Groznica

244 11 9
                                    

Hermione POV
****************
Ova uloga asistenta i nije bila toliko losa. Glavni si, drugi te poštuju, imas ulogu u vaspitanju i obrazovanju mladjih ucenika, a osim toga, tu je i zivot sa Drakom Melfojem. Stvarno nam je sjajno zajedno. Dobro se slazemo i provodimo zajedno puno vremena sto mi se jako dopada...
-Dobro jutro! - viknuo je Drako kada sam izasla iz svoje sobe, nedelju dana nakon sto smo poceli da boravimo ovde.
-Dobro jutro! - odgovorila sam mu i sela u fotelju. On je listao Dnevni prorok i pio nesto veoma toplo, sudeci po pari koja je izlazila iz solje. Nosio je tamno zelenu pidzamu, sa srebrnim detaljima i crne kucne papuce. Nikada do sada nije bio ovako obucen preda mnom, uvek se oblacio pre no sto izadje iz sobe.
Pogledala sam na zidni sat i rekla:
-Trebalo bi da se obuces ako ne zelis da zakasnimo kod Mekgonagalove - primetila sam kako je zaustio nesto da kaze, ali sam ga prekinula - Idem po torbu a ti se za to vreme obuci pa krecemo.
-Ali, Miona - rekao je nasmesivsi se blago - Ne mogu danas na predavanja. Ne osećam se bas dobro...
Iskrivila sam glavu s nevericom ga gledajuci, poluzatvorenih ociju.
-Nemamo nikakve kontrolne danas, ne moras da foliras...
-Ne, ne, nije to... Stvarno mi nije dobro... - ubedjivao me je a ja sam mu lagano prisla spustivsi nezno ruku na njegovo celo, pa na obraz.

Draco's POV
***************
-Pa ti imas temperaturu... - rekla je tiho, vise za sebe. Zagledao sam se u njene oci videvsi da i ona radi isto. Trajalo je par sekundi a onda se naglo trgla i otisla da svoje sobe. Nakon nekog vremena vratila se, ali ne u skolskoj uniformi u kojoj je bila do tada. Nosila je ruzicasti mantil ispod kojeg je, pretpostavljam, bila pidzama ili spavacica. Pocrveneo sam.
-S-sta radis to? - pitao sam iznenadjeno, naglo se uspravivsi, zbog cega me je glava jako zabolela. Istog trenutka Hermiona me je vratila nazad na krevet.
-Ne mogu da dopustim da budes ovde sam celog dana - rekla je s osmehom i sela kraj mene - Predavanja mogu da sacekaju.
Lezao sam tu cuteci dok je ona sedela u dnu kauca, kraj mojih nogu, posmatrajuci me.
Meni je bilo sve hladnije i hladnije... Poceo sam da se tresem. Hermiona je prisla i ponovo mi stavila ruku na obraz.
-Pa ti goris, Drako!- viknula je iznenada.
-A i ti ces se prehladiti ako ostanes ovde... - terao sam je da ode, iako sam najvise na svetu zeleo da ostanemo ovde zauvek, a i zaista mi je trebala pomoc, nije mi dobro...
-Ne nerviraj me, Drako... Ostajem da se pobrinem za tebe... Casovi mogu da sacekaju!
-To ne lici na tebe, Grejndzerova - nasmejao sam se - Lepo je od tebe sto brines ali... Ne mogu da dopustim da zbog mene propustis nijedno predavanje. A sada se obuci i polazi na cas...
Ucutao sam jer se iznenada Hermiona priblizila toliko da sam osetio miris jagode koji je cesto bio prisutan kada je ona u blizini. Temperatura mi je vetovatno sada najmanje 40°C. Hladno mi je, ali istovremeno nenotmalno vruce, zbog njene blizine. Gledala me je pravo u oci dok je stajala nada mnom i osmehivala se:
-Ne idem ja nikuda, Melfoj... - rekla je tiho a njen topao dah osetio sam odmah. Sta ju je spopalo...-Idem da pitam Madam Pomfri za par lekova.
Uspravila se i otisla u svoju sobu.

Hermione's POV
******************
Usla sam u svoju sobu i bacila se na krevet, crvena u licu... Sta mi se to desilo? Ne znam sta me je nateralo da ono uradim...
Ustala sam s kreveta, sela za radni sto i napisala jedno kratko pismo Madam Pomfri, a zatim ga poslala.
Odmah sam izasla u dnevni boravak i iznenadila se kada sam videla da je prazan. Gde je Drako?
-Drako?- upitala sam tiho, zbunjeno gledajuci po sobi. Usla sam u trpezariju, pa kuhinju. Nije ga bilo nigde. Kupatilo, nista.
-Drako, gde si? - viknula sam, ali nisam dobila odgovor.
Pokucala sam na vrata njegove sobe ali niko nije odgovarao. Iznenada uplasila sam se, da mu se nije nesto desilo. Mozda je usao u sobu ali se onesvestio. Brzo, otvorila sam vrata njegove sobe, kao da me je neko pogodio osamucujucom kletvom. Nasred sobe stajao je Drako, bez majice. Htela sam da propadnem u zemlju od sramote.
-Drako, izvini, ja...-pocela sam zbunjeno, krenuvsi nazad. Na moje iznenadjenje, u dva brza koraka stvorio se ispred mene. Prisao mi je i obmotao ruke oko mog struka,automatski me primoravsi da stavim ruke oko njegovog vrata. Osetila sam njegov topao dah i podilazila me je jeza. Gledao me je prodorno u oci, u kojima se jasno videlo samo jedno. Imao je groznicu, drmala ga je nenormalno. Odjednom, svoje pune usne priblizio je mojim i prislonio ih na njih strastveno. Uzvracala sam poljubac, ali nije bilo lako,jer ovo nije bilo kao obican poljubac. Bilo je nenormalno. Ljubili smo se tako strasno, ruke sam stavila u njegovu plavu kosu, dok je on svoje stezao oko mog struka sve jace i jace... Iznenada pustio me je, pogledao u oci i brzo izasao iz sobe zalupivsi vratima.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


❣️People change - Dramione story❣️Where stories live. Discover now