Pesma iznad napisana je na osnovu Snejpove ljubavne price i na neki nacin odgovara ovom poglavlju. Takodje uz njega mozete slusati Monster by Imagine Dragons.
Hermione's P. O. V.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sedele smo u spavaonici. Dzini je zavrsavala domaci iz Napitaka a ja sam prepravljala beleske iz Istorije magije.
- I sada ste izgladili odnose? - upita ona iznenada.
-Ron i ja? Rekla bih da jesmo.
-Mislim... Jeste li sada prijatelji kao i pre ili...ste udaljeniji?
Zamislila sam se na ovakvo pitanje. Dzinevra je uvek znala sta da kaze. Nekako je od pocetka unapred sve pretpostavljala...
-Ne znam, Gin... - volim da je zovem Gin - Valjda smo kao pre.
-Dobro, dobro, samo pitam... - rece ona i pogleda me.
-Aa... Postoji li neko drugi? Mislim... Neko ko ti se svidja?
Okrenula sam se iznenada i viknula:
-Ne, ne! Ne pricaj gluposti, Dzini!
Izgledala je cudno. Nekako imam predosecaj da zna (ili misli da zna) nesto sto ja ne znam.Draco's P. O. V.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sliterinski dnevni boravak izgledao je danas lepse nego ikada. Verovatno zato sto je Hermiona konacno slobodna devojka. Ne kazem da cu odmah stupiti u akciju ali...sanse su vece nego pre.
Cas Brige o Magijskim stvorenjima brzo je prosao. Previse brzo. Hermionin prelepi osmeh obasjavao je citavo imanje. O Merlina mi, koliko sam zaljubljen!
Nakon toga imao sam slobodan cas. Iznenada, dok sam sedeo kraj jezera, pridruzila mi se Dzini Vizli.
-Hej, Vizleta - rekao sam joj kad je sela.
-Kako to? - rece ona - Kakav je to nadimak?
-Ne znqm. Tako mi se svidja.
-Dosla sam da razgovaramo.
Upitno sam je pogledao a ona poce.
-Vidim kako gledas Hermionu.
-Molim? - rekao sam zacudjeno. Zar sam stvarno toliko ocigledan?
-Ne pravi se, Melfoj... Znam da osecas nesto prema njoj. Mislis da ne vidim kako je posmatras? Kako pricas s njom. Kako joj se smesis. Volis je, Drako.
Pogledao sam u vodenu povrsinu jezera i klimnuo glavom.
-Ocigledno je, zar ne?
Ona se osmehnu.
-Zar ne vidis? - rekao sam - Od toga nema nicega. Ona je tako divna, iskrena. Nemam prava da je volim!
Osecao sam se slobodnim da se poverim devojci kraj sebe.
-Hermiona je savrsena. A ja sam... Ja sam niko. Izdajnik. Smrtoznder. Mucitelj. Kukavica. Ubica. Cudoviste. Ja sam cudoviste, Dzini. Zver. A ona je lepotica.
-Upravo tako. Vi jeste lepotica i zver. Vidim da citas normalske bajke, Drako - ona se osmehnu - Ali, ako si procitao znas da se Lepotica na kraju zaljubljuje u Zver, ne zbog izgleda, vec zbog karaktera. Sanse uvek postoje. I sama sam dokaz za to. Zar nisam ja ta koja je za Harijem jurila od prvog dana? Na kraju sve se desilo samo od sebe. Zavoleo me je iako nikada nije ni pomisljao na mene.
-Ali, Dzini, to nije isto. Video sam svojim ocima i cuo svojim usima kako izgleda i kakav je osecaj kad nekog volis bezgranicno a taj neko ne uzvraca istom merom. Znam kako je to. Na kraju desice se isto. Ona ce otici s nekim a ja cu ostati zauvek da patim za njom. I jos nesto... Mek gonagalova mi je obezbedila radno mesto ovde, kada zavrsim skolovanje - osmehnuo sam se blago i sarkasticno - Istorija se ponavlja...
Dzini me pogleda iznemadjeno i mislim da je konacno shvatila sta sam hteo da kazem.
-Snejp - rekla je iznenada - Govoris o Severusu Snejpu, zar ne? Oh, Drako, to nije isto. Vi niste isti. Snejp je, bez uvrede, bio kukavica. On nije smogao snage da prizna sve. Presao je na tamnu stranu zbog svoje patnje za Lili. Bio je heroj, na neki nacin...ali i kukavica, na neki drugi. Ti si drugaciji, Drako. Ti si se vratio na pravu stranu i odabrao novi zivot umesto vracanja u proslost. Imas novu sansu. Nisi cudoviste. Nisi kukavica. Nisi ubica, ni mucitelj. Pre svega, Drako... - ona mi spusti ruku na rame - Ti nisi Smrtozder. Ni Hermiona ne misli da jesi.
Ustao sam a i ona za mnom. Osetio sam toliki optimizam i euforiju dok je ona govorila.
-Znaci, mislis da postoji sansa? Sansa da ostanemo barem prijatelji?
Ona se osmehnu i klimnu glavom.
-Uvek postoji sansa.
Iznenada sam joj prisao i zagrlio je. Prvo je iznenadjeno stajala ali je onda uzvratila zagrljaj spustivsi ruke na moja ledja. Stajali smo tu zagrljeni. Osecao sam potrebu da Dzini mogu da verujem. I dobio sam nesto sto nisam imao dugo vreme. Drugaricu.
YOU ARE READING
❣️People change - Dramione story❣️
RomanceŠta kada se neprijatelji zaljube? Prijateljstvo ili ljubav njenog života - šta ce izabrati najmudrija veštica svog doba? Hermiona Grejndzer - clan Zlatne trojke, bila uz cuvenog Decaka koji je preziveo, u najtezim trenucima. Najinteligentnija vesti...