Merhaba herkese ^^ Yeni bölüm yazıyım dedim ben ve yazdım. Multimedia'da buluna video Enchanted'a yapılan video. İzlerseniz ve buraya Wattpad hesabıma yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Ben bu bölümü Kadebostany - Crazy In Love (Beyonce cover) ile okumanınız tercih ediyorum. Multimedia'da bulunan resimde ki kişi ise Katie'dir. Haberiniz olsun ^^ İyi okumalar :D
‘’Tanrım, Faith! Nerelerdeydin?’’ İçeri adımı mı attığımda karşımda dikilen Travis bağırdı. ‘’Ah…’’ Dedim, düşünürmüş gibi yaparak. Herhalde ona ‘Dün Harry ile birlikteydim, kusura bakma.’ Diyemezdim. Gözlerimi ondan kaçırdım ve deri ceketimi çıkarmaya başladım. ‘’Dün…’’ Kuracağım cümlenin devamını düşünüyordum.
‘’Dün ben hava almaya çıktığımda Abby’i gördüm. Biraz üzgündü ve…’’ Dudağımı ısırdım. ‘’Bilirsin. Kızsal problemler.’’ Ayakkabımı da çıkardıktan sonra salona doğru ilerlemeye başladım. Travis benden düzgün bir cevap beklermişçesine baktı.
‘’Dün gece onda kaldım.’’ Dedim, birkaç adım daha atıp. ‘’Bayağı bir üzgün-,’’ Cümleme devam edemeden salonda oturan Katie gözüme çarptı. Kalbim olduğundan fazla hızlı atmaya başlamıştı. Derin bir nefes alarak salona doğru ilerledim. ‘’Hoş geldin.’’ Dedim, kollarımı kocaman açıp ona sarılarak. ‘’Nasılsın?’’ Katie, gülümsedi. ‘’İyiyim. Az önce Abby ile buluştuk ve sana da uğramak istedim.’’
Gözlerim yerinden çıkacakmışçasına açıldı. ‘’Ovv. Öyle mi?’’ Ellerim terlemeye başlamıştı. Derin bir nefes alarak, Katie’nin yanına oturdum. ‘’Seninle buluşacağını bana söylememişti.’’ Dedim, yalan atarak. Tanrım! Neler diyordum ben böyle?
Adrenalin duygusu tüm bedenime yavaş, yavaş yayılmaya başlamıştı. Oturduğum yerde birkaç kez kıpırdandım ve sağ bacağımı sallamaya başladım. Katie’nin gözleri benimkiler ile buluştu ve amaçsız bir bakış attı.
‘’Abby dün gece evde değilmiş.’’ Dedi, kırmızı ojeli tırnakları ile ilgilenirken. Travis bir anda salonun ortasında belirdi ve karşımda ki tekli koltuğa oturdu. Kalbim küt, küt atmaya başlamıştı. Ellerimi saçlarıma geçirdim ve derin bir nefes aldım.
‘’Odana çıkalım mı?’’ Dedi, Katie bakışlarını tırnaklarından çekip gözlerimin içine baktım. Ne dediğini biraz anlamam uzun sürmüştü. Kendimi biraz toparlayarak tekrardan derin bir nefes aldım. Bugün ne kadar çok derin, derin nefesler almıştım?
‘’Peki.’’ Hemen kestirip attım ve hızlıca ayağa kalktım. Eğer burada konuşursak karşımda oturan Travis bana bir sürü soru soracaktı ve şimdi onun sorularını çekecek durumda değildim. Katie çantasını eline alıp bana baktı. ‘’Sen çık. Geleceğim ben.’’ Başı ile beni onayladı ve Travis’e gülümseyerek el salladı. ‘’Görüşürüz, Trav.’’ Travis gülümsedi ve el salladı.
Bakışlarımı Katie’den çevirip Travis’e baktım. ‘’Birkaç saat içinde gider ve sende bana kahve yaparsın, değil mi?’’ Küçük bir tebessüm etti ve bana yakınlaşıp dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
Kaç saatten beri öpüşmüyordum. 1 ya da 2? 3’te olabilirdi ama emin değildim. Travis’in dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissettiğimde ürperdim. Hiçbir dudak Harry’nin ki kadar güzel olamaz diye düşündüm. Saf, pembemsi ve ateşli… Yaklaşık 8 saat önce Travis’i es geçip başka biri ile birlikte olmuştum. Nişanlı bir kadın olarak küçüklük aşkım olan Harry ile bir ilişki içerisindeydim.
Düşüncelerimden sıyrılıp dudaklarımı Travis’in kinden çektim. ‘’Tabii.’’ Dedi, yanağımdan küçük bir makas alarak. Ona karşı buruk bir gülümseme ile baktım ve ilerlemeye başladım. ‘’Sonra görüşürüz.’’ El salladı ve merdivenlerden çıkmamı izledi. Arkam dönüktü fakat bunu biliyordum, çünkü aynı hareketi sürekli yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enchanted (Harry Styles FanFiction)
Teen Fiction''Neden beni sevmiyorsun?'' Harry'nin o büyüleyici sesi kulaklarıma doldu ve damarlarıma ilerlemeye başlayarak tüm bedenime işledi. ''Çünkü sen benim gözümde bir çocuksun ve benim bir adamın aşkına ihtiyacım var.'' Bir kaç yıl öncesinde sevgili olan...