalost, kriju u dvorcu. Pretrazili smo citavo imanje ali bezuspesno. Ipak straza je uvecana. Iako, licno, uopste nisam za ovu vrstu straze, od danas pa do daljnjeg, Hogvortsom ce patrolirati - Dementori.
Zavlada mrtva tisina. Zato je danas bilo onako hladno i mracno... Oce, sta si to ucinio... Zasto sad napadaju Hogvorts kada je Voldemor mrtav. Mozda zele osvetu...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
❣️People change - Dramione story❣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin