Prijateljstvo Iznad Svega

252 12 0
                                    

Harry's P. O. V.
Dnevni boravak bio je veoma pust. Ron je citavog dana u spavaonici, kao i Hermiona, a Dzini je otislia da ih obidje. Ponasamo se prema njima kao prema pacijentima ali zar za ovih osam godina skolovanja nisam naucio sta su glasine? To unisti svacije misljenje o tebi samom jer... Ljudi veruju u svasta. Verovali su da sam Sliterinov naslednik, da smo Hermiona i ja zajedno, da sam ja pretvarao ucenike u kamen, ali da je Hermiona uradila tako nesto? Zar iko u to moze da veruje?!
Dzini se pojavila iz zenske spavaonice.
-Hari, nema ih - rekla je iznenadjeno.
-Kako ih nema? Bili smo ovde sve vreme i... Nemoguce da su izasli... Hajde da ih nadjemo.
Ustao sam i krenuo ka portretu ali...
-Idemo po Draka - viknu Dzini.
Zastao sam, okrenuo se ka njoj i upitno je pogledao.
-Veruj mi - rekla je - Veruj njemu, Hari.
Ne znam kako ali vec za minut ili dva nasli smo se u tamnicama. Sliterinski boravak bio je ogroman i nije se mnogo promenio za par godina. Bili su tu mnogi Sliterinci kao i Pensi, Blejz Zabini i Gojl.
-Vidi, vidi - rece Pensi - A gde vam je Blatokrvna? Je li sa svojim Haflpafovcem.
-Ostavi nas na miru - rece Dzini - Trazimo Melfoja.
- Idem po njega - rece Blejz neuobicajeno ljubazno. Nikada ga nisam bas obozavao...

Draco's P. O. V.
Lezao sam na svom krevetu u spavaonici kada je unutra uleteo Blejz. Bio je uznemiren.
-Drako, dosli su Vizlijeva i Poter... Traze te.
Ustao sam brzo i sisao dole s Zabinijem za petama.
-Sta se desava? - upitao sam ih.
-Nema ih - rece Dzini.
Bez obzira na Pensin zlobni i zavidni pogled posao sam ka izlazu pracen Harijem i Dzini. Ko zna sta se desilo s Hermionom? Da li je u redu?

Hermione's P. O. V.
Setala sam imanjem srecna sto sam konacno umakla Hariju i Dzini. Vec par dana ne idem napolje pa cak ni na predavanja. Lepo je biti na svezem vazduhu ponovo.
-Hermiona.
Zacula sam glas iza sebe. Okrenula sam se i ugledala Rona.
-Hteo sam samo da ti kazem da mi je zao... Sto sam onako postupio. Shvatio sam da si bila u pravu. Trebalo je da te razumem... Ako ne zelis da budes sa mnom razumem te i ne ljutim se... Vise od svega voleo bih da ostanemo prijatelji kao nekada. Ne mrzi me, molim te...
Pogledala sam ga i nasmesila se.
-Ne mrzim te, Ronalde...- rekla sam mu - I da... Zelela bih da budemo prijatelji...
Bez daljeg blebetanja privukla sam ga u zagrljaj. Bio je to ponovo onaj stari Ron, moj najbolji drug. Zaculi su se uzurbani koraci. Okrenuli smo se i ugledali Harija, Dzini i Draka kako gotovo trce ka nama.
Oni zastadose blizu nas i kada dosjose do daha napadose nas:
-Jeste li vi ludi? Znate li koliko ste nas prepali? - viknula je Dzini.
Hari nas samo upita sta se desilo.
-Nista posebno... - rece Ron - Shvatio sam svoju gresku i... Izvinio se. Sada smo ponovo prijatelji... Valjda.
Hari se bez reci zalete i zagrli nas. Stajali smo tu zagrljeni dok su nas Dzini i Drako posmatrali bez reci.

❣️People change - Dramione story❣️Where stories live. Discover now