The Departed
Part 10.
Harry je gledao u Jasona sa ogromnim prezirom u očima.Nakon onog događaja od sinoć,ima sreće što je sada ovde živ,mislio je.Jedina stvar koju on nije mogao da shvati jeste bila zašto je tako agresivan?Kada pogledate sa druge strane,možda je i shvatao,ali se bojao odgovora.
’Pa,Harry,čime se ti baviš?’
Victory je uvidela da je želja da budu sami bila obostrana,i pre nego što je Harry nešto izgovorio i uprskao celu situaciju,ona je počela da priča,jer je već znala odgovor na Jasonovo pitanje.Harryju,naravno,nije bilo svejedno.Radije bi Jasonu priznao šta zapravo radi,nego da dozvoli Victory da se zbližava sa njim,dok razgovaraju.No,činilo se da nije mogao baš mnogo da uradi.Ona je već razgovarala,povremeno ga pogledavši.
’Oh,znači,ti si svestran.’
Harry se nasmeja,želeći da Jason ispari i klimnu glavom.
’Da,mogu da se snađem u svemu.’
Jason se pomalo namršti,osećajući tenziju u vazduhu.Naravno,njegova osećanja nisu nestala,i pomalo,u to je bio siguran,nije žalio zbog onoga sinoć.Jednim delom,žudeo je za time.Ali se plašio Victoryne reakcije,koja je bila sasvim opravdana.Devojka ne može tek tako da se ljubi sa dečkom za kog je znala da ima osećanja prema njoj,dok god ona ne oseća isto,barem približno.Barem ne Victory,koja je želela da joj Jason bude samo prijatelj.Zaista nije imala snage da ga vidi kao nešto više,niti je želela.Koliko god da je znala da je uporan i da neće odustati.Oko sebe je gradila zaštitnički štit koji je bio okrenut prema njenom kolegi.Neće spustiti gard,i pustiti njega da joj se približi.
Iznenada,Victory ustade te izgovori ’moram do toaleta’ i ostavi dvojicu momaka do ušiju zaljubljenih u nju da sede napolju,sami.Što je,morate da priznate,poprilično nezgodna situacija,u najmanju ruku.
’Sada kada smo ostali sami’
Jason je imao smešak na licu,a Harry je očajnički želeo da nestane,da ispari.
’Sviđa ti se Victory?’
Smešak odjednom nestade,a Harry ispuni svoja pluća vazduhom,pretpostavljajući da će morati da se pravi smirenim.A on nije smiren,ne,ni najmanje.Samo u njenoj blizini,osećao se drugačije.Kao nova osoba.Da,takvu je moć ona imala na njega.
’Tek se upoznajemo.’
Nije želeo da žuri,iako bi najradije sklonio sa puta sve potencijalne prepreke koje mogu da razdvoje njega i Victory.Uostalom,šta ako Jason prenese Victory osećanja koja on gaji prema njoj,a ona se uplaši i pobegne,mislivši da je Harry nekakav psihopata?To je bio rizik koji nije bio spreman da prihvati.
’Veruj mi,nije ona za tebe’
Harryjeve oči se raširiše i on prekrsti ruke preko grudi,suzdržavajući se od previše isticanja na javnom mestu.
’Kako bi ti to mogao da znaš?’
Napravio se lud pored onog poljupca koji se desio ispred njegovih očiju,želeći da čuje Jasonov odgovor na ovo pitanje.
’Recimo da se već dugo družimo,ako znaš na šta misliš..’
Gnusna laž.Jason nije oklevao ni sekundu da izgovori ovako nešto,a zna da Victory ni u ludilu neće želeti da ima ništa sa njim.Prisetio se onog odgovora na njegov telefonski poziv gde Victory i nije bila baš toliko prijateljski nastrojena prema Jasonu.Pa,da li je istina ovo što Jason priča?Da li je Victory stvarno u nekoj vrsti veze sa Jasonom?Zapitao se,shvatajući da mu treba malo vremena da razmisli o svemu.Uzeo je novčanik te platio svoje i Victoryno piće.
’Reci joj da ćemo se već videti,imam nešto da završim.’
Jason je klimnuo glavom,očito zadovoljan Harryjevom reakcijom i činjenicom da mu je poverovao.Harry je brzim korakom iznervirano hodao ulicom i udaljio se od kafića,dok su mu misli stalno lutale do Victory,već se pokajavši što ju je ostavio samu sa onim gadom.
’Gde je otišao Harry?’
Zbunjena devojka u tom trenutku je došla do stola,gde ju je dočekao Jason,koji se naslonio na stolicu i izgledao samouverenije nego ikada.
’Ne znam,samo je odjurio i rekao da će ako ikada bude zainteresovan za tebe,nazvati’
Izgleda da se jason ne ustručava,već laže kada god mu se za to ukaže bilo kakva prilika.Ona je sela na stolicu,gledajući bledo u novac koji je on ostavio.Zašto bi samo tako pobegao,a da se nije ni pozdravio sa mnom?Da li je on stvarno takav,da li ga je pogrešno procenila?Hiljadu pitanja,a nijedan jedini odgovor.Sve joj je bilo sumnjičavo ali slegnula je ramenima,jer je mislila da je još jednom pogrešila što je pokušala da poveruje u ljubav.Da situacija bude još gora,sada je zaglavila sa Jasonom u kafiću posle one neprijatne sinoćne situacije.
’Oh.Okej.’
Jason odmahnu glavom,neprimetno skrećući temu.
’Ma pusti ga,vidiš da je bezvredni kreten’
Bledo ga je gledala,ne uspevajući da pohvata ovo što je upravo izgovorio.
’Ti ga čak ni ne poznaješ.’
Drsko je odgovorila.Mrzela je kad je morala da bude drska,ali sada je to bio jedini izbor.
’U pravu si.S druge strane,ni ti ga ne poznaješ baš najbolje’
’Kako bi ti to mogao da znaš?’
’Zato što nikada nisi onako gledala osobu koju poznaješ,kao da želiš da upiješ sve što on govori’
Da li je to bila istina?Da li je Victory stvarno tako izgledala?
’Osim toga,tip je bedan.’
Victoryna iznerviranost se sve više razbuktavala sa svakom izgovorenom rečju.
’Da,pa,bitno je da on ne napastvuje devojke kada je pijan’
Ustala je i okrenula se ali Jasonova ruka završila je na njenoj podlaktici.
’Hej,izvinio sam se,nisam bio pri sebi.’
Uzdahnula je i odmahnula glavom.
’Znam samo...želim da odem odavde.Čućemo se već.’
Ostavila ga je da stoji i posmatra je,dok su njene misli bile usmerene na Harrya.Nije mogla da skonta gde pogrešila,bila je previše zbunjena za bilo šta.Možda je on još jedan promašaj,razmišljala je.Možda je samo idiot koji je želeo da me iskoristi,govorila je samoj sebi.
Ali,nije.Harryju to nije bilo ni na kraju pameti.Samo je hteo bolje da je upozna.Samo to.I da se Jason nije pojavio,možda bi uspeo.Ovako,čini se da im nije suđeno.
’Ko zna zašto je to dobro’
Tiho je promumlala Victory pomerajući glavu levo-desno dok je prelazila preko pešačkog prelaza.
I nije dobro,koliko god ona mislila da je ovo što se besilo bilo suđeno.Njena sudbina je on,ubica koji nije imao nikakvog izbora,koji nije mogao da se bori sa svojom porodicom kako bi postao nešto drugo.Kovrdžavi šarmer,koji se ne upušta često u ljubavne avanture,i koji nema iskustva u ljubavi.A kada bi želeo,mogao bi da ima bilo koju devojku na svetu.Kasno je za to.On želi nju.A ona,ona nije sigurna u ljubav,u stvari,ljubav nije bila problem,problem su bile sve prepreke na koje bi naišla i tragedije koje bi se desile kada se ta ljubav završi.Plašila se da neće imati kontrolu nad svojim životom koji bi mogao da se pretvori u vrtoglavi uragan strasti i odnese sve za šta se ona do sada borila.
********************************************hm,da,ovo je jedan od duzih nastavaka haha :) pa posto saam se potrudila,potrudite se i vi,prokomentarisite,znate da ne ujedam 3:)
YOU ARE READING
The Departed
FanfictionWho are you,when nobody's looking? -A serial killer,truly in love with you.