The Departed Part 15.

117 15 1
                                    

The Departed

Part 15.

 

 

‘Zašto si tu uradila?’

Harry uzrujano izgovori,gledavši je direktno u oči.

’Smeta ti?’

Tiana reče,nasmešivši se.On,u stvari,nije bio siguran zašto ali je znao da mu njene usne nisu previše smetale,osim činjenice da su se malopre upoznali.Pre nego što je uspeo išta da kaže,potpuno šokiran,Tiana je već otišla,rekavši da će se videti sutra u svakom slučaju.Zayn se nasmeja i povuče ga u kuću.Harry se seti da mu je stigla poruka od Victory,pa uze telefon i poče da kuca.

...........................................................................................

’Harry,neki jeziv tip te traži’

Harry otvori oči.Ko to može da ga traži u osam ujutru?Lenjo se obuče,prođe rukama kroz kosu i polako siđe kod ulaznih vrata,gde ga je,na njegovo ogromno iznenađenje čekao Jason.

’Jasone?’

Izgovori,i,bez poziva,Jason zakorači unutra.On,Jason koji je uvek bio uz Victory,nije navikao da ima suparnika.Pa,barem ne tako zgodnog i šarmantnog kao Harry.I zato,zato će uraditi sve da ga sruši.Ovog puta,igraće na kartu blefiranja.

’Znam ko si ti.’

Samouvereno je izgovorio,ostavljajući Harryja zaleđenog.

’Ko sam ja?’

’Sve sam saznao!’

Jason podiže ruke i nasmeši se.Molio se da mu ovo uspe.Inače,neće moći ništa da uradi,osim da gleda kako mu on,malo po malo,oduzima Victory.Ono što Jason nikada neće znati,bilo je,da Victory nikada u svom životu nije bila njegova,niti je planirala da bude.

’Šta si to saznao?’

Momci su se već skupili i posmatrali situaciju spremni da se ubace ako je to potrebno.Harry je sada već bio jedan od njih.A prijatelj i saučesnik se ne napušta.Nikada.Pogotovo ne u ovakvoj situaciji.

’Posle ovoga,pitaj se kako ćeš preživeti.’

’Posle čega tačno?’

Nije ništa više rekao,jer je Zayn potegao okidač svog pištolja i Jasonova krv završila je na Harryjevoj beloj košulji.Jason razrogači oči i pade na pod,izustivši jedno ’blefirao sam,ali sada znam...ubica si’.Harry se okrenuo ka Zaynu opsovavši i svi momci priđoše ka Jasonu,međutim,već je bilo kasno.Izdahnuo je tu,na istom mestu.

’Šta se ovde,kog vraga desilo?’

Ženski glas odjeknuo je prostorijom,kada je Tiana ušla kroz ulazna vrata.Harry je bledo gledao u lokvu krvi koja se sve više i više širila po podu.

’Harry?’

Tiana ga upita,videvši da je uznemiren.On besno obori lampu na pod,i ona se razbi u sitne komadiće i zatim izađe iz kuće,sa još uvek zakrvavljenom košuljom.Mrtav je.A čak nije ni znao ko je.jason je mrtav.Victory se to neće svideti,niko nije zaslužio da završi tako,makar i on.

’Harry!’

Zayn potrča za njim.On je bio taj koji je učinio da Jasonovo srce prestane da kuca.

’Ostavi me na miru!’

’Victory neće saznati za to!’

Zayn procedi kroz zube,stavivši svoje ruke na Harryjeva ramena,sa namerom da ga smiri,što mu nije uspevalo.

’Kako misliš to da izvedeš?!Posle svega što skrivam od nje,sada trebam i ovo?Pa zaboga,Zayn,zar si morao da ga ubiješ?On nije znao ništa!’

Zayn odmahnu glavom,shvatajući da je kriv.

’Odakle sam ja to trebao da znam?!Jesi video kako je siguran bio?Jesi video?Preopasan je,Harry’

Harry se uhvati rukama za glavu,izludevši od besa.

’Victory nikada neće saznati za to.’

Zayn reče.

U međuvremenu,Victory se budila uz šolju čaja i iznova i iznova čitala Harryjeve poruke.Obećao je da će je sačekati večeras sa posla,pa da mogu otići na neko piće i konačno biti još malo sami.Nije ni slutila da će ta samoća potrajati jer osoba koja je želela da ih razdvoji,sada leži u lokvi krvi,mrtva,dok smišljaju šta će uraditi sa njegovim telom,i ko i šta će biti alibi ubicama zaslužnim za to.A nije,oh,nije ni sanjala da je Harry jedan od njih.Nakon čaja,pokupila je peškir i krenula u kupatilo kako bi joj kapljice vrele vode podarile novu snagu za početak ovog dana koji je baš obećavao.I za nju,za nju je počeo divno.Kada je završila sa tuširanjem,izašla je na terasu koju su obasjavali sunčevi zraci.I iako mala,ta terasa je bila jedno od prijatnijih mesta u njenom stanu.Nasmešila se,pomišljajući na to kako bi se Harryju dopala.Volela bi da ga dovede ovde,da se nasmeše jedno drugom i polako približe,dok im se usne ne spoje.Ali,to njeno razmišljanje je bila posledica svih romantičnih filmova sa zgodnim glumcima,koji liče na Harryja,koje je ikada pogledala.Morala bi da prizna da iako samo mašta,to bi bilo previše lepo da bi bilo istinito.Mislila je da se ljubav ne dešava uspešnim devojkama kao ona.Neko mora da živi bez slatkiša,neko bez alkohola,neko bez cigareta,a njena droga,koju je tako želela a nikada je zapravo nije ni imala,bila je to neopisivo osećanje ljubavi koje je imalo moć da probudi hiljadu osećanja u njenom telu.Uzadahnula je pomislivši na sve komplikacije koje ljubav donosi.Da,to jesu muke,ali slatke muke.Svako bi barem nekada želeo da ih okusi.Harry je bila osoba koja će je naterati da ih još više poželi,slutila je.Nadala se da joj neće doneti bol ali nije znala da je on naneo više boli nego bilo koji ženskaroš u gradu:uništio je živote.Živote koji su vredeli više nego išta drugo.A sada,sada spavaju u beskrajnoj tami smrti i čekaju da ih neko izvede na svetlost dana,otkrivši kako su se završili,znajući da je to čekanje uzaludno i da se to neće desiti,ali ipak su se nadali.Nada je bila jedino što su imali,sada.

’Dakle,rešili smo.Naćiće ga na poslu,nekako ćemo uspeti da ubacimo telo tamo i kažemo da se ubio.Liame,reši problem sa nadzornim kamerama,nadam se da znaš šta da uradiš.Zayn,ti i ja unosimo telo.Louise,ti paziš na obezbeđenje a Niall ide sa nama,naoružan.Čisto sumnjam da bi Harry želeo da ima išta sa ovim.Ko je uopšte ovaj?’

Harry je već bio u svojoj sobi,i u tišini gledajući u plafon.Nije progovorio niti jednu jedinu reč od kada je ušao u kuću.Borio se sa osećajem krivice i sa tim što će morati da pogleda devojku u koju je tako očajnički zaljubljen u oči večeras,praveći se da je sve u redu,a nije ni približno tako.Sve se raspada.Polako,ali sigurno.

’Bio mu je prijatelj,ali su se nešto opasno posvađali i ovaj je..’

’Oh.’

Tiani nisu bila potrebna dalje objašnjenja,jer je shvatila da je to nešto lično.Ono što nije znala,a što Zayn nije želeo da joj kaže,zbog onog poljupca od sinoć.Harry ga nije spominjao ali nije mu teško ni pao.On ima izbor:Victory ili Tiana.I iskreno,nije znao koja od njih dve je prava za njega,ali nije želeo da mu upropasti šansu da sazna.Posle svega,zaslužio je barem to.Njegov život nije bio toliko sjajan od kada su sva ta ubistva počela,a jedina svetla tačka je bio Victoryn glas koji je slušao.Zayn je znao kako je to kada izgubiš ljubav svog života,i zakleo se da neće dopustiiti da se Harryju to desi.

The DepartedWhere stories live. Discover now