The departed
Part 17.
Krv je polako počela da teče niz Zaynovo lice,dok se on mršteći uhvatio za nos,gde je maločas poprimio znatno jak udarac.Ne znajući o čemu se radi,Zayn se povukao,pokušavajući da zaustavi Harryjevu besnu ruku,u nameri da ga prebije na mrtvo.
’Harry,smiri se,o čemu se ra...’
’Tako si mislio da mi pomogneš?Znaš li ko je našao Jasona?Znaš li?!’
Besno je izgovarao,šišteći na Zayna i ostale,koji su se u međuvremenu okupili oko njih.
’Harry,možemo li...’
’Ne,Zayn,nećemo mi više ništa.Od danas,sve će izaći u javnost.Istina će da boli,i možda će me Victory čak i mrzeti,ali barem neće kriviti sebe.Sve ću nas prijaviti!’’
Istog trenutka,začuo se zvuk štikli koje koračaju po parketu.Harry i dalje nije mogao da se smiri,i trebalo mu je par minuta da se obuzda.Razmišljao je o tome kako Zayn ima sreće što je prošao samo sa krvavim licem.
’A ne,nećeš.’
Tiana je prekrštenih ruku stajala iza družine,mrštivši se.
’Victory,hm?Ona može lako završiti kao i Jason.Potreban je samo jedan metak i bum..gotovo je.Sve što će ti ostati,biće uspomena na nju.’
Začuvši ove reči,Harry naglo pođe ka njoj,pribi je uz zid,i steže joj svoje šake oko vrata,ne mogavši da se zaustavi.
’Pomisliš li na to,kunem ti se,ti ćeš biti ta koja će umreti’
Tiana se gušila,nije mogla da diše.
’Samo se smiri,Harry.’
.........................................................................................
’Hoću da se pridružim istrazi.’
Rekla je,u glavi i dalje premotavajući sliku Jasonovog tela.Stariji sedi muškarac zabezeknuto ju je pogledao,čudeći se.Nije bilo uobičajeno da krhka i nežna devojka kao ona sedi preko puta njega,tražeći da učestvuje u policijskim poslovima.On je dobro znao ko je ona,i da će tako uspeti da privuče dosta pažnje ovom slučaju.Ipak,znao je i da je dobra u svemu što uzme da radi,i da će imati više šanse da uhvate ubicu nego ikad.Ali,to je takođe bila opasnost,jer Victory nije ni obučena za ovakve stvari.Ona se borila kriminalom,i pomagala policiji,ali,samo u toplom i prijatnom okruženju radio stanice.
’Ali,gospođice,da li shvatate šta to podrazumeva?’
Klimnula je glavom,znajući ozbiljnost onoga u šta se upušta.
’Da.znam da neću sedeti u studiju,i da je opasnost na svakom koraku,ali Jason mi je bio prijatelj.Makar je to zaslužio.’
’Shvatam.Jeste li sigurni?Rizikujete sopstveni život,Victory.’
’Nije me briga.’
Na tome se sve i završilo.Victory će učestvovati.Sutra kreće na kratku obuku,dok se ne slegne prašina u javnosti.Uzela je telefon i okrenula Harryjev broj.Nije se javljao,te mu je ponovo ostavila govornu poruku.
’Hej,Harry.Victory je,ona dosadna devojka od sinoć.Slušaj,volela bih da te vidim večeras,pošto si jutros otišao bez pozdrava.Uključila sam se u istragu,i,ovaj...stvarno bih volela ponovo da te vidim.Trebaš mi.Pa,nazovi me.Ili nemoj...loša sam u ovome,to već znaš.’
Harry je,odslušavši ovu poruku,još više paničio.Pustio ju je Zaynu i momcima,kao i Tiani koja se ovog puta držala dalje od njega,misleći da je to za njeno dobro.I dalje je imala crvene tragove po vratu,od jačine Harryjevog stiska.
’Uključila se u istragu?’
Zayn je uznemireno protrljao slepoočnice.
’Ubijmo je.’
Tiana ravnodušno reče.Harry je preseče pogledom,a ona istog trenutka spusti glavu.
’Harry,šta ako nas otkrije?’
’Neće.Ja ću se pobrinuti za to.’
’Verovatno bi trebao do nje.’
Tiana slegnu ramenima.
’I ja ću kući sada.Idemo zajedno?’
Koliko god mu se ta ideja nije sviđala,znao je da je njena kuća u potpuno drugom pravcu i da će zajedno biti samo nekoliko minuta,a to nije mogao da izbegne,jer bi u svakom slučaju krenuli istovremeno.Brzo je izašao za njom,dajući Zaynu do znanja da još nije završio sa njim.Tišina i poneki automobil u pozadini su mu dozvolili da racionalno razmišlja.Kao da igra dvostruku igru.Sa jedne strane,on zna da..pa,voli Victory,valjda,a sa druge strane,on pomaže ubicama,sličnima kao on.Iako zna da ona to ne podnosi,i da bi bila užasnuta kada bi saaznala ko je zapravo osoba koja joj treba u životu.
’Harry?’’
Okrenuo se ka Tiani.Koja se spremala da pređe ulicu.
’Da,ćao Tiana.’
’I to je to?’
Crnokosa devojka podiže obrve.
’Šta očekuješ,da te zaprosim?’
Harry reče,zaprepašćen njenoj ne ustrašivosti.Do malopre ju je davio,a sada joj ovaj pozdrav nije dovoljan?
’Znaš,volim grube muškarce.’
Zapitao se kakve veze to sada ima sa njim,ali,nije čak ni imao vremena da razmisli.Prišla mu je i poljubila ga,bez imalo straha.Zatim je otišla,ostavljajući ga u šoku.
’Dovraga,ponovo je to uradila.’
Uzdahnuo je,rešivši da sutra to raspravi.Skoro i da je,posle ovog poljupca,zaboravio na koju je stranu pošao.Victory je bila u stanu,već izgubivši svaku nadu da će kovrdžavi Harry doći.Međutim,promukli glas se začuo iz hodnika.Ona je potpuno zaboravila da zaključa vrata.
’Trebalo bi da zaključavaš vrata.Neki ubica bi mogao da uđe unutra.’
’Pa,ti sigurno nisi ubica.’
Harry na trenutak zastade,ali ubrzo se nagnu da je poljubi.Srce mu je ubrzano lupalo.
’Mislila sam da nećeš doći.’
Napravila mu je malo mesta u krevetu,te on polako spusti glavu pored njene,gledajući je direktno u oči.
’Morao sam nešto da završim.’
’Ostaćeš?’
’Naravno.Ali večeras ne mislimo o lošim stvarima.Na kraju,imaćemo celo jutro za to,sutra.Važi?’’
Victory se nasmeja,klimnuvši glavom.I ona je želela da skrene misli sa tamnih događaja koji su je okruživali.Sada je pored nje bio on,i smirivao ju je svojim mirisom i toplotom svog tela.Baš kada je pomislila da ništa neće biti kao pre,posle Jasonove smrti,Harry je počeo da je razuverava.Samo,koliko će to potrajati?Sreća uvek prolazi,ako se to što se dešava u njenom životu,uopšte i može nazvati nekakvom traljavom srećom.
YOU ARE READING
The Departed
FanfictionWho are you,when nobody's looking? -A serial killer,truly in love with you.