Hermione's POV
Prosla je citava radna nedelja i petak je stigao, iako je ivreme prolazilo jako brzo... Sa Drakom je, bez obzira na njegovo zdravstveno stanje, bio jako interesantan za razgovore. Bio je inteligentan, duhovit i nije voleo da brblja, za razliku od mnogih. Pricali smo o raznim temama, a najškakljivija od svih bila je ona o njegovom ocu u Azkabanu.
Zakljucila sam da je jako prijatna osoba, dosta je dobar prijatelj i mogu da pricam sa njim o svemu. Ponekad je trdoglav, najvise kada treba da popije neki lek jer je po tom pitanju problematican.
Danas smo sedeli, ja sam citala beleske iz Istorije magije koje sam belezila ranije, a on citao Dnevni Prorok, i desilo se nesto jako neobicno.
-Dodaj mi tu šolju, molim te - rekao je lezeci pod pokrivacem, a ja sam mu je dodala - Hvala, Miona.
Popio je caj i uskoro zaspao.
Iznenada, dok sam tako sedela u tisini, dosla je sova, noseci parce pergamenta. Bacila ga je na sto ne sacekavsi odgovor.
-Cekaj, za koga je? - rekla sam ali sova je vec otisla bez ikakvog nagoveštaja. Uzela sam pergament i ugledala poruku ispisanu oblim i širokim slovima:
"Dragi Drako..."
Na trenutak sam zastala pomislivsi da ovo nije u redu, ali taj nepoznati rukopis terao me je da procitam poruku do kraja. Imala sam neki osecaj da treba...
"... Ne vidjam te u poslednje vreme, pa sam odlucila da ti se obratim ovako. Što se tice naseg razgovora u biblioteci onog dana, htela sam da te pitam, kada cemo to uraditi? Pisem ovako da ne bi neko drugi protumacio poruku, ako je procita. Nadam se da dogovor jos uvek vazi i da cemo obaviti to. Ipak, kazes da ako si asistent, nema problema ako te neko uhvati. A ako ta Blatokrvna Grejndzerova, kao sto kazes, nece praviti problema.
Sutra je subota, secas se?
Nadam se da ces se uskoro javiti i reci sta si odlucio, a ja te ocekukem u boravku sutra ujutru.
Tvoja,
Ema
P. S. Posalji odgovor po skolskoj sovi. "
Tako dakle... Ja blatokrvna?! Te Melfojeve uvrede prevazisla sam jos pre par godina ali ovo... Sta li smeraju? Hoce li da se sastanu i za sta im to ja smetam? I deluje kao da je bacila oko na njega, a ni on ne izgleda ravnodusan... Pa mozda su i zajedno? Ema je lepa, ne cudi me da mu se dopala ta" idealna devojka". Dogovarqju tajni sastanak, ujutru, u sliterinskom dnevnom boravku... Ali ona ocigledno ne zna da je on bolestan. I to mu je neka devojka... Barem bi ga pitala kako je...
Spustila sam pergament na sto kako je i stajao. Iznenada, neko je pokucao na vrata. Od jedne posete Mekgonagalove, niko nam nije dolazio. Melfoj se odmah probudio, cim su se na vratima pojavili Blajz, Ron, Hari i Dzini.
-Culi smo da neko boluje ovde?! - rece Blajz sa osmehom i pozdravi se s Melfojem. Ron, Dzini i Hari ucinise isto a zatim mene izgrliše.
-Polako, udavicete me! - viknula sam, a Dzini se nasmeja.
-Nedostajala si nam, vestice!
Oni sedose i pocese da nas ispituju o Melfojevom zdravstvenom stanju. Bilo je to jako dugo i mucno ispitivanje jer se razmazeni Sliterinac zalio kako mu nista ne odgovara. Ocigledno mu ne odgovaram ja, kao sluskinja, vidar i medicinska sestra. Nezajazljivi, razmazeni bogatas... (Writer's note:Primecujete li razliku u Hermioninom misljenju o Draku nekada i sada?)
-Propustili ste gomilu predavanja - rece Blajz - Mekgonagalova je zadala tonu domaceg.
-Da, a i Hagridu je zao sto nisi isla na cajanku odavno - dodade Ron - Pa, kakav je asistentski zivot?
Pogledala sam ga mrko i izvila obrvu.
-Iskreno, jos ga nismo ni imali - rece Melfoj s osmehom - Nijednom nismo izasli da prekontrolisemo bilo sta po hodnicima, u stvari - nimalo se ne ponasamo kao pravi asistenti. Ti bi, Hermiona, i mogla da ides, ali da si otisla u grifindorski boravak, a ne ostala sa mnom.
Samo sam mu se nesigurno osmehnula. Iako je takav, iako je kreten, razmazenko, uobrazeni bogataski sin, volim ga. Volim ga i ne mogu da mu ne oprostim i kada me povredi, ne mogu da budem ljuta.
-Stiglo ti je pismo, Drako - rekla sam mu tiho, kada se u razgovoru napravila mala pauza.
-Stvarno, od koga je?
-Ne znam, ne mogu jos i postar da ti budem! - prasnula sam odjednom. Ovo uopste ne lici na mene. Dzini me iznenadjeno pogleda, a Blejz baci pogled ka Melfoju koji me je iznenadjeno gledao.
-Izvini...-promrmljao je i uzeo da procita pismo.
Naravno, kao sto sam i mislila, kada su ga upitali od koga je, nije rekao istinu. Rekao je da mu mama pise i pita ga kako je. Ali po izrazu koji je imao na licu, videlo se da je slagao. Kada bih samo znala o cemu sada misli...
Gomila beležaka i spisaka koje su nam Hari i Blejz doneli bila je tolika da cemo sigurno provesti ceo vikend pisuci.
YOU ARE READING
❣️People change - Dramione story❣️
RomanceŠta kada se neprijatelji zaljube? Prijateljstvo ili ljubav njenog života - šta ce izabrati najmudrija veštica svog doba? Hermiona Grejndzer - clan Zlatne trojke, bila uz cuvenog Decaka koji je preziveo, u najtezim trenucima. Najinteligentnija vesti...