The Departed Part 7.

191 18 2
                                    

The Departed

Part 7.

 

Posle nekoliko čaša viskija koje je Harry popio od kada je počeo da priča sa devojkom koju je nekoliko puta i sanjao,osmeh mu nije silazio sa lica.Victory se pitala ko je ovaj šarmantan mladić i zašto joj se njegov promukli glas čini toliko poznatim,kao da ga je već negde čula.

’Pa,zašto si ti večeras ovde sama?’

Upitao ju je.

’Znaš,mislim da je bolje pitanje kako to da ja  tebi ne znam ime?’

Zainteresovano ga je pogledala,već pomalo flertujući.Možda nije bila ni svesna da to zapravo radi.Posle nekoliko čaša tekile,niko nije potpuno trezan niti svestan svojih postupaka.Daleko od toga da je ona bila pijana,razume se.

’Oh,izvini.Harry Styles.’

’Pa drago mi je,Harry.Kako to da te do sada nisam viđala ovde?’

Nije znao šta da joj odgovori,a da to liči na istinu.U jedno je bio siguran,neće dozvoliti da sazna šta je on zapravo.

’Ne volim žurke.’

’A čime se baviš?’

Sponatno je prebacila jedan pramen kose iza uva i oblizala usne.Znala je da to radi često,no nije je bilo briga.Jednostavno je bila svoja i to joj je bilo bitno.

’Vremenom iskrsnu neki poslići...’

Nije želeo da je laže,ali nije ni želeo da je pusti.A ovo po njemu nije bila laž,zar ne?

’Znači,nezaposlen si?’

Nasmejala se.

’Može se i tako reći.’

Harry zapravo nikada nije imao priliku da je vidi uživo.Da vidi njene oči,kosu,kožu,lice,telo..a sada,sada se to desilo.Sada je sedeo pored nje,potpuno slobodan,i pričao sa Victory,kao sa svakom normalnom devojkom.I znate šta?Osećaj je bio neverovatan.Prirodan.Kao disanje.

Iznenada,telefon mu je zazvonio.izvadio ga je iz džepa i odmah je mogao da predpostavi šta se dešava.Ponoć je prošla.Čekaju ga,kasni.Zayn ga je u poruci dobro izgrdio.

’Um..’

Podigao je obrve,poželevši da ne mora da ode.

’Moram da idem sada,a...da li mogu da dobijem tvoj broj?Mislim,ako želiš...’

’Naravno!’

Za tren oka,Victoryn broj se našao na njegovom telefonu.

’A šta kažeš na kafu,sutra?’

’Hm,može.’

’Zvaću te’

Radosno je rekao,a zatim,otišao da obavi ono što ga je kopkalo čitave večeri.Mrzeo je samog sebe zbog ovoga,ali sudbini se ne može umaći.Izašao je iz vile,te došao do dogovorenog mesta.

’Gde si do sada,čoveče?!’

Držali su već onesvešćenog mlađeg dečaka.

’Hajde samo da završimo sa ovim.’

Uzeo je pištolj i prislonio ga uz glavu ovog momka.I opet,još jedan život se ugasio.

’Da li moramo kući odmah?’

Upitao je Zayna,koji je klimnuo glavom.

’Možete li da sačekate nekoliko minuta?’

Victory je za to vreme usamljeno sedela za šankom misleći o očima tipa kojeg je upoznala večeras.Mogla je da se zakune da lepše oči nije videla nigde.

’Victory,možeš li da dođeš ovamo,molim te?’

Jasonov glas ju je dozivao.Ustala je,te pošla za njim.Stajali su u uglu prostorije.

’Vidi,Victory..ti znaš...’

Oh,ne,ne,ne,mislila je u sebi.

’Zaljubljen sam u tebe,znaš to?’

Pre nego što je uspela da  išta progovori,pribio ju je uz sebe i pritisnuo njegove usne na njene.U tom trenutku,u prostoriju je ušao Harry,i ugledavši tu scenu,zamalo nije uzeo pištolj.Jedino što ga je sprečilo u tom trenutku,bio je Zayn,koji je ušao zajedno sa njim i zadržao  njegovu ruku koja je uhvatila pištolj.

’Šta to radiš,želiš li da nas sve razotkriješ?!’

Izgurao ga je napolje,baš u trenutku kada je Victory odgurnula Jasona i pomerila se,kako bi uzela svoju torbicu i otišla.Zayn poče da viče na Harryja,ne opravdavši ovaj njegov postupak.

’Pa kada mogu da ubijem sve ove ljude,mogu i onog prokletog debila!’

Tada je shvatio da je ovaj susret samo povećao osećanja prema Victory.

’Pričao si sa njom,zar ne?’

Upitao je Harryja.

’Jesam.’

Harry odgovori,spuštajući pogled i prisećajući se njegovog lika.

’Jesi li nas razotkrio?harry?!’’

Harry je odmahnuo glavom.Victory u tom  trenutku izađe iz vile,vidno iznervirana.

Ugleda Harryja,i pogledi im se sretoše.Iako je bila besna,ona se iskreno nasmeja i mahnu mu.On samo klimnu glavom,i Zayn ga povuče,kako bi konačno pošli kući.Prelepa devojka u beloj haljini,i on,dečko čije su ruke uprljane krvlju ljudi koji su zaslužili da žive.Anđeo i crveni đavo.

’Moraš da prekineš Harry!’

Čulo se od njegovih ’prijatelja’ no on nije obraćao pažnju.U glavi je premotavao slike Victory i onog tipa kako se ljube.Nada je kučka,zaključio je.Naterala ga je da pomisli da možda,samo možda može nešto da ima sa onim anđelom.Mada,činila mu se iznerviranom malopre.Šta ako...šta ako ju je poljubio bez njene dozvole,na silu?

Svejedno,nije bio ravnodušan.

A i kako bi bio?

Sa njom večeras,sve je bilo prijatno,i nije zažalio što je došao na zabavu.Ali ne može da ignoriše svoju drugu stranu,koliko god on to želeo.Jedno je sigurno..ovo neće biti poslednji put da je vidi,čvrsto je odlučio.

The DepartedWhere stories live. Discover now