The Departed
Part 5.
‘Nove važne vesti!
Tročlana porodica brutalno ubijena u svom dvorištu.Veruje se da su sinoć nekoliko provalnika upali u njihov luksuzni dom i brutalno ih ubili metkom u glavu.Čudna stvar jeste to što ništa nije ukradeno,pa se ne zna šta je zapravo razlog njihove smrti.Istraga je u toku,a mi vam javljamo sve najnovije vesti u vezi ovog slučaja.
Devojka po imenu Molly počinila je samoubistvo javno se opraštajući sa svojim roditeljima u emisiji Honestly,koja je zbog ovog incidenta večeras bila najslušanija radio emisija u Londonu.Victory,mlada voditeljka koju smo već sinoć pomenuli,nije mogla da je spreči,iako je pokušavala.A za one koji nisu čuli snimak,upravo ćemo vam ga pustiti.
Ostanite uz nas!’
Victory je ležala u svom krevetu,kao i uvek u ovo vreme i ponovo slušala snimak njenog razgovora sa Molly.Bila je jako potištena,jer nije mogla ništa da uradi,a kada su joj javili da nisu mogli da je spasu,niko je nikada nije video takvu.Razočaranu u ceo svet.Sada,slušajući ove vesti,osećala se kao potpuni neuspeh.Osim toga,vest o smrti ove porodice potresla ju je,baš kao i smrt ove devojke.Pitala se kakav monstrum može to da učini?Zašto?Niko nije zaslužio da bude tako ubijen,mislila je.
Monstrum koji nije imao izbora.
Harry je,na drugom kraju grada,gledao u jednu tačku,premotavajući sve što se dogodilo malopre.To je sada već bila glavna tema u gradu,za nekih sat vremena,već su svi saznali.Dok su neki ljudi plakali,on je sedeo sa Louisom,Niallom,Zaynom i Liamom,koji su se ponašali kao da je sve ovo svakodnevnica,i smejali se.Nisu skidali osmeh sa lica.
’Šta ti je,čoveče,izgledaš...drugačije?Da li te muči ovo što si..’
’Prestani,Zayn.Ne želim da pričam o tome.’
Zayn je klimnuo glavom,i ponudio mu cigaretu koju je ovaj odmah odbio.
Koliko god Harry to nije želeo da prizna,nije ga samo bolelo što je ovo uradio.Znao je da Victory to gleda,i koliko god to beznadežno bilo,ako bi ikada nešto i bilo između njih,ovo bi uništilo sve.Iako su već iz dva različita sveta,ovo bi još više produbilo jaz između njih.
’Mislim da ću kući.’
Izgovorio je,a zatim brzo izašao na čist vazduh.Pogledao je u nebo,koje je bilo lepše nego ikada,ili se barem njemu tako činilo.Poželeo je da bude jedna sjajna zvezda,da bude slobodan,i da ima pravo na svoju volju,da ima pravo na sopstveni život bez mešanja drugih.
’Hej,sačekaj me.’
Zaynov glas čuo se ulicom.harry je zastao,okrenuvši se ka njemu,i spustivši pogled na sivi beton.Činilo mu se da je sada boja koja opisuje njegov život,baš ta.Siva.Beznadežna.Osuđen na samoću,na usamljenost,do smrti.
Ili je samo on tako mislio?
Ubrzo je hodao ka kući,sa Zaynom pored njega i prilično ozbiljnim mislima.
’Ne budi glup,Harry.’
Harry se okrenuo ka njemu,zbunjeno ga pogledavši.Nije mogao da shvati zašto je Zayn to rekao.
Primetivši Harryjev pogled,Zayn nastavi da govori.
’Ni ne pomišljaj da nešto možeš da imaš sa tom devojkom.Mislim,čuo si je samo jednom,dvaput u životu i potpuno ste različiti.Ona se bori protiv takvih kao što si ti.To jednostavno ne ide.’
Rekao je,govoreći sve što mu je palo na pamet.Harry se namršti i pogleda ka svojim patikama,razmišljajući o Zaynovim rečima.Znao je da nema svrhe pokušavati,ali nešto ga je vuklo ka njoj.Pogledao je njene slike preko interneta,slušao njen glas preko radija,i nešto se desilo.Nije to ljubav,ne.Nije ni zaljubljenost,samo je želeo da je upozna.Da bude blizak sa njom.Da joj kaže sve njegove tajne,jer,činilo mu se da je ona prava osoba koja zna da sasluša druge.A ako se iz toga slučajno rodi ljubav,pa šta?
’Da li sam ja postao ovo mojim izborom?’
Tišina.Njegov crnokosi ’prijatelj’ nije znao šta da mu odgovori.
’Nije bitno kako si postao.Sada to jesi.’
I to je bio odgovor koga se Harry uistinu i plašio.
’I ako nešto pokušavaš,rizikuješ sve.’
****************************************
Ulice su bile pune ljudi različitih izgleda i raspoloženja.A ona je sedela u kafiću,čekajući Jasona da dođe.Pozvao ju je,kako bi malo popričali.Nije želela da ga odbije,koliko god joj se nije išlo.Mislila je da bi i njoj razgovor dobro došao,posle sinoćnog neuspeha.Još uvek se nije pomirila sa tim da nije mogla ništa da uradi.
’Victory.’
Okrenula se i ugledala Jasona.Osmehnula se,i prijateljski ga zagrlila.
’Hej,Jasone.’
Njegov pogled lutao je prema njenim usnama,što je ona pokušavala da ignoriše.
’Pa,kako si?Čuo sam za ono juče...’
Klimnula je glavom,i stavila jedan pramen njene predivne kose iz uva,kako bi nastavila da razgovara.
’Borim se,nekako.’
’Nisi mogla to da promeniš.’
Jasonova ruka je iznenada našla put do Victoryne,i ona je,iako je znala da treba da je pomeri,ona se nije usudila da napravi bilo kakav pokret.
’Uostalom,mislim da malo zabave svakom dobro dođe..’
Nasmešila se i pogledala ga direktno u oči.
’šta imaš u planu?’
’Večeras.Moja kuća.Deset sati.Dolaziš?Ionako ti je emisija otkazana...’
’Otkazana?’
Zbunjeno je upitala.Ta informacija nekako nije došla do nje,što ju je veoma začudilo.
’Pa da...vesti će se emitovati cele večeri’
Isputila je jedno ’mhm’ i oblizala usne.
’Mogla bih.’
Izustila je,ugledavši kako se Jasonove usne izvijaju u osmeh.
’Šta bi ste voleli da naručite?’
Konobar je prišao njihovom stolu.
’Jednu limunadu,molim vas.’
Ljubazno je rekla.
’Ja ću isto što i ona.’
***********************************hvala vam sto citate ovu pricu,ali zelela bih da cujem vasa misljenja :) pa,posle 4 komentara nastavljam dalje :)
YOU ARE READING
The Departed
FanfictionWho are you,when nobody's looking? -A serial killer,truly in love with you.