The Departed
Part 16.
Tianin plan se odvijao baš onako kako je i trebao.Sve je išlo po planu i nije bilo šanse da se išta poremeti.Ili je Tiana tako mislila?To da se u nekim situacijama osobe i previše uzdaju u svoje iskustvo i onda ih to spusti skroz na dno,odakle su i počeli,nikome nije strano.Uspeli su da unesu Jasona u kancelariju i da nameste sve kako bi to izgledalo kao samoubistvo.Zatim su brzo izašli,ne ostavljajući za sobom niti jedan jedini trag.Victory je nasmejano ulazila u zgradu kada se sudarila sa crnokosom devojkom.
’Izvini,ja stvarno nisam namerno...’
Tiana pogleda iza sebe,i videvši da su se momci udaljili i da se gube u daljini,nasmeja se,još više zadovoljna svojim planom.
’Ma u redu je,danas sam i ja nešto rastresena’
Victory se nasmeši te nespretno skloni pramen kose iza uva,dok je Tiana gledala svoje prste,primetivši trag krvi na njima.Zatim prođe kraj Victory,i svaka nastavi svojim putem.Ona je znala ko je Victory.Slavna voditeljka,humanitarac koja čini sve kako bi pomogla ljudima oko sebe.Ali nije znala da je ona osoba koju je Harry Styles,Harry čije je usne ona osetila,zaljubljen u nju.Štaviše,nije ni mogla da zna.Jer,ko bi i mogao da poveže serijskog ubicu i naivnu devojku?Zato je i zanimljivo.
Harry,klonuo duhom,i dalje je bio u sobi,odbijavši da jede,pije ili uradi bilo šta.Iznova i iznova je ponavljao situaciju sa Jasonom.I nije imao kuda.Večeras je trebalo da se nađe se Victory i želeo je da joj prizna sve.Međutim,nije mogao.Nikada više ne bi bilo isto.Nikada više ne bi bio razlog njenoga prelepog osmeha.Nikada.A nikada je baš dug period,i predug,ako njega pitate.
’Jasone...’
Victory nerado ulazi u Jasonovu kancelariju,dok mu donosi pisma.Glasan krik i padanje gomile papira na pod je jedino što se čuje pre nego što ona uzvikne njegovo ime i otrči do nadležnih.Zatim nekoliko njih,trčeći odlaze do njihove kancelarije uzrujano pozvavši hitnu pomoć.Ali bilo je kasno.On je bio već mrtav.Čudno je kako samo nekoliko sati mogu da promene sve u vašem životu.Mogu da promene to da li još uvek imate taj život,pre svega.Zadnje reči koje uputite nekoj osobi mogu vas proganjati do kraja vašeg postojanja.A nju hoće.Victory hoće.Okrenula je Harryjev broj,boreći se sa suzama koje nisu prestajale da joj miluju obraze.
’harry?’
Muški glas sa druge strane izgovorio je njeno ime,uspaničeno,jer se moglo zaključiti da nešto nije u redu.I nije bilo.
’Harry,trebaš mi.’
’Dolazim.’
........................................................................
Harry polako hoda ka spratu gde je hitna pomoć.Dolazi do stepeništa i ugleda Jasonovo telo.Oči mu se raširiše i u neverici besnu uze telefon,okrenuvši Zayna i istovremeno potrčavši ka Victory,koju je već mogao da ugleda,na kraju hodnika.Oči su joj bile crvene i nije ličila na sebe.Zayn mu se nije javljao pa mu on ostavi kratku poruku u kojoj je bilo jasno da nije trebao ovo da uradi i da će se obračunati sa njim kada završi sve ovde.Onda ubaci telefon u jedan od džepova i priđe Victory.Kada ga je videla,obrisala je suze i čvrsto ga zagrlila,kao da je on jedina stvar koja je drži na ovom svetu.Kao poslednja slamka,od koje ti sve zavisi.
’Jason je mrtav’
Drhtavim glasom izusti,a Harry nastavi da ćuti.Šta je mogao da kaže?Da je on kriv za to?
’Vodi me odavde’
Reče i krenu ispred njega,ispuštavši ga iz zagrljaja.Harry odmahnu glavom,pokušavši da se sabere jer je jedina misao koja mu je bila u glavi,bila ta da joj odmah,na istom mestu prizna sve i da se preda.
..................................................................................
Ljubavni film.Harry pored Victory i dalje zabezeknut celom situacijom.Victory je bila ta koja je pronašla Jasona i njena emisija se večeras nije ni održala.Čitavog dana,policija juri za njenim izjavama a ona ih sve odbija.Naravno,zaključili su da se radi o samoubistvu.Tiana i ekipica su dobro odradili posao.
’Victory,da li želiš da...’
’Ostani.’
Pogledala ga je,i u njenim očima su i dalje bile suze.Klimnuo je glavom,obećavši sebi da ovo Zaynu neće lako proći.
’Nemaš pojma koliko se krivom osećam.Šta ako je sve ovo zbog mene?Nisam smela onako da se ponašam,pa zaboga,kako to da mogu svima da pomognem osim sebi?Kako?Glupača sam!’
Harry odmahnu glavom,i ne znavši kako da joj dokaže da nije kriva,poljubi je.Jednostavno,poljubio ju je.Suze su se i dalje slivale niz njene obraze,a to ga je bolelo.Nije želeo da ona pati.Ko je on da bi ona patila zbog njega?Niko i ništa,zar ne?Jedna nebitna osoba.A opet,svoj svet je video u njenim očima.Čitav svet.I sve misli o tome da ne treba da bude sa njom,da treba da je zaštiti,isparile su.Vinule su se u visine kao i dim od cigarete.Više ih nije bilo.
Barem te večeri.
.....................................................................................
Zraci sunca obasjavaju Harryjevo lice i on polako otvara oči.Bilo mu je čudno što se ovako rano probudio,ali nije ni spavao kako treba,tako da ova noć,sve zajedno,ako izuzmemo deo kada je poljubio Victory i nije bila jedna od najlepših u njegovom životu.Ustao je,i osećajući još veću krivicu,obuo se,i još jednom bacivši pogled na prelepo lice devojke koja nije smela da ima ništa sa njim,nasmešio se,i napustio njen stan.Nedugo zatim,Victory se probudila,brzo okrenuvši glavu u Harryjevom smeru,ali njega nije bilo.Otišao je.Uspravila se,a iz glave nije mogla da izbaci sliku Jasonovog mrtvog tela.Ni danas nije imala nameru da izađe iz stana.Pored svega,sada je i Harry otišao a ona nije znala zašto.Da li se loše ljubila sinoć?A i ko bi još razmišljao o ljubljenju,posle onoga što ju je snašlo?Valjda je mogao da shvati da nije baš pri sebi.
Harry je već bio nadomak kuće,spreman da se žestoko posvađa sa momcima.Nisu imali pravo ovo da urade.Plan je bio dobar,ali zašto je morao da uključi Victory?Zašto je ona morala da ga pronađe?Da li je sve to slučajnost ili...ne,sa ovakvim osobama ništa nije slučajnost,koliko god one želele da vas uvere u suprotno.Sve je unapred isplanirano.
’Gde je Zayn?!’
Besno uzviknu,prekinuvši ih u doručku.Crnokosi momak izađe ispred njega,a Harry skupi pesnicu te ga iz sve snage udari u lice.
’Kako si samo mogao?’
________________________________________________
Hej drustvo,prvi nastavak posle pauze.Kome sam nedostajala?Nikome?Oh,well.
U svakom slucaju prokomentarisite i kliknite na zvezdicu,znaci mi to.
<3
YOU ARE READING
The Departed
FanfictionWho are you,when nobody's looking? -A serial killer,truly in love with you.