The Departed
Part 14.
Harry je hodao za Zaynom I ostalima koji su se činili nervoznim.Nije znao zašto,ali je Zayn celog dana telefonirao i vikao nekome preko telefona,buneći se.Nikada nije video Zayna takvog.Nije bio hladan.Nije bio svoj.A u drugu ruku,možda ga nije ni poznavao,možda je ovakav bio kada mu ovaj posao nije zabranjivao bilo kakva osećanja.
’Možda će vam ovo biti čudno,ali budite pristojni.To što je..osoba koja će nam se pridružiti drugačija ne znači da nije dovoljno dobra’
Iznervirano je rekao.Harry se začudi.Drugačija.Kako to misli,drugačija?Zastali su.
’Pa,ovde bi trebalo da se nađemo’
Sive zgrade su ih okruživale i mesto je bilo nepristupačno,baš kakvo bi i trebalo da bude.
’Kada se ta osoba pridruži,završićemo jedan poslić.Harry,ti ćeš ga završiti.’
Harry klimnu glavom,nezadovoljan.Interesovalo ga je ko će se sada pojaviti.
’Mene čekate?’
Prelepa tamnokosa devojka sa velikim osmehom na licu elegantno je došetala do njih,samouverenije nego iko ikad.
’Zayn,da li se ti to šališ sa nama?!’
Louis upita,odmeravajući je.Ne može tek tako da prihvati da je ova prelepa devojka ubica.Reč ubica ne ide uz nju.Ostali su zanemeli,ne nemajući šta da kažu,već ne znajući koje reči da upotrebe.Harry odvuče Zayna na stranu.
’Zayn,zašto uvlačiš devojku u ovo?!’
Zayn prekrsti ruke i namršti se.
’Ona je već uvučena,i veruj mi,okrutnija je od svih nas zajedno.Izgleda da ne radimo ono što treba u zadnje vreme,pa ona mora da nas dovede u red.’
U neverici,Harry podignu obrve.Zayn nije odgovarao na to,već se okrenu prema momcima pokušavajući da zvuči ljubazno.
’Okej,ona se zove Tiana i biće sa nama dok..dok se ne..’
On pogleda ka Tiani a ona uzdahnu te ga prekinu u polovini njegove rečenice.
’Dok se ne dovedete u red.I ne pokušavajte da me oterate,iznad sam vašeg nivoa.sva ta muška ogovaranja me stvarno ne interesuju’
Mislila je na Harryja,naravno.On odmahnu glavom,ne želeći da se ovo dogodi.
’A sada,idemo da obavimo posao.Ko je Harry?’
Harry podiže ruku,osećajući se kao da je u obdaništu ili vrtiću.Bila je dominantna.
Nakon desetak minuta,našli su se ispred ogromne kuće,okružene obezbeđenjem.Stali su na nekom ćošku,smišljajući plan.Uglavnom je Tiana pričala,a Harry je ćutao,pitajući se da li će se sada nešto desiti,da li će ih uhvatiti zbog nje.Nije želeo da ih uhvate,jer onda,onda može da se pozdravi i sa Victory.A još manje je želeo da sazna šta je on preko nekih glupih vesti ili novina,iz usta nekih glupavih tv voditelja ili preuveličavanja novinara koji žive za tračeve.
’Harry,da li me ti uopšte slušaš?’
On klimnu glavom,a ona mu još naknadno objasni šta da uradi.Niall i Liam zamajavaju obezbeđenje,a onda Zayn to isto obezbeđenje ubija,jer je jedan od onih preciznih tipova,onda prolazi on u kuću a ona ga pokriva,kako bi sve moglo dobro da se završi.Pa,dobro po njih.I krenuli su.Liam i Niall su bili savršeni glumci.Jedan za drugim,momci iz obezbedjenja su ležali na betonu,mrtvi.Zayn je stajao ispred sa Liamom i Niallom,a Harry je krenuo,sigurnim koracima.Za njim je odmah išla Tiana,pazeći na svaku sitnicu.Valjda je zbog toga i tako dobra.Harry je ušao u kuću,i odjednom,odmah iza prelepog belog stuba,visoki stariji muškarac držao je pištolj uperen u njega.
’Mrtav si’
Čovek je izgovorio,ali pre nego što je uspeo bilo šta da uradi,jedan metak mu se našao u glavi.A onda drugi,u srcu.
’Izgleda da sam ti upravo spasila život.I dalje misliš da sam samo devojka?’
Namignula mu je,a on se nasmeši,srećan što je još na ovom svetu.
’Hajde,ako ovako završimo,pobeći će nam.Ostali paze da ne izađu’
On klimnu glavom,i uzdahnuvši se spremi za ono što sledi.
Jason,sa druge strane,mirno je živeo sedeći u kancelariji i čitajući izveštaje i komentare gledaoca.Očekivao je poziv i radovao mu se,zato što se nadao da će mu konačno razjasniti neke stvari.Šta je to toliko misteriozno oko tog Harryja i zašto Victory polako pada za njim,a ne za njenim kolegom?Zvono njegovog telefona odjeknulo je prostorijom,a on prosu kafu koju je baš u tom trenutku prinosio ustima,tiho opsova,i spusti šolju,uzimajući telefon i pritisnuvši zeleno dugme.Naravno,neće saznati ništa.Jer,Harryjev posao je zamršen i svi koji ga rade,dobro su zaštićeni.Pogotovo zato što je Harry član porodice koja je sve to i započela.
’Ništa?!Svi imaju tajne,zaboga,zašto te plaćam!Nemoguće je da je tip čist!Istraži to još malo!’
Već iznerviran,izađe iz kancelarije,i susrete sa parom tamnih očiju kojima nije bilo jasno zašto se ovako ponaša.Victory.
’Victory..’
Ona podiže obrve,spremna da mu kaže sve u lice.
’Kako se usuđuješ?!Lažove!’
Odšetala je od njega,žaleći što ga nije udarila kada je imala priliku.Kako je mogao da kaže Harryju da su nešto više od drugova?A sada,sada nisu ni drugovi.Nije bila sigurna da je zaslužio njeno prijateljstvo.Kako i bi,kako bi manipulativni ekscentrični gad koji želi sve za sebe,zaslužio nešto onako čisto i nevino,kao što je ona?Polako se kretala kroz hodnik,ostavljajući Harryju poruku.Nije joj ubrzo odgovorio,a nije ni mogao,logično,kada je bio u poslu.U poslu koji podrazumeva ubijanje nevinih osoba.Harry čak nije ni bio siguran šta će da uradi sa samim sobom i sa njom.Zaynova priča ga je potresla i više od bilo čega na svetu,plašio se,i nije bio jedan od onih momaka kojima je nelagodno da to priznaju.Jer,to su dečaci.Samo dečaci ne smeju da ispolje emocije.Muškarci,zreli muškarci se ne plaše osećanja.
’Harry,duguješ mi piće’
Tiana je izgovorila dok su hodali.On slegnu ramenima,misleći na Victory.
’Ne znam baš,već sam..’
’Spasila sam ti život,moronu.Piće mi bar duguješ’
Nakon nekoliko sekundi premišljanja,Harry klimnu glavom,ubeđujući sebe da će to biti samo jedno obično piće i ništa više.Mada,svima nam dobro dođe osoba od koje ne moramo da krijemo našu drugu stranu,koja nas poštuje i kojoj se sviđamo onakvi kakvi jesmo,zar ne?
’Dobro onda,momci,ja ću da produžim još malo,pa idem kući,a vi uživajte večeras’
Tiana se ispozdravljala sa svima,a Harryja je ostavila za kraj.Kao što je već rečeno,bila je sigurna,samouverena i dominantna.Približila mu se,i u brzini spustila usne na njegove.Harry se odmah udaljio.
********************Wohoo,uspela sam da napisem nastavak,haha.Novi lik,Tiana,je zapravo osoba kojoj sam posvetila nastavak,nemojte da je ubijete,molim vas,ona je jako dobra devojka,haha.A ti Tijana nemoj mene da ubijes....ahhahaha
Uglavnom,punopunopuno vam hvala sto citate!Ostavite komentar,nemojte da budete 'tihi' citaoci haha
YOU ARE READING
The Departed
FanfictionWho are you,when nobody's looking? -A serial killer,truly in love with you.